Zeg 25 euro inc verzenden voor alletwee?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:30 schreef DaFrenk het volgende:
Wat wil je ervoor hebben Svyatagor?
Dus ja, ik heb wel interesse![]()
On second thought.. no thanks. Maar je zal ze vast kwijt raken, helemaal voor die prijs.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zeg 25 euro inc verzenden voor alletwee?
En als het niet op die dag is, dan...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:01 schreef broer het volgende:
26 oktober? Ik hou je eraan, Walter.
KILLING SPREEquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En als het niet op die dag is, dan...
Dan zeg ik op boze toon dat hij ongelijk had.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:17 schreef De_Hertog het volgende:
En als het niet op die dag is, dan...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:36 schreef Hexley het volgende:
Uhm,... Waar heb je die half oude en half nieuwe Apple weg?
Kunnen,... tja ik kan zoveel doen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die kan je zo heulemaal zelf makenzo vet cool
![]()
![]()
![]()
![]()
http://xs219.xs.to/xs219/07373/thinkandersjeweets.pngquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:54 schreef Hexley het volgende:
[..]
Kunnen,... tja ik kan zoveel doen...
Doe alleen zo weinig....
Maar staat hij ergens online ....
Uhm, zonder de rest van die vuilnis....quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://xs219.xs.to/xs219/07373/thinkandersjeweets.png
![]()
Doe eens leiv zijn....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb 'm gemaakt in fotoshop dus ergens anders ga je 'm niet vinden.
Ben benieuwd, ze moeten inmiddels wel een keer gold gaan om oktober nog te kunnen halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:42 schreef Lunar het volgende:
AppleInsider roept dat er vandaag iets over Leopard naar buiten zou worden gebracht.
Het is net het wedden op:.... topic.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ze moeten inmiddels wel een keer gold gaan om oktober nog te kunnen halen.
Maar dat is nog de beta.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:12 schreef Lunar het volgende:
Doet-ie het of doet-ie het niet.
Overigens roepen mensen op andere fora dat Leopard traag draait op een C2D 1.83 1GB![]()
Het gaat zoals overal niet bij iedereen zo vloeiend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik draai OSX Leopard (laatste build) op een externe HD. Ik vind hem erg rap, ook in vergelijking met Tiger. Ik werk er eerlijk gezegd ook best vaak op en heb ernstig weinig problemen ervaren.
Dat bestaat niet.quote:
Ok, iemand anders misschien? Ik zet ze ook wel even bij V&A later vandaag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
On second thought.. no thanks. Maar je zal ze vast kwijt raken, helemaal voor die prijs.![]()
Zijn dat niet die "oude" voor oa. iBook, eMac en oudere iMac's?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, iemand anders misschien? Ik zet ze ook wel even bij V&A later vandaag.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Plaatjes van internet, maar volgens mij zijn dit ook degene die ik heb. Zijn geschikt voor de de mini-dvi poort op de nieuwste generatie MacBooks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:39 schreef Hexley het volgende:
[..]
Zijn dat niet die "oude" voor oa. iBook, eMac en oudere iMac's?
Als DaFrenk ze niet wil.... Die was eerst...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Plaatjes van internet, maar volgens mij zijn dit ook degene die ik heb. Zijn geschikt voor de de mini-dvi poort op de nieuwste generatie MacBooks.
Nog wel jah.... Maar moet zo ook maar weer eens wat nuttigs gaan doen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:23 schreef snoopy het volgende:
ah, hier zijn jullie dus. hallo!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef Tijn het volgende:
Oh mên, staan de stoplichtknopjes nou nog aan de verkeerde kant in de OP
quote:
Gedaanquote:
Ja dat je korting krijgt als student op bepaalde aankopen bij A-macquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het kopen van spul bij A-Mac met studentenkorting?
Maar is er iets dat je moet laten zien? Ik heb namelijk geen studentenpas, maar wel een printje van mijn HBO cijferlijst '06 - '07, of bv. mijn aanmeldingsformulier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat je korting krijgt als student op bepaalde aankopen bij A-mac
Je cijferlijst van '06-'07 is natuurlijk geen bewijs dat je dit jaar student bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar is er iets dat je moet laten zien? Ik heb namelijk geen studentenpas, maar wel een printje van mijn HBO cijferlijst '06 - '07, of bv. mijn aanmeldingsformulier.
Long story. Ik ben op het moment ingeschreven als MBO-"student", maar ik heb vorig jaar wel een jaartje HBO gedaan, met de intentie om in 2008 daar meer verder te gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:43 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet gewoon kunnen bewijzen dat je op dit moment ingeschreven staat als student. Heb je geen bewijs van inschrijving?
quote:
zonder launch event zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:11 schreef E.T. het volgende:
Zal het echt.. Leopard..
eerst zien, dan geloven
Neh, Leopard is slechts één keer uitgesteld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef Remzz het volgende:
Lijkt Windows zo onderhand wel ja
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:27 schreef Lunar het volgende:
Font is toch altijd al zo?
Als je er zo mee zit bel je ze toch even op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vandaar de quotes. Maar A-Mac vind dat dus ook? Bollocks.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je er zo mee zit bel je ze toch even op.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Engadget
Zie ook de subtiele naamsverschil.
Laatste bod op een iMac 24" bij Mac-discount, 83 inschrijvingen met 250 euro korting..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:59 schreef Tijn het volgende:
Het wordt trouwens een 24" iMac
Maar eerst ff wachten tot Leopard uit is natuurlijk.
Hoe bedoel je, naamsverschil? De ene heet title_backsoon1.gif en de ander title_backsoon.gif. Niet erg spannend, of mis ik wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Engadget
Zie ook de subtiele naamsverschil.
Wow, toffe sitequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laatste bod op een iMac 24" bij Mac-discount, 83 inschrijvingen met 250 euro korting..
http://macdiscount.nl/index.php?option=com_p-offer&task=showoffer&offerid=6
Binnenkort komt er weer een aanbieding van 20" met Leopard als het goed is, dan zullen er heel veel mensen zich op inschrijven, hoe meer hoe goedkoper..
Meer dat backsoon1.gif een nieuwe versie van backsoon.gif is. Dat het dus een vrij specifieke update is. Of misschien draaf ik nu door omdat mijn favoriete website plat ligt en ik op alles ga letten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, naamsverschil? De ene heet title_backsoon1.gif en de ander title_backsoon.gif. Niet erg spannend, of mis ik wat?
Ja, het is iets heel bijzonders. Of een stagiair is gewoon aan het proberen of dit er beter uitziet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer dat backsoon1.gif een nieuwe versie van backsoon.gif is. Dat het dus een vrij specifieke update is. Of misschien draaf ik nu door omdat mijn favoriete website plat ligt en ik op alles ga letten.
bel je toch gewoon onder een andere naam?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Maar daar waar ik er al mijn hardware en software koop en ik ben er bekend ben als vaste klant, komt die studentenkorting wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |