Ja weet ik ut, ik was er niet bij.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef Geqxon het volgende:
Hij kon het "garagedeur openen" knopje niet vinden?
Als het enigzins op een grasmat begint te lijken zou ik toch snel een grasmaaier bij halenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Die zit helemaal boven in net onder de grasmat, is toch niet heel moeilijk te vinden lijkt mij![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als het enigzins op een grasmat begint te lijken zou ik toch snel een grasmaaier bij halen![]()
Quoted for truth.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Anders kun je eventueel proberen om dik te worden door veel bier te drinken, dat heeft bij je moeder ook geholpen.
*proest*quote:
Ok ok lynchen is wat overdrevenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:28 schreef slacker_nl het volgende:
Ik wil niemand lynchen behalve dan 1 iemand dan. Ok, 2, misschien 3 maar zeker niemand van #hier.
xchat2quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:31 schreef FredvZ het volgende:
Over irc gesproken, wie weet er nog een goede eenvoudige client?
eisen:Tijd bij berichten Highlighting Heet geen mIRC
We gaan eens kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:36 schreef WyriHaximus het volgende:
xchat2
Mircquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:31 schreef FredvZ het volgende:
Mirc heb ik nou wel gezien ondertussen, dat ding loopt bij mij continue vast na een paar dagen.quote:
Hydra IRCquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:31 schreef FredvZ het volgende:
Zo veelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
Bwehe. En ik maar denken dat mijn computer slurpt. Een Senseo 2nd generation doet bijna 1500 watt.
Hij praat nooit maar dan ook nooit tegen me op msnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Toch niet met webcam he?
Een implantaatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:13 schreef phluphy het volgende:
Morguh!![]()
Ik krijg straks een implantaat in mijn arm. Met een hele lange spuit.![]()
Zielig he!!![]()
Maar vanmiddag gaan we lekker een huis bezichtigen. Da's wel leuk.
Tot vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |