K&O was ook makkelijk; dat was het probleem niet. Maar het is eigenlijk een sterk versimpelde variant van OM en de basis die je legt bij K&O vond ik erg mager. Geloof ook dat ze dat vak die jaar op de schop hebben gegooid.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Cudles het volgende:
Ik vond het best makkelijk. Alleen ging het tentamen opeens over de readers, die ik niet echt goed gelezen had. Toch 7,2 als eindcijfer![]()
Kan alleen niet kiezen tussen IB en B&B als kernmoduleDenk dat ik maar alletwee doe. De één is nuttig voor later en leuk, ander is niet heel nuttig wel heel interessant en cool.
Wat moet ik daar onder verstaan? Gewoon een beetje presenteren en wat dingetjes opzoeken in de bieb kan iedereen toch wel??quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef dekloonvanzuen het volgende:
alleen academische vaardigheden is een bitch, daar gaat een hoop tijd in zitten maar komt ook wel goed. Ik snap ook wel dat het van belang is.
Ja, maar er gaat veel tijd in zitten. DAt vind ik het nadeelquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat moet ik daar onder verstaan? Gewoon een beetje presenteren en wat dingetjes opzoeken in de bieb kan iedereen toch wel??
Waar zit je dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
De master stelt tot nu toe ook nog geen ruk voor trouwensmaar daar zal ik wel anders over denken als ik aan mijn scriptie ga beginnen
![]()
Interessant! Vooral die master die je nu doet, precies de kant die ik eigenlijk ook op wil. Bevalt het goed in Uppsala?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef AKnynke het volgende:
Maar eens een kick. Ik ben ook soort van politicoloog. Bachelor gehaald aan het university college maastricht, nu bezig met master in peace and conflict research aan de universiteit van uppsala, zweden. Zit in m'n 2e jaar, net een aantal maanden stage gelopen bij een kleine NGO in zimbabwe, en begin nu aan m'n scriptie. Voorstel gedaan voor een onderzoeksbeurs bij PRIO in Noorwegen, om daar m'n scriptie te schrijven. Wil m'n scriptie schrijven over hoe de Iraq oorlog de sterkte van 'responsibility to protect' heeft beïnvloedt, om het maar kort weer te geven.
Welke doe je? Ik heb BB gedaan. Met name DPA van Hajer vond ik een hele kluif..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
De master stelt tot nu toe ook nog geen ruk voor trouwensmaar daar zal ik wel anders over denken als ik aan mijn scriptie ga beginnen
![]()
Hou je in de gaten dat een tweede studie je volgend jaar waarschijnlijk duizenden euri collegegeld gaat kosten?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:42 schreef couleurs het volgende:
Heeft iemand misschien ervaring met Politicologie in deeltijd, of als tweede voltijdstudie (aan de UvA)? Zo ja, is het zwaar, of makkelijk te doen? Dit namelijk omdat de studie waar ik nu mee bezig ben me vrij makkelijk verloopt en ik me graag wil verdiepen in internationale betrekkingen.
Ja, daarom wil ik me ook er in verdiepen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hou je in de gaten dat een tweede studie je volgend jaar waarschijnlijk duizenden euri collegegeld gaat kosten?
Da's logischquote:Op zondag 10 januari 2010 19:56 schreef couleurs het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik me ook er in verdiepen.
Koud en donker!quote:Op maandag 28 december 2009 23:36 schreef dekloonvanzuen het volgende:
[..]
Interessant! Vooral die master die je nu doet, precies de kant die ik eigenlijk ook op wil. Bevalt het goed in Uppsala?
Nu al een scriptie! Hoe is jouw stage/ vakantie in Zimbabwe dan verder verlopen?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, de organisatie is meestal redelijk goed, de medestudenten zijn leuk, en Uppsala is ook wel een toffe stad om te studeren. Nu nog even een scriptie schrijven, het moet nog even lente worden en dan ga ik maar weer eens verder kijken..
nu al? K zit er al anderhalf jaar, tis wel tijd!quote:Op maandag 11 januari 2010 07:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nu al een scriptie! Hoe is jouw stage/ vakantie in Zimbabwe dan verder verlopen?
quote:Wat heb je alswerkgever nou aan een afgestudeerde politicoloog (buiten onderzoeksinstituten om)?
Je kan een goede ambtenaar worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:10 schreef PLAE@ het volgende:
Weet iemand het antwoord?
[..]
Welke studie geeft je een goede internationale basis ?
Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |