Hebben ze er daar een handige truc voor, of gaat dat ook met bruut geweld?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef bijdehand het volgende:
heb ooit m'n hand opengehaald aan zo'n kutverpakking en laat sindsdien alles in de winkel openen![]()
WTFquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef bijdehand het volgende:
heb ooit m'n hand opengehaald aan zo'n kutverpakking en laat sindsdien alles in de winkel openen![]()
Ej das een goeie. Ze kopen het zelf in in van die waardeloze verpakking dus laat het ze zelf maar uitpakkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef bijdehand het volgende:
Mja idd, bij de Dixons deden ze dat overigens heel netjes met zo'n groot stanleymesquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef bijdehand het volgende:
Inderdaad... Stelletje nerds hier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:56 schreef insan3 het volgende:
Gewoon langs de randen knippen met een goeie schaar, dus geen wibra zooi. Dan is-ie zo open.:P
Lukt lang niet altijd, als je bijvoorbeeld ontzettend weinig ruimte hebt. Dan moet je flink met de schaar erin peuren om te kunnen knippen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:56 schreef insan3 het volgende:
Gewoon langs de randen knippen met een goeie schaar, dus geen wibra zooi. Dan is-ie zo open.:P
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:34 schreef Buschetta het volgende:
antidiefstal.... (kleuter bescherming)
En zo te zien werkt het
Moet je toch je nagels eens knippen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:08 schreef toma het volgende:
ach mietje. Die verpakkingen krijg ik met mn kleine teen nog wel open.
Ik had eergister hetzelfde probleem met mn Sennheisers. Wat een gepruts zeg.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:24 schreef Quir het volgende:
DIE JA
Ik heb twee/drie weken ook die Sennheisers gekocht, vertyft, die dingen krijg je bijna niet open...
Terechte klacht. Wat een kutverpakking hebben die dopjes idd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lukt lang niet altijd, als je bijvoorbeeld ontzettend weinig ruimte hebt. Dan moet je flink met de schaar erin peuren om te kunnen knippen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |