Voetbal ... en je kan uiteraard met vrienden gaan voetballen etc maar je traint/speelt wedstrijden wel op vaste tijden.quote:
haha dan noem je ook een sportquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voetbal ... en je kan uiteraard met vrienden gaan voetballen etc maar je traint/speelt wedstrijden wel op vaste tijden.
wie ik ben?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:15 schreef MASD het volgende:
[..]
geeft nikswie ben je nou? doe anders pm
kom opquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef Shabnam het volgende:
[..]
wie ik ben?zoals jij het vraag klinkt net of jij me kent:P
dat is als het goed is toch niet?
jaaa ik ben heel doorzichitg als kloon ja..quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:26 schreef MASD het volgende:
[..]
kom opje bent nogal doorzichtig als kloon....
je mag het gewoon zeggenvertel het niet door!
wijze woorden van deze manquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
wat een hoop zielige, puberende sukkels hier trouwens.
jullie vriendin is dus gevangen in jullie kooitje en ze kan nooit meer geil worden en zoenen met iemand anders? juist als er alcohol in het spel is zou je het moeten kunnen vergeven, zoals ook u uzelf vergeeft.
oh nee, dit topic bestaat uit moraalridders die met alcohol op ineens doen alsof ze nooit vreemdgaan. huichelaars!
ach het kan ook de leeftijd zijn. succes met jullie latere leven. en vergeet niet jalouzie is de slechtste raadgever.
stiekem luisteren ze wel heur.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:31 schreef Shabnam het volgende:
[..]
wijze woorden van deze man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maarja naar mij luistern ze ook al niet![]()
ik ben idd nog nooit vreemdgegaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
jullie vriendin is dus gevangen in jullie kooitje en ze kan nooit meer geil worden en zoenen met iemand anders? juist als er alcohol in het spel is zou je het moeten kunnen vergeven, zoals ook u uzelf vergeeft.
oh nee, dit topic bestaat uit moraalridders die met alcohol op ineens doen alsof ze nooit vreemdgaan. huichelaars!
ach het kan ook de leeftijd zijn. succes met jullie latere leven. en vergeet niet, jaloezie is de slechtste raadgever.
ook zonder alcohol. dus het gaat meer om... kan je als leuke man-vrouw het flirten altijd weerstaan en heb je een partner die een beetje zoenen als relatiekill ziet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:34 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben idd nog nooit vreemdgegaanzelfs niet met alcohol op, kwestie van een sterke wil, als je niet tegen alcohol kan moet je er ook niet aan beginnen
hoop het voor zequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
wie gaat er nou zoenen als je dronken bent ?
vertellen aandersb ijft het maar aan je vreten
hoe kunnen ze vreemd gaan als ze in de ict zitten en dus nauwelijks een vriendin hebben?quote:
als ik dronken ben neuk ik heel goed. niks geen erectieproblemen. knoepelhard.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als je vreemd gaat als je dronken bent doe hwt dan goed
normale mensenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:40 schreef Shabnam het volgende:
[..]
ben trouwens wel blij met versterking van normale mensen![]()
waar velen jaloers op zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:44 schreef MASD het volgende:
[..]
normale mensenkutkloon
hier een chemienerd mét een vriendin waar velen jaloers op zijn....
noesquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:47 schreef Shabnam het volgende:
[..]
waar velen jaloers op zijn![]()
wie de andere chemienerds?![]()
Chemie! B'vo!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:44 schreef MASD het volgende:
[..]
normale mensenkutkloon
hier een chemienerd mét een vriendin waar velen jaloers op zijn....
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
noes
ik heb het over "normale mensen"je bent trouwens nieuw hè?
[] TITS
[] GTFO
maak je keuze
Bravo! Hoor je te weten als studentquote:
Bravo is zeg maar best kakkerigquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bravo! Hoor je te weten als student
Ja. Maar jij bent HBO-erquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Bravo is zeg maar best kakkerigwij zeggen "lolkthnxsbye"
Maar chemie valt opzich nog wel mee qua nerd zijnquote:
Uuh rightquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar chemie valt opzich nog wel mee qua nerd zijnis zeg maar slimmer als ict-nerds maar je toch weten te redden in sociale ongeregeldheden
wat doe jij man?
en wat houdt dat in dan?quote:
oooooo slimmer alsquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar chemie valt opzich nog wel mee qua nerd zijnis zeg maar slimmer als ict-nerds maar je toch weten te redden in sociale ongeregeldheden
Ja, als ik dat allemaal moet gaan uitleggen ben ik nog wel ff bezigquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:19 schreef MASD het volgende:
[..]
en wat houdt dat in dan?Life Sciences and Technology neem ik aan? is nogal een groot begrip...
doe maar een keer een uitleg in mijn fobo braddaquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, als ik dat allemaal moet gaan uitleggen ben ik nog wel ff bezig
Toffe studie, dat welBeetje biologie/scheikunde achtig
en je ouders idd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Echt. 15, dronken (?! wtf.) en dan ook nog vreemdgaan.
En je ouders?!
[..]![]()
.
Laatste Voyeur MASDquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:26 schreef MASD het volgende:
[..]
doe maar een keer een uitleg in mijn fobo braddazoals ik dus
Ja, ik zal wel een keer wat copy-pastenquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:26 schreef MASD het volgende:
[..]
doe maar een keer een uitleg in mijn fobo braddazoals ik dus
Wat heeft een relatie dan nog voor nutquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
ach het kan ook de leeftijd zijn. succes met jullie latere leven. en vergeet niet, jaloezie is de slechtste raadgever.
ik moest rukken maar het lukte niet op jouw foto's!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:28 schreef Shabnam het volgende:
[..]
Laatste Voyeur MASD
wat is dat he op mijn fobo
ik zag het toevalig![]()
en maar zeggen jaa das kloon enzotog maar wel kijken he
![]()
Goh .. je moest zeker aan haar broers denken telkens achter je kijkend ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef MASD het volgende:
[..]
ik moest rukken maar het lukte niet op jouw foto's!
denk je dat de menselijke relatie gemaakt/bedacht/gevoeld/uitgevonden is om jaloezie te ontwikkelen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat heeft een relatie dan nog voor nut![]()
Alleen als je dronken bentquote:
wat discrimineer je nou met je kaaskop joh!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:37 schreef Shabnam het volgende:
[..]
jonge wat doe je?
rot op met je kut reacties...
Kaaskop die je bent ga een kleurtje krijgen ofzo ipv als wit als papier
en ik loop trouwens niet met hoofdoekjes ofzo
M'n thee ligt over m'n hele bureau, wat doe jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:09 schreef Linkmiegel het volgende:
[ afbeelding ]
hoi ik ben shabnam, wie wil er in mn oogjes spuiten?
De rest van mijn post negeer je maar / geen zin om te reageren ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je dat de menselijke relatie gemaakt/bedacht/gevoeld/uitgevonden is om jaloezie te ontwikkelen?
zo ja. dan gaan er in de toekomst waar we weer terugzakken tot wilde(rs) holbewoners, heel wat koppen rollen.
de nieuwe drempel is inderdaad moeilijk te nemen. liefde blijft een lastig ding voor veel 'mensen'.
ze is 40 hè!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Alleen als je dronken bent
*Geeft kusje*
Het gaat niet om de buitenkant maar de binnenkantquote:
hahaha het ventje moest zich rukkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef MASD het volgende:
[..]
ik moest rukken maar het lukte niet op jouw foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |