Zat jij voor het concert op een terras bij het Westerpark?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk staan swingenStom, geen toegift en eindigen met Jerusalem wat niet eens echt het mooiste nummer is. Maar goed, ff in de regen gestaan en verder genoten met een mooi ondergaand zonnetje
![]()
Even kijken of er nog iets van de foto's is geworden
We hebben eerst even binnen in het restaurant Pacific Park gegeten en daarna bij Het Ketelhuis buiten nog even wat gedronken. We waren met een groep van 6 personen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Xennia het volgende:
Zat jij voor het concert op een terras bij het Westerpark?
Ja, eerst binnen bij pacific park wat gegeten en toen net iets voor het ketelhuis een uurtje voor het concert op gewoon wat stoelen met een wijntje, heb je me gezien dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Xennia het volgende:
Zat jij voor het concert op een terras bij het Westerpark?
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, eerst binnen bij pacific park wat gegeten en toen net iets voor het ketelhuis een uurtje voor het concert op gewoon wat stoelen met een wijntje, heb je me gezien dan?
Ja, dat was weirdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
Wat ik wel enigszins odd vind is de berichten die zij soms twittert
"About to get laid" en zulks![]()
.
Ach, da's nog niets.. ik heb popsterren gezien die alle akelige details van hun avondjes uit posten, en fans uitfoeteren op twitter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
Wat ik wel enigszins odd vind is de berichten die zij soms twittert
"About to get laid" en zulks![]()
.
Ach, het waren 3 fantastische dagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:20 schreef Vivi het volgende:
Ik vind iig dat ze er afschuwelijk uitziet in die clip, ouwe kop en veel te veel make-up..ze lijkt eerder de moeder dan de vriendin van die gast. Wat ook irl haar vriend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |