waarom zou jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Echte DIG'ers hebben de refer uit staan.
Idd veel te veel werk om te doenquote:
Dan pasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:25 schreef slacker_nl het volgende:
7 uur beginnen is voor echte mannen
Dan is het plaatje het niet eens meer waard imo. * WyriHaximus heeft een hekel aan anti-hotlink plaatjesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om anti-hotlink plaatjes te weren.
Zo groot dat ik 'm niet meer zie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding wel niet 0_o!
Leuk he anti hotlinkingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zo groot dat ik 'm niet meer zie.![]()
Heh hoe knoop je een tshirt op dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:55 schreef Geqxon het volgende:
Meh. Kom ik er net achter mijn t-shirt niet opgeknoopt is. Gaarheid in de morgen.
Ikke lekker niet, scheelt mij bandbreedtequote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie de giraffe lekker wel. Refer staat hier namelijk uit.
Mwah het was nog droog dat ik hier aankwamm, maar moet straks wel te eten gaan halen....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
Wat een bagger weer. Heb ruim een uur over een stukje gedaan waar ik normaal 20 minuten over doe.
Reden: regen én drie ongelukken.
En aan het ritmisch vallen van de druppels in de emmer achter mij kan ik afleiden dat het dak hier lek is
Drie knoopjes aan de voorkant.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh hoe knoop je een tshirt op dan?
[..]
Hoe de fuck scheelt je dat bandbreedte?quote:Ikke lekker niet, scheelt mij bandbreedte![]()
Polo?quote:
Omdat ik maar 1x1 binnen trek ipv het volledige plaatje, was daarnaast ook gewoon een kutsmoes maar goedquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe de fuck scheelt je dat bandbreedte?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |