Klinkt inderdaad wel lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef 667Def het volgende:
Iemand vanochtend die nieuwe single gehoord op de radio, Good God? Mijn god, wat een knaller zeg!
Oh ja, hier kun je hem horen: klik!
Ik ben absoluut geen fan van haar, maar dit klinkt als een klok! Vind het een beetje stijl van de Blues Brothers / Ray Charlesquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel lekkerDoet me denken aan een stijl/nummer maar ik kan me even niet bedenken wie/wat/waar.
Lekkere pit!
Geluidskwaliteit niet zo goed als van de link hierboven:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:50 schreef miss-scofield het volgende:
Shit, nog niet gehoord... En die link doet 't niet meer!
Een idee waar ik 'm nog kan beluisteren... op de late (nog niet, maar ben wel moe) avond heb ik geen zin om zelf te zoeken
![]()
Thanks
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat je even moet Googlen op
anouk good god
en het 5e resultaat moet pakken
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:17 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind er juist helemaal niets aan dat soul-gedoe. Ik hoor haar liever met rock/bluesmuziek. Haar eerste album vind ik nog steeds het beste, daarna werd elk album wat minder. Dit ga ik denk ik niet eens meer kopen.
Dik?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:18 schreef Kidney_Bean het volgende:
<edit> clip nu wel gezien
Ik had voor een project van iemand die met zulke grote namen heeft gewerkt wel een betere clip verwacht! Als je internationaal het nog wil proberen, moet je vooral jezelf zo lelijk, dik en alles neerzettenHet nummer moet je 100x gehoord hebben, dan klinkt het zeer okee
Maar je moet het niet van de clip hebben; vorige keer met Girl, toen ik 100x het met die clip had gezien, werd het opeens een leuk liedje; nou dat heb ik met deze clip zeer zeker niet! Ik had liever de clip niet gezien dan haha En ook bij het TMF-publiek, komt er zo'n dikke moeke voorbij
Duidelijk voorbeeld van: je kunt wel met grote namen werken, maar dat staat nog niet garant voor veel succes.
Thx voor de tip ik zit nu te luisteren ik was bang dat de rest van het album ook jazz-achtig zou worden maar dat is het gelukkig niet het eerste nummer is al rock-achtig, goeie mix van genre's daar hou ik van.quote:Op zondag 18 november 2007 10:47 schreef Maartel het volgende:
Ben benieuwd!
Urban Solitude is nog steeds één van m'n favoriete 'rock'-albums.. zo te horen wordt deze wat softer![]()
op 3fm.nl is het hele album al te beluisteren![]()
jazz-achtig?quote:Op zondag 18 november 2007 12:01 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Thx voor de tip ik zit nu te luisteren ik was bang dat de rest van het album ook jazz-achtig zou worden maar dat is het gelukkig niet het eerste nummer is al rock-achtig, goeie mix van genre's daar hou ik van.![]()
Wat een kutnummer is dat, zegquote:Op maandag 26 november 2007 08:27 schreef Ang3l het volgende:
"Whatever you say"
Daar moet ik echt héél erg aan wennen.
Als ie niet op de cd had gestaan had ik niet direct gehoord dat 't Anouk was.
"Muziekkenners" komen weer aan bod hoor..quote:Op maandag 26 november 2007 10:24 schreef Hankster het volgende:
[..]
jazz-achtig?
Good God is toch geen jazz, man
Tsja, ik vind het wel een aardige plaat. Er staan wel een paar leuke nummers op (en dan met name Good God..wat helaas geen graadmeter voor de rest is..) maar muzikaal is het toch allemaal vrij matig. Melodisch is het niet al te sterk, de instrumentatie is ook vrij standaard en zeker alles wat uit de computer is gepoept is toch wel irritant op den duur. En tekstueel komt ze soms ook niet veel verder dan "yeah yeah"...
Neen, de verkoop zal enkel lekker lopen omdat het Anouk is, hoewel er wel een aantal leuke nummertjes opstaan.
Maar misschien groeit-ie nog
inderdaad, moet vast heel vervelend voor je zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
"Muziekkenners" komen weer aan bod hoor..
Kan hier weinig aan toevoegenquote:Op maandag 26 november 2007 10:24 schreef Hankster het volgende:
[..]
jazz-achtig?
Good God is toch geen jazz, man
Tsja, ik vind het wel een aardige plaat. Er staan wel een paar leuke nummers op (en dan met name Good God..wat helaas geen graadmeter voor de rest is..) maar muzikaal is het toch allemaal vrij matig. Melodisch is het niet al te sterk, de instrumentatie is ook vrij standaard en zeker alles wat uit de computer is gepoept is toch wel irritant op den duur. En tekstueel komt ze soms ook niet veel verder dan "yeah yeah"...
Neen, de verkoop zal enkel lekker lopen omdat het Anouk is, hoewel er wel een aantal leuke nummertjes opstaan.
Maar misschien groeit-ie nog
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:28 schreef Oss het volgende:
Kan je makkelijk parkeren bij het Gelredome?
quote:Naast stadion Gelredome in Arnhem ligt het (bewaakte!) parkeerterrein Transferium Gelredome. Voor ¤ 2,50 kunt u uw auto hier een hele dag parkeren.
Als er een feest of concert is kan je ook in de stad parkeren (grote nieuwe parkeergarage onder het busstation) of met de trein komen en voor 1 euro een pendelbus naar het Gelredome nemen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:28 schreef Oss het volgende:
Kan je makkelijk parkeren bij het Gelredome?
Ja, twee keer, want daar had Paul zin in ofzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef Arcee het volgende:
Ze deed 't 2 keer, toch?
Laatst bij Evers Staat Op ook. Evers vond 't zo goed, dat-ie 't nog wel keer wilde horen en dat deden ze ook.
Anouk is trouwens enorm stoer.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef vonno het volgende:
..en stadion optredens? Kleine optredens in de Oosterpoort, die waren pas mooi
19 januari staat ze in de Oosterpoortquote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ga alleen zeker niet naar Gelredome, hoop dat ik haar ergens in een klein zaaltje kan spotten.
Ik heb geen foto's gemaakt, een maat van mij wel (zal hem vragen om eea door te sturen). We zaten op de 4e rij van de 2e ring. Goed zicht, want we zaten het vak het dichtst bij het podium (op de 2e ring). Het geluid was erg goed. Postman was voorprogramma en kon me niet ontzettend boeien (wel paar aardige nummers, maar vocaal niet echt goed te volgen en verder ook niet echt mijn muziek). Gelukkig klonk Anouk een stuk beter (wellicht de teksten ook wat bekender bij mijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:30 schreef nagel72 het volgende:
vertel vertel ... foto's ...?
Klopt allemaal, ik stond in het middenveld, de rest is helemaal waar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:52 schreef Helsie het volgende:
[knip]
Ach, ik kan wel blijven typen, maar ik vond het gewoon GAAF.
Ik ben zoooo jaloersquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:
Het was zo ontzettend gaaf!!!!!!!!!!!! Ze heeft echt heel veel nummers gedaan. More than you deserve vond ik een van de mooiste knallers, waarin veel instrumentaal werd geexperimenteerd. De sfeer was geweldig. Ik kon bijna niets zien want zat erg ver, maar er was een loopplank waar Anouk geregeld gebruik van maakte om de hele zaal door te gaan.
Ik vond het plezier er echt af stralen. Geweldig was het, zou morgen wel weer willen!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben zoooo jaloers![]()
Dus ze had er zin in!!
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef Poppejans het volgende:
Ben net terug, waaah wat was ze goeeeeed!
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:52 schreef maedel het volgende:
[..]Toen jij dat schreef stond ik nog op de parkeerplaats (P1)
![]()
Dan zat je vlak bij mij, ik zat op rij 8, en wij roken ook de hele tijd die wiet, we hebben nog staan zoeken naar degene die het rooktequote:Op zondag 30 maart 2008 15:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Maar wij waren inderdaad snel, mede door de supergoede inzet van de vele pendelbussen van en naar Gelredome/station Arnhem![]()
Ik zat op de zuid-tribune, achter een hele vervelende rare vent die 100x drinken of weetikhetwat ging halen en iedereen weer moest aanstoten, en joints zitten roken enz.
Ik vond Postmen niks aan, maar het is dan ook mijn muzieksmaak niet, hij deed het op zich wel leuk hoor, maar al dat rappen vind ik niks.
Had gehoopt dat Anouk wel mee zou doen in Downhill!
Maar oh nogmaals, wat een geweldig wijf is Anouk, echt superzuiver heeft ze gezongen, ik vond het echt betoverend heerlijk!
stond op veld ma daar rook je het ook (stonden 3 stoere jonkies achter ons die net droog achter de oortes waren )quote:Op zondag 30 maart 2008 17:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dan zat je vlak bij mij, ik zat op rij 8, en wij roken ook de hele tijd die wiet, we hebben nog staan zoeken naar degene die het rookte
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dan zat je vlak bij mij, ik zat op rij 8, en wij roken ook de hele tijd die wiet, we hebben nog staan zoeken naar degene die het rookte
113 en 114 geloof ik dat we zaten. Ik ben dik en mijn vriendin had een groen vestje aanquote:Op maandag 31 maart 2008 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ik op rij 7, weet je jullie stoelnummers nog? Wij zatten op 132 en 133, de eerste twee stoelen aan de linkerkant van de trap van rij 7.
Haha dit is wel mega toevallig zeg!
Was net nog een stukje al te zien van concert bij RTL Boulevard, en mini interview met Anouk.
Ze lieten het eerste nummer zien wat ze deed, The Dark.
Echt leuke beelden, ben erg benieuwd naar de dvd!
prima vrouw heb je ...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:24 schreef maedel het volgende:
Die dvd wil ik zeker ook. Ik verwacht dat het geluid daar beter is
En het was een mooie show en mijn vrouw koopt sowieso alle dvd's van Anouk
Dat ligt eraan op welke parkeerplaats je stond. Wij stonden op P8, een relatief kleine parkeerplaats, vlakbij de snelweg. Wij waren zo weg iigquote:Op woensdag 2 april 2008 01:12 schreef TheSorrow het volgende:
Mn zus is ook geweest met mn zwager, het was een drama om weg te komen op de parkeerplaats? Veel opgefokte lui zei zeEn ze zei dat het wel een goed concert was!
Ah, dankquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef Evertjan het volgende:
zometeen op Ned 3 een complicatie van het concert :-) Begint om 22.00
Een complicatiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef Evertjan het volgende:
zometeen op Ned 3 een complicatie van het concert :-) Begint om 22.00
Ik meen dat ik in ons systeem vandaag 27 juni zag staanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:52 schreef maedel het volgende:
wanneer komt die dvd eigenlijk uit?
ik moet zeggen dat ik nu de lichtshow nog veel beter kan zien.![]()
Vet
Oh, da's eigenlijk al best snelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik meen dat ik in ons systeem vandaag 27 juni zag staan
Dus dan link jij nu naar een topic dat op slot zit...quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef theclansman het volgende:
4 decmeberweer van de partij
.
ANOUK :
was al een nieuwe begonen dit was zo dood
super fan ... maar helaas geen kaarten kunnen krijgen ..quote:Op donderdag 18 december 2008 23:47 schreef theclansman het volgende:
kom nou mensen er moeten hier meer anouk fans zijn om dit topic een beetje in leven te houden.
tis verdomd de beste zangeres van nederland.
hup kick omhoog met dit topic
Meldt, met zijn 6-enquote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Raantje het volgende:
Ik meld me ook weer ff..! 5 juli naar het Westerpark in Amsterdam, gaan er meer mensen??
Ga ik thuis ff luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Mip1988 het volgende:
wat vindt men van Today? eerste nummer van d'r nieuwe album
mij valt het nogal tegen helaas![]()
In eerste instantie niet echt mijn ding. Maar misschien als ik het een keer of 10 gehoord heb, dat ik er wel aan wen. Hoewel, doorgaans ben ik direct voor de bijl bij liedjes van Anouk.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Mip1988 het volgende:
Ik gaquote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Raantje het volgende:
Ik meld me ook weer ff..! 5 juli naar het Westerpark in Amsterdam, gaan er meer mensen??
Nee, is al een paar weken uitverkochtquote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er nog kaarten voor 5 juli?
Waar kan ik het vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Mip1988 het volgende:
Jammer. Eens kijken of ik via andere wegen er nog aan kan komenquote:
Hebbesquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebbes![]()
Lekker stevig Anouk nummer
Het lijkt eerder wat ouder werk dan haar nieuwste
Wat vinden we trouwens van haar tattoo, om er ff een plaatje in te gooien...
[ afbeelding ]
't Is best een aardig nummer van Voicst, alleen jammer dat Anouk het zingt.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Mip1988 het volgende:
Zat jij voor het concert op een terras bij het Westerpark?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk staan swingenStom, geen toegift en eindigen met Jerusalem wat niet eens echt het mooiste nummer is. Maar goed, ff in de regen gestaan en verder genoten met een mooi ondergaand zonnetje
![]()
Even kijken of er nog iets van de foto's is geworden
We hebben eerst even binnen in het restaurant Pacific Park gegeten en daarna bij Het Ketelhuis buiten nog even wat gedronken. We waren met een groep van 6 personen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Xennia het volgende:
Zat jij voor het concert op een terras bij het Westerpark?
Ja, eerst binnen bij pacific park wat gegeten en toen net iets voor het ketelhuis een uurtje voor het concert op gewoon wat stoelen met een wijntje, heb je me gezien dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Xennia het volgende:
Zat jij voor het concert op een terras bij het Westerpark?
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, eerst binnen bij pacific park wat gegeten en toen net iets voor het ketelhuis een uurtje voor het concert op gewoon wat stoelen met een wijntje, heb je me gezien dan?
Ja, dat was weirdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
Wat ik wel enigszins odd vind is de berichten die zij soms twittert
"About to get laid" en zulks![]()
.
Ach, da's nog niets.. ik heb popsterren gezien die alle akelige details van hun avondjes uit posten, en fans uitfoeteren op twitter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
Wat ik wel enigszins odd vind is de berichten die zij soms twittert
"About to get laid" en zulks![]()
.
Ach, het waren 3 fantastische dagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:20 schreef Vivi het volgende:
Ik vind iig dat ze er afschuwelijk uitziet in die clip, ouwe kop en veel te veel make-up..ze lijkt eerder de moeder dan de vriendin van die gast. Wat ook irl haar vriend is.
Doet me denken aanquote:
http://www.3fm.nl/page/3fm09_anoukquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:35 schreef bloodymary het volgende:
Is het al bekend hoe de nieuwe cd is geworden? naar three days in a row te horen hoop ik een beetje bluesy, dat vind ik toch mooier en meer bij haar passen dan die poppy nummers.
Ze forceert haar stembanden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:35 schreef bloodymary het volgende:
Is het al bekend hoe de nieuwe cd is geworden? naar three days in a row te horen hoop ik een beetje bluesy, dat vind ik toch mooier en meer bij haar passen dan die poppy nummers.
Ja, niet echt wat ik van Anouk gewend ben nee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat een verschrikkelijk nummer zeg.Waar is de fucking samenhang ook?
Nog een teleurstelling van haar.
Ik heb ook alles staan van haar, ik ben het niet met je eens. Dat geweldige rauwe vertrouwde geluid zit gewoon in elk nummer! Het is zo herkenbaar Anouk, je hoort dat ze wat nieuwe dingen probeert en dat waardeer ik juist. Niet in het 'oude vertrouwde veilige' blijven hangen, maar vernieuwen, veranderen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:59 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
Ja, niet echt wat ik van Anouk gewend ben nee.
Ik bedoel als je dan naar zo'n nummer als Sacrifice kijkt, daar is nog enigzins iets aan mooi te vinden,
maar dit?![]()
Echt zonde, vind anouk er de laatste jaren zowiezo niet echt beter op worden.
Toen ze dr eerste cd net uit had, had ze tenminste nog dat geweldige "rauwe" oud vertrouwde Anouk geluid/ sound.
Heb btw wel al dr CD's daar niet van.
Wel tenenkrommend, dat geforceerde Engels tussendoor. Net een 13-jarig meisje dat wil laten zien dat ze Engels op school heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
Viel mee, dat interview. Ik heb haar wel eens botter en recalcitranter gezien tijdens een TV-praatje.
Ik ga ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Drie kaarten binnen. Ik ga na 100 keer er naast hebben gepist eindelijk naar Anouk toe
!
Wel op een streng katholieke school dan, want men twittert natuurlijk getting laid en niet getting layedquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel tenenkrommend, dat geforceerde Engels tussendoor. Net een 13-jarig meisje dat wil laten zien dat ze Engels op school heeft.
Yeahquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Drie kaarten binnen. Ik ga na 100 keer er naast hebben gepist eindelijk naar Anouk toe
!
Dat ging echt mega hard voor 12 novemberquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:36 schreef Xennia het volgende:
Dat was snel uitverkocht. Ik ga nu de 16e en heb beroerde zitplaatsen
http://www.gelderlander.n(...)-concerten-Anouk.ecequote:Wegens een goedlopende kaartverkoop geeft Anouk twee extra concerten. Aanvankelijk zou ze alleen op donderdag 12 november in Ahoy in Rotterdam staan. Dit weekeinde kwam daar maandag 16 november bij, maar dat is ook al uitverkocht. Nu speelt de zangeres ook woensdag 2 december in Ahoy, aldus de concertorganisatie.
De kaartverkoop voor het concert van 2 december begint dinsdagochtend 22 september. Het nieuwe album van de zangeres, For Bitter Or Worse, verscheen vrijdag, met de single Three Days In A Row. Donderdag presenteerde Anouk haar nieuwe album in een uitverkocht Paradiso.
Vanmorgen kaarten besteld voor 2 decemberquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:19 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)-concerten-Anouk.ece
3 days in a row gaat daar ook overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:04 schreef Vivi het volgende:
Ik las in een interview dat d'r nieuwe vriend DOX dezelfde jongen uit de Michel-clip is. En dat ze toendertijd al iets speciaals bij hem voelde en toen ze gescheiden was ze hem heeft gesmst. Zou me dus niks verbazen als Three days in a row over hem gaat.
Ik vond het in die clip al een mega-creep maar hey ..![]()
Ik hoorde het ja. En zij heeft al 3 kinderen en hij 2 (en hij is er zelf nog 1)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:27 schreef Evertjan het volgende:
ze is weer zwanger
http://www.anouk.nl/blog/anouk-is-zwanger/1326/
Oh wat jámmer zeg, in het Westerpark was daar echt geen sprake van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was ze goed. Heerlijk om eindelijk ns live mee te mogen maken.
Alleen, scrub_nurse heeft wel gelijk. Het is maar op een paar momenten een beetje los gegaan. En nog voor Good God draaiden er een berg mensen om richting uitgang. Ajax publiek was er niets bij!
Daar snap ik nooit iets van. Mensen die weggaan voor het is afgelopen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was ze goed. Heerlijk om eindelijk ns live mee te mogen maken.
Alleen, scrub_nurse heeft wel gelijk. Het is maar op een paar momenten een beetje los gegaan. En nog voor Good God draaiden er een berg mensen om richting uitgang. Ajax publiek was er niets bij!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat jámmer zeg, in het Westerpark was daar echt geen sprake van.
Maar je hebt haar gezien![]()
Ja, dat is een beetje een tendens aan het worden bij sportwedstrijden en nu ook al bij concerten. Zijn ze bang dat ze in de file moeten staan op het parkeerterrein. Ik snap dat ook niet, concerten zijn maar schaars, die ene keer dat je een band ziet wil je dat toch ook afkijken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar snap ik nooit iets van. Mensen die weggaan voor het is afgelopen.
Ik ga maandag weer
Nou... eer je dat Ahoy terrein af bent...quote:Op zondag 15 november 2009 09:42 schreef scrub_nurse het volgende:
sowieso geen file gezien, binnen 10 min waren we weg
Ja, ik ook. En ik kan echt zo meedoen met de voorrondes van Idols.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dat is echt![]()
vel
Ik probeer het wel eens mee te zingen![]()
Maak daar maar 1 uur en 45 min van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:29 schreef Evertjan het volgende:
ik hoorde wel dat ze meer als 2 uur speelde dat vind ik wel cool als fan krijg je wel waar voor je geld. Kan me nog herinneren dat RHCP nog niet eens een uur speelde in het goffertpark een paar jaar geleden.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Heeft iemand een setlist van de Anouk concerten in Ahoy? Ik ga er in december heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze al een buikje?quote:
Kon je niet zo goed zien. Ze droeg een wijd truitje en alleen haar gezicht werd gefilmd, ik denk dat ze daartoe opdracht heeft gegeven. Ze had wel bollere wangen en een kleine onderkinquote:
quote:Jakhals' Frank maakt portret Anouk.
Frank Evenblij, bekend van zijn werk voor 'De Jakhalzen', heeft een uitgebreid portret gemaakt met zangeres Anouk.
Zaterdag 19 december wordt 'Evenblij met...' uitgezonden bij de Vara. 'Jakhals' Frank maakt portret Anouk.
Frank trok drie dagen op met de Haagse rockster. Hij sprak haar onder meer in aanloop naar haar concertreeks in de Ahoy. "Ze is voor mij een droomgast. Anouk fascineert me al heel lang in meerdere opzichten", aldus Frank, die erg tevreden is met het resultaat. "Ik heb echt het idee dat ik meer over haar te weten ben gekomen. Het leek me een te gek wijf en dat is het ook!
jazeker,maar door haar lage zwarte broek,zwart truitje erin en grote gesp moeilijk zichtbaar,maar hij zat er zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |