abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53952296
Ik HAAAAAAAAAT die hardplastic verpakkingen waarbij de randen zo in elkaar gesmolten zitten ofzo !

Zojuist een setje oortelefoontjes gekocht bij de Mediamarkt, en uiteraard moet het weer zo 'handig' verpakt zitten... Dit krijg je toch niet normaal open? Zeker niet als je motorisch minder begaafd zou zijn (één hand, of bejaard).

Ruilen mag natuurlijk alleen met onbeschadigde verpakking .

*met allesknipper te lijf ga* .

Je moet nog oppassen ook, je hebt zo een slagaderlijke bloeding te pakken door zo'n scherp stuk plastic.

Wat is er mis met gewoon een kartonnen doosje .
pi_53952607
heb ooit m'n hand opengehaald aan zo'n kutverpakking en laat sindsdien alles in de winkel openen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53952740
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef bijdehand het volgende:

heb ooit m'n hand opengehaald aan zo'n kutverpakking en laat sindsdien alles in de winkel openen
Hebben ze er daar een handige truc voor, of gaat dat ook met bruut geweld?
pi_53952741
quote:
WTF
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:20:26 #5
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_53952794
quote:
Ej das een goeie. Ze kopen het zelf in in van die waardeloze verpakking dus laat het ze zelf maar uitpakken
Gaan ze er moeilijk over doen dan kan je zeggen dat hun inkoper maar beter op had moeten letten bij het inkopen
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_53953021
Jep, dit scoort hoog op mijn ergernissen lijstje. Niet doorheen te knippen, en dan probeer je te scheuren wat ook al niet lukt. Beste tactiek is meestal heel veel gaten erin te raggen met een schaar en dan heel veel verdraaien enzo om het plastic zwak te maken. Wel oppassen voor je handen inderdaad.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_53953338
Gewoon langs de randen knippen met een goeie schaar, dus geen wibra zooi. Dan is-ie zo open.:P
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:57:50 #8
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_53953357
quote:
Mja idd, bij de Dixons deden ze dat overigens heel netjes met zo'n groot stanleymes
pi_53953605
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:56 schreef insan3 het volgende:
Gewoon langs de randen knippen met een goeie schaar, dus geen wibra zooi. Dan is-ie zo open.:P
Inderdaad... Stelletje nerds hier.
pi_53953818
quote:

Lukt lang niet altijd, als je bijvoorbeeld ontzettend weinig ruimte hebt. Dan moet je flink met de schaar erin peuren om te kunnen knippen.

pi_53953823
doen ze idd met stanleymesje
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:34:38 #12
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53953926
antidiefstal.... (kleuter bescherming)

En zo te zien werkt het
pi_53954444
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:34 schreef Buschetta het volgende:
antidiefstal.... (kleuter bescherming)

En zo te zien werkt het

idd gewoon met een mesje langs de rand gaan en niemand die het ziet.
al heb je er soms sommige tussenzitten wat nog een stuk harder is dan normaal plastic en dan is het idd raggen geblazen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:07:02 #14
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_53954547

Tics van je petten.
  Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 22:11:27 #15
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_53956067
Ik heb hier altijd een knijptang liggen, werkt prima op dat soort verpakking
Tevens -purist.
pi_53957875
Aan de achterkant heb je langs de randen een soort richels.
Daar ram je de punt van je schaar in, hard drukken en in één trek naar een hoekpunt bewegen (kan ook met mesje), dat aan twee kanten en je hebt alles er mooi onbeschadigd uit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:17:35 #17
177885 JoaC
Het is patat
pi_53959497
lang je bijl halen
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_57498836
ach mietje. Die verpakkingen krijg ik met mn kleine teen nog wel open.
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:09:28 #19
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_57498866
moeder natuur heeft de natuurlijke selectie opnieuw uitgevonden lees ik wel
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_57498885
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:08 schreef toma het volgende:

ach mietje. Die verpakkingen krijg ik met mn kleine teen nog wel open.
Moet je toch je nagels eens knippen!
pi_57498912
mes erin en klaar
probleem opgelost
pi_57507542
DIE JA

Ik heb twee/drie weken ook die Sennheisers gekocht, vertyft, die dingen krijg je bijna niet open...
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_57508689
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:11 schreef MLF het volgende:
mes erin en klaar
probleem opgelost
precies
Amstelveen de beste
pi_57508818
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:24 schreef Quir het volgende:
DIE JA

Ik heb twee/drie weken ook die Sennheisers gekocht, vertyft, die dingen krijg je bijna niet open...
Ik had eergister hetzelfde probleem met mn Sennheisers. Wat een gepruts zeg. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_57509020
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Lukt lang niet altijd, als je bijvoorbeeld ontzettend weinig ruimte hebt. Dan moet je flink met de schaar erin peuren om te kunnen knippen.

[ afbeelding ]
Terechte klacht. Wat een kutverpakking hebben die dopjes idd.
pi_57509043
quote:
Dat had ik gedaan bij deze verpakking. Hielp niet.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:08:56 #27
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_57517955
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ik had eergister hetzelfde probleem met mn Sennheisers. Wat een gepruts zeg. .
vreemd, mijn sennheisers zaten gewoon in zo'n verpakking, maar dan met een kliksysteempje.
was met 10 tellen open.

(wordt alleen gestoord van de draadjes van die dingen die zo verschrikkelijk opgedraaid blijven zitten.)
pi_63258373
quote:
Amazon takes a stand to eliminate wasteful, hard-to-open gadget packaging

Come on folks, say it in unison with us: "Finally!" At long last, a company with a little clout has stood up and questioned the necessity of those ridiculous hard plastic containers that hold minuscule flash cards and the like (along with plastic twist-ties), and better still, it's already doing something about it. Beginning today, consumers who are tired of borrowing the fire department's Jaws of Life to rescue their new USB drive can opt for products in Amazon's "Frustration-Free Packaging," which utilizes streamlined packaging that often includes recyclable cardboard. 19 products from the likes of Fisher-Price, Mattel, Microsoft and Transcend are currently available in the new containers, and the firm's CEO has a vision of offering its "entire catalog of products in Frustration-Free Packaging" within a few years. Hey, everyone else in the gadget world -- care to hop on a meaningful bandwagon for once?
quote:
Wave of mutilation ends as Best Buy, Sony and Microsoft take a stab at clamshell-free packaging initiative

It looks like Amazon started a trend last week when they announced their "Frustration Free Packaging" initiative, which boils down to the elimination of clamshell-style packaging for a lot of their top-sellers, and the introduction of more eco-friendly materials, like good old-fashioned (recycled) cardboard. According to The New York Times, a number of other companies, including Best Buy, Sony, and Microsoft are joining the club in eschewing heavy duty materials in favor of less aggressive ones. Anything that reduces our level of annoyance with the retail experience while pitching in to help out our increasingly threatened Mother Earth is something we'll gladly get behind. And we're pretty sure our dentist will agree.
.
  zondag 16 november 2008 @ 12:21:34 #29
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63258841
En als niet kijkt waar je knipt knip je zo de beschadigingen in je product of bijvoorbeeld de bedrading van je oortjes in 8 en.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63259677

werkt ook
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_63259753
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:58 schreef dennisreijbroek het volgende:

[ afbeelding ]

werkt ook

Ja, deze ook.

But that's hardly the point now is it.
  zondag 16 november 2008 @ 13:21:40 #32
214062 Jep.
harharhar.
pi_63260274
D'r is altijd wel iets met die verpakkingen, ik hoorde van iemand dat je langs de hoeken moet knippen en niet met je tanden rondom de verpakking moet bijten als een pitbull, dus ik probeerde maar zijn methode..

Knip! zo 't snoertje van de koptelefoon kapot dat té fucking dicht bij de zijkant was opgerold.

//
pi_63264975
Ik hop hip als een konijn in de Jimmy Woo.
  Donald Duck held zondag 16 november 2008 @ 16:12:12 #34
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63265075
Het is ook om bij te dragen aan de koopervaring. Nu moet je enorme moeite doorstaan om bij je zojuist gekochte product te komen. Als het dan eindelijk lukt, draagt het gevoel van overwinning zeker bij aan het onmiddellijke gebruiksplezier.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63265512
Get a room.
pi_63265582
Bagger verwijderd.

En die verpakkingen? Gewoon met een mes de bovenkant lossnijden, probleem opgelost.
pi_63265761
Deze verpakkingen zijn inderdaad zeer slecht. Al meerdere malen poten aan opgehaald.
pi_63265984
Hopelijk verdwijnen die verpakkingen online zsm door dat initiatief van Amazon.

De vraag is of ze bij zaken als Mediamarkt enzo ook verdwijnen... zal wel wat te maken hebben met diefstalgevoeligheid. En je kan natuurlijk niet meer ruilen als die kloteverpakking open is . Een kartonnen doosje kun je weer netjes dicht doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')