Zeg 25 euro inc verzenden voor alletwee?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:30 schreef DaFrenk het volgende:
Wat wil je ervoor hebben Svyatagor?
Dus ja, ik heb wel interesse![]()
On second thought.. no thanks. Maar je zal ze vast kwijt raken, helemaal voor die prijs.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zeg 25 euro inc verzenden voor alletwee?
En als het niet op die dag is, dan...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:01 schreef broer het volgende:
26 oktober? Ik hou je eraan, Walter.
KILLING SPREEquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En als het niet op die dag is, dan...
Dan zeg ik op boze toon dat hij ongelijk had.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:17 schreef De_Hertog het volgende:
En als het niet op die dag is, dan...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:36 schreef Hexley het volgende:
Uhm,... Waar heb je die half oude en half nieuwe Apple weg?
Kunnen,... tja ik kan zoveel doen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die kan je zo heulemaal zelf makenzo vet cool
![]()
![]()
![]()
![]()
http://xs219.xs.to/xs219/07373/thinkandersjeweets.pngquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:54 schreef Hexley het volgende:
[..]
Kunnen,... tja ik kan zoveel doen...
Doe alleen zo weinig....
Maar staat hij ergens online ....
Uhm, zonder de rest van die vuilnis....quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://xs219.xs.to/xs219/07373/thinkandersjeweets.png
![]()
Doe eens leiv zijn....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb 'm gemaakt in fotoshop dus ergens anders ga je 'm niet vinden.
Ben benieuwd, ze moeten inmiddels wel een keer gold gaan om oktober nog te kunnen halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:42 schreef Lunar het volgende:
AppleInsider roept dat er vandaag iets over Leopard naar buiten zou worden gebracht.
Het is net het wedden op:.... topic.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ze moeten inmiddels wel een keer gold gaan om oktober nog te kunnen halen.
Maar dat is nog de beta.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:12 schreef Lunar het volgende:
Doet-ie het of doet-ie het niet.
Overigens roepen mensen op andere fora dat Leopard traag draait op een C2D 1.83 1GB![]()
Het gaat zoals overal niet bij iedereen zo vloeiend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik draai OSX Leopard (laatste build) op een externe HD. Ik vind hem erg rap, ook in vergelijking met Tiger. Ik werk er eerlijk gezegd ook best vaak op en heb ernstig weinig problemen ervaren.
Dat bestaat niet.quote:
Ok, iemand anders misschien? Ik zet ze ook wel even bij V&A later vandaag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
On second thought.. no thanks. Maar je zal ze vast kwijt raken, helemaal voor die prijs.![]()
Zijn dat niet die "oude" voor oa. iBook, eMac en oudere iMac's?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, iemand anders misschien? Ik zet ze ook wel even bij V&A later vandaag.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Plaatjes van internet, maar volgens mij zijn dit ook degene die ik heb. Zijn geschikt voor de de mini-dvi poort op de nieuwste generatie MacBooks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:39 schreef Hexley het volgende:
[..]
Zijn dat niet die "oude" voor oa. iBook, eMac en oudere iMac's?
Als DaFrenk ze niet wil.... Die was eerst...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Plaatjes van internet, maar volgens mij zijn dit ook degene die ik heb. Zijn geschikt voor de de mini-dvi poort op de nieuwste generatie MacBooks.
Nog wel jah.... Maar moet zo ook maar weer eens wat nuttigs gaan doen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:23 schreef snoopy het volgende:
ah, hier zijn jullie dus. hallo!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef Tijn het volgende:
Oh mên, staan de stoplichtknopjes nou nog aan de verkeerde kant in de OP
quote:
Gedaanquote:
Ja dat je korting krijgt als student op bepaalde aankopen bij A-macquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het kopen van spul bij A-Mac met studentenkorting?
Maar is er iets dat je moet laten zien? Ik heb namelijk geen studentenpas, maar wel een printje van mijn HBO cijferlijst '06 - '07, of bv. mijn aanmeldingsformulier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat je korting krijgt als student op bepaalde aankopen bij A-mac
Je cijferlijst van '06-'07 is natuurlijk geen bewijs dat je dit jaar student bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar is er iets dat je moet laten zien? Ik heb namelijk geen studentenpas, maar wel een printje van mijn HBO cijferlijst '06 - '07, of bv. mijn aanmeldingsformulier.
Long story. Ik ben op het moment ingeschreven als MBO-"student", maar ik heb vorig jaar wel een jaartje HBO gedaan, met de intentie om in 2008 daar meer verder te gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:43 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet gewoon kunnen bewijzen dat je op dit moment ingeschreven staat als student. Heb je geen bewijs van inschrijving?
quote:
zonder launch event zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:11 schreef E.T. het volgende:
Zal het echt.. Leopard..
eerst zien, dan geloven
Neh, Leopard is slechts één keer uitgesteld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef Remzz het volgende:
Lijkt Windows zo onderhand wel ja
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:27 schreef Lunar het volgende:
Font is toch altijd al zo?
Als je er zo mee zit bel je ze toch even op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vandaar de quotes. Maar A-Mac vind dat dus ook? Bollocks.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je er zo mee zit bel je ze toch even op.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Engadget
Zie ook de subtiele naamsverschil.
Laatste bod op een iMac 24" bij Mac-discount, 83 inschrijvingen met 250 euro korting..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:59 schreef Tijn het volgende:
Het wordt trouwens een 24" iMac
Maar eerst ff wachten tot Leopard uit is natuurlijk.
Hoe bedoel je, naamsverschil? De ene heet title_backsoon1.gif en de ander title_backsoon.gif. Niet erg spannend, of mis ik wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Engadget
Zie ook de subtiele naamsverschil.
Wow, toffe sitequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laatste bod op een iMac 24" bij Mac-discount, 83 inschrijvingen met 250 euro korting..
http://macdiscount.nl/index.php?option=com_p-offer&task=showoffer&offerid=6
Binnenkort komt er weer een aanbieding van 20" met Leopard als het goed is, dan zullen er heel veel mensen zich op inschrijven, hoe meer hoe goedkoper..
Meer dat backsoon1.gif een nieuwe versie van backsoon.gif is. Dat het dus een vrij specifieke update is. Of misschien draaf ik nu door omdat mijn favoriete website plat ligt en ik op alles ga letten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, naamsverschil? De ene heet title_backsoon1.gif en de ander title_backsoon.gif. Niet erg spannend, of mis ik wat?
Ja, het is iets heel bijzonders. Of een stagiair is gewoon aan het proberen of dit er beter uitziet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer dat backsoon1.gif een nieuwe versie van backsoon.gif is. Dat het dus een vrij specifieke update is. Of misschien draaf ik nu door omdat mijn favoriete website plat ligt en ik op alles ga letten.
bel je toch gewoon onder een andere naam?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Maar daar waar ik er al mijn hardware en software koop en ik ben er bekend ben als vaste klant, komt die studentenkorting wel goed.
Met welk deel van "het is geen font" heb je moeite?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Schijnbaar gebruikt hetzelfde font, vandaar.
quote:Today Apple announced that Mac OS X 10.5 (Leopard) will go on sale on Friday, October 26th at 6 p.m. at Apple retail stores and Apple Authorized Resellers. Apple's online store will start accepting pre-orders as of today.
quote:Leopard Basic: $200
-Basic version of Leopard.
Leopard Home: $279
+Notes
+Stacks
Leopard Ultimate: $500
+Pages
+Timemachine
Misschien is er nog hoop via surfspot oid?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gadverdamme, ik dacht em gewoon net als de vorige versie voor 89 euro te scoren via de Uni, maar dat valt weer tegen. Dan is ADC goedkoper..
Haha, goed bezig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
Okay, gepre-ordered dan maar via de NL store. Ben ik de eerste hier?.
Volgens mij draaide het bij Tomasso best goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:50 schreef Remzz het volgende:
Draait zoiets een beetje op mijn iBook G4 1.2 Ghz?
Ik ben benieuwd wat er eerder is, m'n iPhone of Leopard.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haha, goed bezig!
Ik wacht even tot 'ie standaard bij de iMac wordt geleverd. De vraag is nu alleen nog of ik 'em sneller heb als ik 'em bij A-Mac in Utrecht ophaal of via apple.nl bestel.
Isdaniewa?quote:If you buy a qualifying Mac between October 1, 2007 and December 29, 2007, and it does not include Mac OS X Leopard, you’re eligible to get Leopard after it’s released for just $9.95 plus tax.
http://store.apple.com/Ca(...)bar_leopard_utd.htmlquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
Ik las net dit op MacRumors Tijn:
[..]
Isdaniewa?
Op mijn 1,33 Ghz met 1 GB Ram draait het zelfs beter dan Tigerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:50 schreef Remzz het volgende:
Draait zoiets een beetje op mijn iBook G4 1.2 Ghz?
Ik zit er stiekem ook wel aan te denken om gewoon *nu* naar de winkel te lopen en naar huis te gaan met een 24" iMac onder m'n armquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:58 schreef Jarno het volgende:
NEE TIJN HYPEN MOET JE!!!!1111111111
ADC Ge-ordered geldt dat ook?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
Dat zou wel behoorlijk rocken, aangezien ik mijn MBP op 1 oktober heb gekocht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
Ik las net dit op MacRumors Tijn:
If you buy a qualifying Mac between October 1, 2007 and December 29, 2007, and it does not include Mac OS X Leopard, you’re eligible to get Leopard after it’s released for just $9.95 plus tax.
Isdaniewa?
Paspoort, studentenkaart en bewijs van inschrijving.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sjoewie, wat heb je allemaal naar die Lui van Apple opgestuurd/gefaxt? toen je ADC aanschafte?
Ik heb net namelijk ADC besteld..
En dat moest je dus eerst doen voordat je het ADC-pakketje thuis krijgt? Dan moet ik morgen maar even op het werk gaan faxen, aangezien ik thuis geen Fax-apparaat heb..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Paspoort, studentenkaart en bewijs van inschrijving.
Ik hoor tot nu toe alleen maar dat Leopard sneller is dan Tiger, op zowel PowerPC als Intel machines.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn arme iBook gaat dat hele Leopard niet overleven. Ik blijf maar bij Tiger..
Geen ADC voor dit illegaaltje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:# Guest Log-In Accounts
Allow anyone to surf the web and check email as a guest on your Mac. When they log out of the guest account, Mac OS X purges the account, removing any trace of their activity. So each time someone logs in as a guest, he or she gets a fresh, unused account.
Pr0n-hiding feature...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:06 schreef Jarno het volgende:
Toch zitten er zo links en rechts kekke nieuwe features in Leopard:
[..]
Een vriend van me kon ook al niet wachtenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoor tot nu toe alleen maar dat Leopard sneller is dan Tiger, op zowel PowerPC als Intel machines.
Whehe, ja, maar serieus, de lijst is best imposant. Veel dingen zijn van die 'mwahhandig' dingetjes, maar heel veel van die dinger bij elkaar zorgen toch voor een fikse update. Even los van die major zaken als Time Machine en Spaces.quote:
Panther was ook al sneller dan Jaguarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het uberhaupt al raar, dat een nieuw OS je huidig systeem beter laat presteren...
Een jaar geleden had ik nog zo iemand in z'n gezicht uitgelachen...
Laat ik zo zeggen, m'n Mac is nu bijna 1 jaar oud. Daarvoor had ik nog niet zoveel kaas gegeten van Apple. Ik vond die Mac'ers allemaal van die creabea je-ziet-ze-vliegen-tuigquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Panther was ook al sneller dan Jaguar
Dito! Dit TT was echt erg 'spot-on' van mezelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
Me too.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, m'n Mac is nu bijna 1 jaar oud. Daarvoor had ik nog niet zoveel kaas gegeten van Apple. Ik vond die Mac'ers allemaal van die creabea je-ziet-ze-vliegen-tuigDus toen was ik enigzins Windows-minded, maar goed elke keer als je daar dus een nieuw OS wil installeren mag je zowat je pc weer upgraden..
Ik blijf het nog steeds een beetje raar idee vinden..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Me too.
En nu ís het nieuwe OS je upgrade!.
Dat is toch gewoon geen korting meer man, vandaar dat ik ook maar een ADC'tje genomen heb..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef De_Hertog het volgende:
Nu de studentenprijs naar 115 euro is gegaan is een ADC abonnementje wel erg aantrekkelijk geworden voor studenten
Ja, ik zag wel meer dingen die er eigenlijk al wel waren. Maar toch, 3 van de 5 punten over Frontrow zijn wel daadwerkelijk nieuw voor Leopard t.o.v. Tiger. Maar dat Frontrow uberhaupt nieuw is, omdat het aanvankelijk niet in Tiger zat toen dat uitkwam, is wel een beetje kinderachtig jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:48 schreef Maidenfan het volgende:
Je moet de 300 nieuwe features wel met een korrel zout nemen: http://www.apple.com/macosx/features/300.html#frontrow
Toch nice, daar niet van...
Misschien zelfs een beetje te snel. Als je net lid wordt krijg je de meest recente versie van Mac OS X, als je al lid bent krijg je hem later thuisgestuurd. Ik bestel mijn ADC de 26e welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon geen korting meer man, vandaar dat ik ook maar een ADC'tje genomen heb..
[ afbeelding ]
Zo snel
![]()
quote:# Tagging Downloaded Applications
Protect yourself from potential threats. Any application downloaded to your Mac is tagged. Before it runs for the first time, the system asks for your consent — telling you when it was downloaded, what application was used to download it, and, if applicable, what URL it came from.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een ADC neem. Toch weer 15 euro minder.
Ik zag het ook al ja. Ik hoop dat ze dan wel die download-melding in Safari weer uit zetten, en dat dit ook uit kan. Sowieso, WELKE schadelijke applicaties?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:53 schreef Jarno het volgende:
Wat is dit nou weer voor Vistalike gedrag?.
[..]
Waar heb je die vandaan? Want ik heb hem zelfs nog niet op m'n technet subscription?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:13 schreef Daklem het volgende:
Office 2008 beta draait als een tiet!
Nu nog iets sneller maken en dan hebben we er weer een topproduct bij.
Onder het motto "One Size Fits All"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]EN
EEN
T-SHIRT
dat zo groot is dat je hele familie erin kan kamperen
Als ik met mijn 1,2 GHz PowerPC G4 met 512 MB geheugen Leopard ga draaien, dan gaat dat goed volgens jou? Leopard is toch helemaal niet gemaakt voor ouderwetsche koelkaschten als de mijne?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoor tot nu toe alleen maar dat Leopard sneller is dan Tiger, op zowel PowerPC als Intel machines.
When hell freezes over. Dan ben jij de eerste die dat filmpje te zien krijgt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik verwacht nog steeds een Youtube filmpje van jou en Au3 in dat T-shirt dansend op DJ Samim's- Heater![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Q. het volgende:
Moet Leopard hebben maar niet geld!
Een student is zo'n figuur die de hele dag bier zuipt en niets doet en de maatschappij alleen maar geld kost.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Okay leg uit wat is een studenten en ADC etc?
De prijs van wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:00 schreef Kremers het volgende:
Kutstreek van Apple dat ze de prijs even omhoog gooien... Ook zonder tegenbericht en waarom ze dat doen, gewoon sneaky de nieuwe prijs in de store lanceren.
Was vandaag in Sittard (bezoekje aan nieuwe Apple Premium Reseller gebracht) en bij de Dixons hadden ze er zeker 4 liggen. 16GB.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:53 schreef -Dries- het volgende:
Deze vraag is hier al zeker eens voorbij gekomen maar goed.
Is de iPod touch al ergens gewoon normaal in de winkels te kopen?
Okay waarom zou ik als zuipend figuur een abbonement op ADC nemen, waarom doet iedereen dat hier?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Een student is zo'n figuur die de hele dag bier zuipt en niets doet en de maatschappij alleen maar geld kost..
Aha, dat is jammer inderdaad.quote:
Dus wacht als ik nu een ADC neem krijg ik over 10 dagen een verse leopard in de bus liggen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Omdat ik voor 99 euro een tof Apple T-shirt krijg
En elke maand een DVD met de nieuwste versie van Mac OS X krijg, Xcode Tools en natuurlijk de once-in-a-lifetime-mega-discount-op-een-nieuwe-mac-voucher krijg
En die 30 Eu korting kan ik weer investeren in een externe HD...
+ Tshirtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus wacht als ik nu een ADC neem krijg ik over 10 dagen een verse leopard in de bus liggen?
quote:Windows Live ID is om een van de volgende redenen niet beschikbaar vanaf deze site:
Er is mogelijk een probleem opgetreden op de site.
De site is geen lid van Windows Live ID.
U kunt:
U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites of services van Windows Live ID of het later op deze site opnieuw proberen.
Leopard neemt op zijn hoogst 7 gigabyte oid in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Goed. Leopard komt. Dus tijd voor een grotere interne schijf. Ik wil een 160 of 200gb. Welke moet ik nemen? Merk? 5400rpm? 7200rpm?
Thx, maar dit houdt me nog ff tegen:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef Jarno het volgende:
Hey Walter: http://www.tuaw.com/2007/(...)nounces-free-unlock/.
Het gaat niet alleen om de ¤27, maar ook om het feit dat Apple het even sneaky doorvoert. Zonder melding van hoe en waarom... Dat zou ik wel zo netjes gevonden hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Aha, dat is jammer inderdaad.
Ach ja, als je een systeem van dik 1000 euro kan betalen moet je niet gaan zeuren om iets meer dan 20 vind ik.
Sneaky doorvoertquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de ¤27, maar ook om het feit dat Apple het even sneaky doorvoert. Zonder melding van hoe en waarom... Dat zou ik wel zo netjes gevonden hebben.
Goede communicatie richting je klanten Apple...![]()
In de US is het 116 dollar. Tenminste, als ik mij voor doe als UCLA student, en ook wat mensen op MacRumors zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Maar waarom kost Leopard voor studenten in de US maar 45 euro (69$) en hier 115 euro? Dat begrijp ik niet helemaal.
Verder koop ik het ding toch wel.
Mooi, nu nog een spellingscontrole in Leopard en het is klaar.quote:Dynamic Web Filter
Protect your children from websites with unsuitable content. Apple technology automatically trys to detect inappropriate content and prevents those web pages from appearing.
5.5G, Ik had hem 11mdn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
4th gen?
had ik ook met mijn 4th gen 20gb. Die was 11 maanden en 29 dagen oud. 1 dag voordat de garantie af liep ging ie kapot!quote:
Of een Iron Maiden shirt aan doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:11 schreef Maidenfan het volgende:
nah, niet doen... je kan beter een bord met nerd om je nek hangen...
Op slashdot stond dat als je gewoon een onderwijs instelling opgaf dat de prijs 69$ werd. Maargoed, dat kan ik niet controleren omdat ze daar naar een postcode vragen van deze instellingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de US is het 116 dollar. Tenminste, als ik mij voor doe als UCLA student, en ook wat mensen op MacRumors zeggen.
Kiezen voor State > California > Los Angeles > UCLA.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op slashdot stond dat als je gewoon een onderwijs instelling opgaf dat de prijs 69$ werd. Maargoed, dat kan ik niet controleren omdat ze daar naar een postcode vragen van deze instelling.
Ik weet niet over welke gebruikelijke trucjes je het hebt, maar bij de overstap van Jaguar naar Panther en van Panther naar Tiger heb ik gewoon de installatie CD/DVD erin gestopt, een upgrade uitgevoerd en ben ik verder gaan werken met al m'n programma's, settings en files er nog op zoals dat hoort. Werkt primaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:07 schreef Maidenfan het volgende:
Hoe gaat 't upgraden eigenlijk?
Verse installatie?
Update met behoud van alles (behalve het caché dan voor een keertje![]()
)?
Upgrade met reservekopie van vorig systeem?
Die gebruikelijke trucjes?
Ik denk dat niemand hier dat kan garanderen, je kunt het beste Apple bellen, misschien kan iemand daar het garanderenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil eigenlijk een ADC gaan aanschaffen maar kan iemand me garanderen dat ik leopard dan krijg?
Je gaat naar de store, besteld ADC, en dan stuur je dat er achteraan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke gebruikelijke trucjes je het hebt, maar bij de overstap van Jaguar naar Panther en van Panther naar Tiger heb ik gewoon de installatie CD/DVD erin gestopt, een upgrade uitgevoerd en ben ik verder gaan werken met al m'n programma's, settings en files er nog op zoals dat hoort. Werkt prima
quote:Apple has been backed into a corner by French law and will be releasing an unlocked iPhone in France after all.
All hail import.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tres bien: http://www.engadget.com/
[..]
Mark my words, ze gaan een andere compleet onwerkbare beveiliging verzinnen, of het ding teringduur maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tres bien: http://www.engadget.com/
[..]
1299 euro, enkel een AZERTY keyboard, enkel in een franse taal en een verplichte text-to-speech in het Frans.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mark my words, ze gaan een andere compleet onwerkbare beveiliging verzinnen, of het ding teringduur maken.
Zoiets idd. En dan begint de race om het decrypten en aanpassen van de firmware gewoon weer opnieuw. Ge-unlocked wil nog lang niet zeggen dat het bruikbaar is namelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
1299 euro, enkel een AZERTY keyboard, enkel in een franse taal en een verplichte text-to-speech in het Frans.
Als ze je naaien met de gebruiksvriendelijkheid van dat ding, dan snijden ze zich toch wel enigzins in hun eigen vingers. Dat is toch waar die iPhone om draait, of is het alleen maar om het Apple-logo'tje..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoiets idd. En dan begint de race om het decrypten en aanpassen van de firmware gewoon weer opnieuw. Ge-unlocked wil nog lang niet zeggen dat het bruikbaar is namelijk.
Dan krijg je Leopard later ook nog wel, ik heb een stuk of drie Panther en vier Tiger installatieschijven liggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die ADC willen bestellen en Leopard in de bus willen hebben binnen een week. Wachten tot 26 oktober, daarna worden ze pas uitgeleverd. Degene die nu ADC besteld krijgt deze maand nog de laatste versie van Tiger, waarschijnlijk 10.4.11. Bevestiging via een Apple medewerker..
Dat vind ik het punt ook niet, is het niet deze maand, dan wel volgende maand. Alleen sommige mensen zullen teleurgesteld zijn als ze komende week hun pakketje open maken en zo'n Tiger-disk tevoorschijn toverenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan krijg je Leopard later ook nog wel, ik heb een stuk of drie Panther en vier Tiger installatieschijven liggen..
Luister ik al jaren nietmeer naar. En heb geen enkel muziek-band-shirt-gedoe-of-iets-dergelijks.quote:
Hoe vaak reis jij wel niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef super-muffin het volgende:
Als die unlocked iPhone ook in Nederland te gebruiken is, en niet te duur, neem ik er wel 1 mee als ik in Parijs ben.
Ah tuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je een Mac hebt gekocht na 1 oktober, kun je Leopard voor 8,95 jouw kant op laten komen.
Dat kun je fietsen man, zo dichtbijquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet dat Parijs hier maar 4 uur vandaan is he
Dat is 475 kilometer. 35 liter benzine met een gemiddeld verbruik. Om en nabij de 50 euro. En dan ook nog terug, ongeveer 100 euro. Om een iPhone op te halen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet dat Parijs hier maar 4 uur vandaan is he
Als Sjoewe?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand anders die ik ken had ook ADC en die had een beter passend, hipper shirt dan die tent van Sjoewe. Ik geloof zo'n shirt met een X erop, van toen Tiger uitkwam. Aan de andere kant, heb die gast in geen eeuwen gezien, dus ik weet ook niet meer precies hoe en wat. Feit is wel, hij was sowieso minder lelijk.
Moeten ze ook maar geen domme vergelijkingen maken zoals: Time Machine lijkt op "Windows System Restore", dan zijn natuurlijk de rapen gaar...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/49861
Damn, ik dacht dat wij hier af en toe konden rellen met Windows gebruikers.
Ja, hoevaak ik dat al we niet gelezen heb. "Vanaf Windows 98 zit er al een backup systeem in". Oh mên, daar moet je toch gewoon van janken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moeten ze ook maar geen domme vergelijkingen maken zoals: Time Machine lijkt op "Windows System Restore", dan zijn natuurlijk de rapen gaar...
Ik zat te wachten tot iemand ging zeuren.quote:
Wie heeft er dan ook Diner's International.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:11 schreef Geqxon het volgende:
Die Leopard-upgrade voor nieuwe systemen kan enkel met Visa of MasterCard betaald worden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/49861
Damn, ik dacht dat wij hier af en toe konden rellen met Windows gebruikers.
Je mag het gewoon eerlijk zeggen... Al dat vieze borsthaar is natuurlijk ook niet alles..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot iemand ging zeuren.. Het ging dus om het tshirt dat minder lelijk was.
. Nee liefje, ik vind je bloedmooi, echt waar.
.
Best netjes, maar vindt het wel een redelijke korte termijn.quote:Mac OS X Leopard Up-To-Date-programma
http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/
Klanten die op of na 1 oktober 2007 een in aanmerking komende nieuwe Macintosh computer hebben gekocht waarbij nieta Mac OS X versie 10.5 Leopard is geleverd, kunnen voor een bedrag van ¤ 8,95 overstappen op Leopard.
FW800 WD Pro Edition 500 Gb. Erg prima ding.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor mn iMac zoek ik een extrerne harde schijf.
Ik heb een tijdje zitten kijken, maar ik word er niets echt wijs uit. Dit is een beetje wat ik zoek:
De schijf is vooral bedoeld om te back-uppen. In mn iMac zit een 500GB schijf, dus hij moet minimaal gelijk daaraan zijn. Ik heb nog twee USB-poorten vrij op mn hub, maar ik lees vaak dat firewire sneller is. Beide firewire poorten zijn ook nog vrij.
LaCie komt vaak voorbij, maar wat met andere merken? Mn vriend heeft een Conceptronic aan zijn pc bijvoorbeeld, en op die doos staat dat het ding ook Mac-compatible is. Is dat wat?
In principe is prijs (dus goedkoop) belangrijker dan uiterlijk.
Iemand aanraders/tips?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
dan gaat t waarschijnlijk gewoon deze worden:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP ...... 49&Section=SOFTWARE
een recht toe recht aan simpel ding
O my god....quote:Momenteel werken wij aan verbeteringen van onze winkel waardoor deze tijdelijk niet beschikbaar is. Onze excuses voor het ongemak.
We verwachten zondagochtend om 07.00 uur weer open te zijn.
Vriendelijke groeten,
bol.com
Niet zo vaak hoor.quote:
Inderdaad, hier staan er ook 3. En we kopen dus zo'n family pack samen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:31 schreef Tijn het volgende:
En dan zo'n reactie van "wie heeft er überhaupt 5 Macs thuis". Alsof je alleen een family pack kunt kopen als je 5 Macs hebtEn sowieso, hier staan al 3 Macs in huis en het aantal is groeiende. Niet heel bijzonder, lijkt me zo.
Losse geunlockte iPhone in Frankrijk voor ¤999,- te koop...quote:Orange gaat toch Franse iPhone voeren
Uitgegeven: 17 oktober 2007 11:49
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2007 11:50
AMSTERDAM - De iPhone is in Frankrijk vanaf 29 november verkrijgbaar via telecomprovider Orange. Topman Didier Lombard van moederbedrijf France Telecom had zich dat al een maand geleden laten ontvallen, maar de officiële aankondiging liet op zich wachten.
ANP
Dinsdag maakten Apple en Orange de deal alsnog bekend.
Naar verluidt zouden de onderhandelingen tussen Apple en France Telecom moeizaam zijn verlopen. Appletopman Steve Jobs zou onaangenaam verrast zijn geweest toen Lombard in de marge van een handelsbeurs in Vietnam aan journalisten vertelde dat de deal rond was. Apple pleegt de introductie van een nieuw product gepaard te laten gaan met veel publicitaire tamtam.
Koppelverkoop
Ook zou Apple hebben aangehikt tegen het Franse consumentenrecht, dat koppelverkoop tussen producten en diensten verbiedt. Dat zou het bemoeilijken om de iPhone te verkopen in combinatie met een verplicht abonnement bij Orange. Juist die koppeling levert Apple veel geld op: het bedrijf deelt mee in de opbrengsten uit spraak- en dataverkeer.
In Frankrijk zou het volgens de plaatselijke media om bijna een derde van de inkomsten gaan, veel meer dan in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Duitsland.
Losse iPhones
Daarmee hoopt Apple een deel van het inkomstenverlies te compenseren uit de eventuele verkoop van losse iPhones. Mogelijk zal France Telecom de telefoon ook zonder abonnement gaan aanbieden. Volgens geruchten zou de iPhone dan ongeveer duizend euro kosten. Het toestel is dan ook bruikbaar op de netwerken van andere providers.
De Franse iPhone beschikt, net als zijn Amerikaanse tegenhanger, niet over een UMTS-verbinding voor snel internet. Wel kan de telefoon contact maken met de iTunes Wifi Music Store, een aangepaste versie van Apples muziekwinkel. Daar gekochte muziek kan direct op de iPhone worden afgespeeld. Ook worden de liedjes gesynchroniseerd met de iTunesbibliotheek op de computer van de gebruiker.
Het toestel, met een geheugencapaciteit van acht gigabyte, gaat in combinatie met een abonnement bij Orange 399 euro kosten.
Eerder werd al bekend dat de iPhone in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk vanaf 9 november verkocht wordt, via T-Mobile en O2. Over de introductie in Nederland is nog niets bekend.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:18 schreef Maidenfan het volgende:
goede uitleg over ACD membership:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1251992
Kut. Zou ik d'r doorkomen met m'n mbo-pasje, anyone?quote:• ingeschreven staan bij een hogeschool of universiteit
Doe voortaan even de bron erbij.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef super-muffin het volgende:
Er komt in Februari een SDK voor de iPhone en iPod Touch. Erg vet.
Hey man, hoe is het?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:36 schreef H4ze het volgende:
[..]
Doe voortaan even de bron erbij.
Maar dat is goed nieuws...maakt de iPhone een stukje interessanter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |