Nee hoor, dat denk ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef michelle03 het volgende:
Je denkt misschien het is maar een kus
Het is maar een kus?!?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef michelle03 het volgende:
ik heb een vriend, nog niet zo lang maar ik hou echt van hem, maar ik heb zaterdag na het uitgaan met een ander gekust, gewoon een vriend van me. Dit kwam omdat ik echt dronken was en ik weet ook niet meer wat er gebeurde. Het was echt maar heel even ik besefte gelukkig meteen dat dit echt niet kon. Er waren ook geen gevoelens of iets bij en ik snap echt niet waarom ik dat heb gedaan
Ik vind het echt verschrikkelijk en voel me heel erg schuldig. Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik durf het hem niet te vertellen en niemand niet. Je denkt misschien het is maar een kus maar ik vind het zo erg. Ik wil het hem wel vertellen maar weet niet hoe hij dan reageert..
Waarom doe je 't dan? Alsof je door drank gelijk een heel ander persoon wordtquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:37 schreef michelle03 het volgende:
ik weet dat het geen excuus is, maar het gebeurde gewoon ik snap ook echt niet hoe:O dat heb ik ook nog nooit meegemaakt dat ik iets doe wat ik normaal nooit zou doen.. ik heb helemaal geen andere jongens nodig..
Je struikelde over zijn tong?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:37 schreef michelle03 het volgende:
ik weet dat het geen excuus is, maar het gebeurde gewoon ik snap ook echt niet hoe
Oh, no worries then.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:32 schreef michelle03 het volgende:
15, twee maanden.. hij is 17
Ik zou mijn vriendin dan meteen dumpen, als ik die momenteel een zou hebben dan. Ik ben zelf ook wel eens dronken en dan kun je écht nog wel daarover nadenken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:50 schreef Logitik het volgende:
Gewoon vertellen. Jongens doen nooit zo moeilijk als meisjes
iddquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin dan meteen dumpen, als ik die momenteel een zou hebben dan. Ik ben zelf ook wel eens dronken en dan kun je écht nog wel daarover nadenken.
Ja hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:50 schreef Logitik het volgende:
Gewoon vertellen. Jongens doen nooit zo moeilijk als meisjes
Ach, als het één keer mis gaat is het niet echt een probleem.. als ze het maar eerlijk verteld.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin dan meteen dumpen, als ik die momenteel een zou hebben dan. Ik ben zelf ook wel eens dronken en dan kun je écht nog wel daarover nadenken.
Inderdaad. Ik ben in een hele hoop staten van dronkenschap geweest (die eigenlijk allemaal niet bevielen) maar je kunt áltijd nadenken over wat je doet. Natuurlijk word je wat losser, maar als je echt zoveel om die vriend geeft en je de discipline hebt om niet met een anders iets uit te halen dan gebeurt dat ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben in een hele hoop staten van dronkenschap geweest (die eigenlijk allemaal niet bevielen) maar je kunt áltijd nadenken over wat je doet. Natuurlijk word je wat losser, maar als je echt zoveel om die vriend geeft en je de discipline hebt om niet met een anders iets uit te halen dan gebeurt dat ook niet.
ik zou je wel willen zoenenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben in een hele hoop staten van dronkenschap geweest (die eigenlijk allemaal niet bevielen) maar je kunt áltijd nadenken over wat je doet. Natuurlijk word je wat losser, maar als je echt zoveel om die vriend geeft en je de discipline hebt om niet met een anders iets uit te halen dan gebeurt dat ook niet.
Wat Dawg zegt.quote:
op mijn 15de hield ik ook al echt van mijn vriendin...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wat Dawg zegt.
En je bent 15, hebt net 2 maanden en je 'houdt' al van hem?_!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef nietzman het volgende:
Mijn God wat een hoer!
quote:everynight she goes out clubbing
the likkle girl around, like she has no home
and by day light, she see a man and tek him
and eventhough she just met him
shi a guh end up inna hotel room
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:37 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Slet
zou wel dom zijn als ze dan hier onder michelle komt postenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef Biefstuk het volgende:
Mijn vriendin heeft Michelle.
En die had zaterdag een feestje.
En nee ik lieg niet
Wat is er zo bijzonder aan 3 negerlullen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:27 schreef P0rt0 het volgende:
Imho kan je nooit vreemdgaan als je daadwerkelijk om iemand geeft. Drank of geen drank, jij verlangt gewoon naar 3 negerlullen en niet naar je vriend
![]()
't zijn dr 3 meer dan dat ze zelf heeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan 3 negerlullen?
je houdt echt van hem, maarquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef michelle03 het volgende:
ik heb een vriend, nog niet zo lang maar ik hou echt van hem, maar ik heb zaterdag na het uitgaan met een ander gekust, gewoon een vriend van me. Dit kwam omdat ik echt dronken was en ik weet ook niet meer wat er gebeurde. Het was echt maar heel even ik besefte gelukkig meteen dat dit echt niet kon. Er waren ook geen gevoelens of iets bij en ik snap echt niet waarom ik dat heb gedaan
Ik vind het echt verschrikkelijk en voel me heel erg schuldig. Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik durf het hem niet te vertellen en niemand niet. Je denkt misschien het is maar een kus maar ik vind het zo erg. Ik wil het hem wel vertellen maar weet niet hoe hij dan reageert..
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:50 schreef MASD het volgende:
Vrouwen die na een wijntje al vreemdgaan
slet
En je punt is ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:55 schreef Nashje het volgende:
Maat van mij is 17, heeft een vriendin van 15, en ze heet Michelle.
En ik kan een klootzak zijn.
Hij is een klootzak en een vriend van hem heeft een vriendin en hij nietquote:
Ja, zover was ik ook nog welquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij is een klootzak en een vriend van hem heeft een vriendin en hij niet![]()
Hij wilde dat gewoon ff kwijt ..quote:
Mja, gaat meer richting R&P imhoquote:
En nog doodleuk gaan ontkennen ook als dat beter uitkomt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:08 schreef michelle03 het volgende:
ik wil het ook niet kwetsen.. zeg maar door het te vertellen.. die andere vriend verteld het niet door denk ik anders had die dat al gedaan. hij weet zelf ook wel dat ik daar heel erg spijt van heb en dat ik het waarschynlyk toch zou ontkennen als hij dat doorlult..
Yepquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is maar een kus?!?Mijn vriendin zou gelijk haar spullen kunnen pakken
En zou daarna ook nog even die "vriend" opzoeken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:39 schreef Roquefort het volgende:
[..]
En nog doodleuk gaan ontkennen ook als dat beter uitkomt...
Mensie, kijk nou eens goed in de spiegel en neem verantwoording voor je daden.
Je huilt alsof je iets vreselijks en onbegrijpelijks is overkomen, maar de waarheid die je slecht onder ogen ziet is gewoon dat je iets fouts hebt gedaan - zelf gedaan. Als je dat werkelijk fout vind, is erover gaan liegen als het uitkomt dubbel achterbaks.
Moeilijk he, opgroeien, en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden...
Liegen is als pubermeisje misschien een goede uitweg om onder straf van je ouders of leraren uit te komen, maar je relatie zal er niet beter van worden heur. Echte liefde? Gedraag je dan ook als een echte geliefde.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:58 schreef Shabnam het volgende:
Ach joh wat zijn jullie aallemaal serieus ouwe:O
1 kusje maakt toch niet uit
is bij mensen vaker overkomen hor![]()
Als je echt een leuk vriendje heb maakt het niet zoveel uit
![]()
dat is heel andersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar een kus .... ->
hij duwde zijn pik alleen maar in mijn kut![]()
Wie ziet er nu uit als een wit venster met een rood kruisjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:33 schreef Ranselaar het volgende:
«- Als je er zo uitziet, vind je vriend het niet zo erg denk ik.
Zo anders is het niet hoor?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:16 schreef Shabnam het volgende:
[..]
dat is heel anders![]()
dat jij zoiets hetzelfde vind.. moet je zelf maar weten![]()
en ook al is het zo he?
wadan nog?![]()
als haar vriendje toch accepteert zijn het jouw zaken niet![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
Drank is geen excuus!
En je mag nog helemaal niet drinken, laat staan teveel!. (moraalridder++)
Klinkt heel simpel maar deste doeltreffender.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
ts... een zoentje kan geen kwaad. is niet veel meer speekseloverdracht dan met iemand hard praten als de muziek vol staat.
en als je er echt mee zit. niet meer doen!
je bent gewoon een sletquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef michelle03 het volgende:
ouwe wat doe jij dom?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:47 schreef Linkmiegel het volgende:
ben je al gedumpt hoertje?
ik las net dat je 15 bent.. valt nog mee dat je niet door hem geneukt bent voor een breezer
Nee, dan komt de BrEeZaH-generatie met hun logica:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die het normaal vinden om te zoenen met anderen wanneer je een relatie hebt![]()
whats next
orale seks is normaal ookal heb je een relatie ?![]()
voel je je aangesproken? mongooltje!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef Shabnam het volgende:
[..]
ouwe wat doe jij dom?
als je met iemand zoent ben je meteen hoer als je relatie hebt![]()
sukkeltje
en dat jij op die meisjes valt die voor een breezertje neuken kunnen wij niks aan doen![]()
en ik denk dat het zieliger is om iemand een breezer te geven om te neuken dan een breezer te vragen![]()
maare latur en succes met je breezertjes kopen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dan komt de BrEeZaH-generatie met hun logica:
Orale sex is geen sex!![]()
precies wat ik denkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen die in een relatie zitten en dan zoenen met anderen
Vrouwen die nog niet zo lang een relatie hebben en gelijk van diegene houden
Breezahs![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:57 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
voel je je aangesproken? mongooltje!
vreemdgaan is voor hoeren en sletten ja. als je dat niet zelf ziet zit er een steekje los.
kutuser ga eens snel dood
oh en waar baseer je dat op? kneusjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:45 schreef Shabnam het volgende:
[..]
vreemdgaan is niet voor hoeren...
dat is voor mensen die wel meer dan 1 persoon kunnen krijgen in 1 jaar.. niet zoals jij dus
en af en toe welleens een lolletje willen hebben
volgens mij voel jij je aangevallen omdat jij het nooit had kunnen doen, omdat jij 1 keer per jaar de kans krijgt om met iemand te zoenen xD
Dus als jij een vriendin heb mag zij zoenen met anderen ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:45 schreef Shabnam het volgende:
[..]
dat is voor mensen die wel meer dan 1 persoon kunnen krijgen in 1 jaar.. niet zoals jij dus
volgens mij voel jij je aangevallen omdat jij het nooit had kunnen doen, omdat jij 1 keer per jaar de kans krijgt om met iemand te zoenen xD
úhmm.. ik een vriendin?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:32 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Dus als jij een vriendin heb mag zij zoenen met anderen ?
Mocht jouw gebruikersnaam jouw echte naam zijn is er weer een vooroordeel bevestigd![]()
geregistreerd op: woensdag 6 december 2006 @ 15:45quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:24 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
oh en waar baseer je dat op? kneusje
alsof jij weet hoeveel relaties/scharrels heb gehad
je weet waarschijnlijk niet wat een relatie inhoudt he? trouw zijn enzo.. wil je rondsletten neem dan geen relatie. dan kan je iedereen pakken die je wil.. playertje![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef Shabnam het volgende:
[..]
úhmm.. ik een vriendin?
ik ben en blijf nog steeds geen lesbie ofzo![]()
maar leuk dat je het denk![]()
enne vooroordelen.... racist![]()
wat is er mis met zijn gegevens?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef Shabnam het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2 uur, 28 minuten geleden.
aantal posts: 1980 (gemiddeld 7 per dag)
hahhaa![]()
bij jouw is het nog ergerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:30 schreef MASD het volgende:
[..]
wat is er mis met zijn gegevens?of moet ik mij zorgen maken?
oke vica versa jij hebt een vriendje en als die vreemd gaat vind je dit niet ergquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef Shabnam het volgende:
[..]
úhmm.. ik een vriendin?
ik ben en blijf nog steeds geen lesbie ofzo![]()
maar leuk dat je het denk![]()
enne vooroordelen.... racist![]()
waar slaat dat opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef MouzurX het volgende:
shabnam ga nou maar gewoon lekker rondneuken en hiv krijgen![]()
uhmm.. ik kan even slapen maar waar heb ik gezegd dat ik dat niet erg vind?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:40 schreef Hijacking het volgende:
[..]
oke vica versa jij hebt een vriendje en als die vreemd gaat vind je dit niet erg
verder probeer ik zo min mogelijk vooroordelen te hebben over mensen maar als het soms bevestigd word is dit lastig
Jouw emailadres volgens je profiel is h0t_salsa@hotmail.com.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef Shabnam het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2 uur, 28 minuten geleden.
aantal posts: 1980 (gemiddeld 7 per dag)
hahhaa![]()
je zegt wel waar baseer jij dat op he?
waar baseer jij jouw posten op?![]()
je kent me niet eens.. en dat is maar mooi ook![]()
je baseer dat allemaal op mijn email.? zozo heeel knapquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jouw emailadres volgens je profiel is h0t_salsa@hotmail.com.
Hahaa![]()
Je bent een goedkoop gewillig sletje in de aanbieding.
Wat weet een amateurhoertje als jij nou over mannen en relaties?
You've got mail.![]()
Als het me maar niet meer dan drie bananen gaat kosten.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Shabnam het volgende:
[..]
uhmm.. ik kan even slapen maar waar heb ik gezegd dat ik dat niet erg vind?
heb ff geen zin om te zoeken![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:45 schreef Shabnam het volgende:
[..]
ik zeg daar toch helemaal niet dat mijn vriendje met iemand anders mag zoenen..quote:
en 2 keer? kan dat ook of dat dan weer nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:48 schreef Shabnam het volgende:
[..]
ik zeg daar toch helemaal niet dat mijn vriendje met iemand anders mag zoenen..
maar 1 keer zou ik hem vergeven hor![]()
kan iederen gebeuren tog
DAt kan je toch nooooit van tevoren zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
en 2 keer? kan dat ook of dat dan weer niet
waarschijnlijk wel he..
en 3 keer ook, want hij zegt dat hij er spijt van heeft
4 keer
5 keer
6 keer etc![]()
de eerste 2 maanden heb ik maar 3 posts gemaaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:37 schreef Shabnam het volgende:
[..]
bij jouw is het nog erger
gemiddeld 26 berichten per dag
en het al zoo lang doen![]()
wat doe jij allemaal op een dag man![]()
nix te doen ofzomaar vind trouwens wel prestatie hor 26 berichten per dag
jaa... respect
![]()
Idd ja als ze zichzelf niet onder controle kan houden hoef ik der niet...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:55 schreef Shabnam het volgende:
[..]
DAt kan je toch nooooit van tevoren zeggen
en waarom geef je voor mij antwoord?
ligt aan de relaite
als ik er genoeg van heb maak ik het gewoon uit
maar als iemand dat 1 keer doet als jij relatie heb is het meteen over?![]()
hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:02 schreef MASD het volgende:
[..]
de eerste 2 maanden heb ik maar 3 posts gemaaktgewoon af en toe 100+ posts per dag en je haalt het makkelijk.
respect hebben voor postcounts!
hahaha best sneu voor die vrouwkes eigenlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd ja als ze zichzelf niet onder controle kan houden hoef ik der niet...
Van het een komt het ander en voor je het weet neukt ze met een ander in een dronken bui.
zit niet te huilen over je post..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:03 schreef Linkmiegel het volgende:
hey MASD moet je naar die van haar kijken
laatste bezoek: 3 minuten, 59 seconden geleden.
aantal posts: 25 (gemiddeld 7 per dag)
zit ze te huilen dat ik er 7 per dag heb
Jij zet de grens bij 1 keer in de fout gaan, ik zet de grens bij geen een keer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef Shabnam het volgende:
[..]
hahaha best sneu voor die vrouwkes eigenlijk
en jij vergeeft ook niet snel zeg
je kan tog een keer foutje maken... of is meneertje peertje perfect?
Die kloons van tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:03 schreef Linkmiegel het volgende:
hey MASD moet je naar die van haar kijken
laatste bezoek: 3 minuten, 59 seconden geleden.
aantal posts: 25 (gemiddeld 7 per dag)
zit ze te huilen dat ik er 7 per dag heb
beide welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:03 schreef Shabnam het volgende:
[..]
hahanou maar 100 posts per dag
jij bent gek he
of gewoon heeel hobbyloos![]()
<--ook hobbyloosquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Die kloons van tegenwoordig
[..]
beide weljij nog ideeën voor hobby's?
jonge wat doe je?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:09 schreef Linkmiegel het volgende:
[ afbeelding ]
hoi ik ben shabnam, wie wil er in mn oogjes spuiten?
ooit van sporten gehoord?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Die kloons van tegenwoordig
[..]
beide weljij nog ideeën voor hobby's?
Sporten kan je meestal niet op elk moment doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:38 schreef Shabnam het volgende:
[..]
ooit van sporten gehoord?
of is de enige sport die jij hebt het bewegen van je muis?
mijn leven wat doe je!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:38 schreef Shabnam het volgende:
[..]
ooit van sporten gehoord?
of is de enige sport die jij hebt het bewegen van je muis?
welke sport doe je dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sporten kan je meestal niet op elk moment doen
Voetbal ... en je kan uiteraard met vrienden gaan voetballen etc maar je traint/speelt wedstrijden wel op vaste tijden.quote:
haha dan noem je ook een sportquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voetbal ... en je kan uiteraard met vrienden gaan voetballen etc maar je traint/speelt wedstrijden wel op vaste tijden.
wie ik ben?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:15 schreef MASD het volgende:
[..]
geeft nikswie ben je nou? doe anders pm
kom opquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef Shabnam het volgende:
[..]
wie ik ben?zoals jij het vraag klinkt net of jij me kent:P
dat is als het goed is toch niet?
jaaa ik ben heel doorzichitg als kloon ja..quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:26 schreef MASD het volgende:
[..]
kom opje bent nogal doorzichtig als kloon....
je mag het gewoon zeggenvertel het niet door!
wijze woorden van deze manquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
wat een hoop zielige, puberende sukkels hier trouwens.
jullie vriendin is dus gevangen in jullie kooitje en ze kan nooit meer geil worden en zoenen met iemand anders? juist als er alcohol in het spel is zou je het moeten kunnen vergeven, zoals ook u uzelf vergeeft.
oh nee, dit topic bestaat uit moraalridders die met alcohol op ineens doen alsof ze nooit vreemdgaan. huichelaars!
ach het kan ook de leeftijd zijn. succes met jullie latere leven. en vergeet niet jalouzie is de slechtste raadgever.
stiekem luisteren ze wel heur.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:31 schreef Shabnam het volgende:
[..]
wijze woorden van deze man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maarja naar mij luistern ze ook al niet![]()
ik ben idd nog nooit vreemdgegaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
jullie vriendin is dus gevangen in jullie kooitje en ze kan nooit meer geil worden en zoenen met iemand anders? juist als er alcohol in het spel is zou je het moeten kunnen vergeven, zoals ook u uzelf vergeeft.
oh nee, dit topic bestaat uit moraalridders die met alcohol op ineens doen alsof ze nooit vreemdgaan. huichelaars!
ach het kan ook de leeftijd zijn. succes met jullie latere leven. en vergeet niet, jaloezie is de slechtste raadgever.
ook zonder alcohol. dus het gaat meer om... kan je als leuke man-vrouw het flirten altijd weerstaan en heb je een partner die een beetje zoenen als relatiekill ziet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:34 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben idd nog nooit vreemdgegaanzelfs niet met alcohol op, kwestie van een sterke wil, als je niet tegen alcohol kan moet je er ook niet aan beginnen
hoop het voor zequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
wie gaat er nou zoenen als je dronken bent ?
vertellen aandersb ijft het maar aan je vreten
hoe kunnen ze vreemd gaan als ze in de ict zitten en dus nauwelijks een vriendin hebben?quote:
als ik dronken ben neuk ik heel goed. niks geen erectieproblemen. knoepelhard.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als je vreemd gaat als je dronken bent doe hwt dan goed
normale mensenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:40 schreef Shabnam het volgende:
[..]
ben trouwens wel blij met versterking van normale mensen![]()
waar velen jaloers op zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:44 schreef MASD het volgende:
[..]
normale mensenkutkloon
hier een chemienerd mét een vriendin waar velen jaloers op zijn....
noesquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:47 schreef Shabnam het volgende:
[..]
waar velen jaloers op zijn![]()
wie de andere chemienerds?![]()
Chemie! B'vo!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:44 schreef MASD het volgende:
[..]
normale mensenkutkloon
hier een chemienerd mét een vriendin waar velen jaloers op zijn....
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
noes
ik heb het over "normale mensen"je bent trouwens nieuw hè?
[] TITS
[] GTFO
maak je keuze
Bravo! Hoor je te weten als studentquote:
Bravo is zeg maar best kakkerigquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bravo! Hoor je te weten als student
Ja. Maar jij bent HBO-erquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Bravo is zeg maar best kakkerigwij zeggen "lolkthnxsbye"
Maar chemie valt opzich nog wel mee qua nerd zijnquote:
Uuh rightquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar chemie valt opzich nog wel mee qua nerd zijnis zeg maar slimmer als ict-nerds maar je toch weten te redden in sociale ongeregeldheden
wat doe jij man?
en wat houdt dat in dan?quote:
oooooo slimmer alsquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar chemie valt opzich nog wel mee qua nerd zijnis zeg maar slimmer als ict-nerds maar je toch weten te redden in sociale ongeregeldheden
Ja, als ik dat allemaal moet gaan uitleggen ben ik nog wel ff bezigquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:19 schreef MASD het volgende:
[..]
en wat houdt dat in dan?Life Sciences and Technology neem ik aan? is nogal een groot begrip...
doe maar een keer een uitleg in mijn fobo braddaquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, als ik dat allemaal moet gaan uitleggen ben ik nog wel ff bezig
Toffe studie, dat welBeetje biologie/scheikunde achtig
en je ouders idd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Echt. 15, dronken (?! wtf.) en dan ook nog vreemdgaan.
En je ouders?!
[..]![]()
.
Laatste Voyeur MASDquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:26 schreef MASD het volgende:
[..]
doe maar een keer een uitleg in mijn fobo braddazoals ik dus
Ja, ik zal wel een keer wat copy-pastenquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:26 schreef MASD het volgende:
[..]
doe maar een keer een uitleg in mijn fobo braddazoals ik dus
Wat heeft een relatie dan nog voor nutquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
ach het kan ook de leeftijd zijn. succes met jullie latere leven. en vergeet niet, jaloezie is de slechtste raadgever.
ik moest rukken maar het lukte niet op jouw foto's!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:28 schreef Shabnam het volgende:
[..]
Laatste Voyeur MASD
wat is dat he op mijn fobo
ik zag het toevalig![]()
en maar zeggen jaa das kloon enzotog maar wel kijken he
![]()
Goh .. je moest zeker aan haar broers denken telkens achter je kijkend ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef MASD het volgende:
[..]
ik moest rukken maar het lukte niet op jouw foto's!
denk je dat de menselijke relatie gemaakt/bedacht/gevoeld/uitgevonden is om jaloezie te ontwikkelen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat heeft een relatie dan nog voor nut![]()
Alleen als je dronken bentquote:
wat discrimineer je nou met je kaaskop joh!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:37 schreef Shabnam het volgende:
[..]
jonge wat doe je?
rot op met je kut reacties...
Kaaskop die je bent ga een kleurtje krijgen ofzo ipv als wit als papier
en ik loop trouwens niet met hoofdoekjes ofzo
M'n thee ligt over m'n hele bureau, wat doe jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:09 schreef Linkmiegel het volgende:
[ afbeelding ]
hoi ik ben shabnam, wie wil er in mn oogjes spuiten?
De rest van mijn post negeer je maar / geen zin om te reageren ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je dat de menselijke relatie gemaakt/bedacht/gevoeld/uitgevonden is om jaloezie te ontwikkelen?
zo ja. dan gaan er in de toekomst waar we weer terugzakken tot wilde(rs) holbewoners, heel wat koppen rollen.
de nieuwe drempel is inderdaad moeilijk te nemen. liefde blijft een lastig ding voor veel 'mensen'.
ze is 40 hè!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Alleen als je dronken bent
*Geeft kusje*
Het gaat niet om de buitenkant maar de binnenkantquote:
hahaha het ventje moest zich rukkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef MASD het volgende:
[..]
ik moest rukken maar het lukte niet op jouw foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |