Sort of.quote:
En in andere gevallen trek je een anti-hotlink image binnen in plaats van een klein compact plaatje.quote:Omdat ik maar 1x1 binnen trek ipv het volledige plaatje, was daarnaast ook gewoon een kutsmoes maar goed.
zou je denkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef phluphy het volgende:
Kun je tshirts ook al opknopen? Ik dacht alleen terroristen en zo.![]()
Balen Fred! Die ongelukken en regen zullen wel verband hebben met elkaar.
Ja ok dacht alquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sort of.
[..]
En in andere gevallen trek je een anti-hotlink image binnen in plaats van een klein compact plaatje.
Bezorgpizza?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Mwah het was nog droog dat ik hier aankwamm, maar moet straks wel te eten gaan halen....![]()
Meestal heb ik dan moeite ze spiegels te ontwijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik moest gister drie keer door de berm omdat er telkens weer één of ander klote busje het complete fietspad in beslag had genomen. Word je ook niet vrolijk van.
Stalen neuzen aanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:22 schreef Geqxon het volgende:
Zelf heb ik er meer moeite mee mijn vlijmscherpe schroevendraaier in mijn binnenzak te houden.
Het regende hier net ook keihard!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
Wat een bagger weer. Heb ruim een uur over een stukje gedaan waar ik normaal 20 minuten over doe.
Reden: regen én drie ongelukken.
En aan het ritmisch vallen van de druppels in de emmer achter mij kan ik afleiden dat het dak hier lek is
Niet zo zeuren, maar 15 minuten langere reistijd per ongeluk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
Wat een bagger weer. Heb ruim een uur over een stukje gedaan waar ik normaal 20 minuten over doe.
Reden: regen én drie ongelukken.
En aan het ritmisch vallen van de druppels in de emmer achter mij kan ik afleiden dat het dak hier lek is
Ik zie dat soort busjes altijd ov het hoofdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Meestal heb ik dan moeite ze spiegels te ontwijken![]()
Ach, dat in de file staan is niet zo heel erg, muziekje aan, beetje internetten op m'n MDA.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef phluphy het volgende:
Balen Fred! Die ongelukken en regen zullen wel verband hebben met elkaar.
Ja wou dat ik dat kon, heb helaas geen monstertruckquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik zie dat soort busjes altijd ov het hoofd
Ik kan eigenlijk niks vinden aan addertjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:01 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm welk addertje zou hier onder het gras zitten: http://promoties.t-mobile(...)net/proefpakket.aspx
Nee ik ook niet en dat vind ik juist het enge er aan. Wil het wel eens uitproberen, kan ik tenminste internetten in de trein s'morgensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niks vinden aan addertjes.
Idd, misschien gebruikersvoorwaarden oid?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niks vinden aan addertjes.
Nou je het zegt, sinds ik een MDA met internet heb, zit ook overal en nergens te internetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Misschien is het addertje de verslaving?
Ik ga volgend jaar bij verlenging ook een HTC aanschaffenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nou je het zegt, sinds ik een MDA met internet heb, zit ook overal en nergens te internetten.
de nieuwe HTC heeft HSDPA/UMTS, GSM, GPRS, EDGE, Wi-Fi®, and Bluetooth®quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat ik voor UMTS op mijn toekomstige EEE-pc ga.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
de nieuwe HTC heeft HSDPA/UMTS, GSM, GPRS, EDGE, Wi-Fi®, and Bluetooth®
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |