Die ledenvergadering zijn toch allemaal matties van Sjonnie?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef Nashje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die ledenvergadering van morgen niks gaat opleveren en Jaakke gewoon zal blijven.
Zal vast ook wel met fotoshop te bewerken zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Foto maken voor de TV met TT op lijkt me wel redelijk betrouwbaar.
25 miljoen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Ron Jans zou helemaal zo gek niet zijn.
Alles is te bewerken, dus hij kan het beter gewoon zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zal vast ook wel met fotoshop te bewerken zijn.
van Geel staat ook maar met zn rug tegen de muur, die krijgt het voordeel van de twijfel. Jaakke en Fonteijn moeten weg....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef D3nn15 het volgende:
Morten Olsen terug dan?
Als Jaakke maar optieft en van Geel erachteraan
Zo ist..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alles is te bewerken, dus hij kan het beter gewoon zeggen
zeker.. beetje verwachting scheppen en dan niets klaar spelen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:42 schreef Nashje het volgende:
Ja gaan we dr nou nog steeds over door?
en het nergens anders meer over hebben. Dat was nou precies zijn bedoelingquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zeker.. beetje verwachting scheppen en dan niets klaar spelen.. [ afbeelding ]
Das mooiquote:"Kennedy traint nog apart, maar kan weer met volle kracht schieten"
Nou nou nou, je overdrijft wel een beetje. Colin is goed maar nog niet goed genoeg voor Oranje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ie apart traint. De complete selectie is naar het buitenland?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou nou nou, je overdrijft wel een beetje. Colin is goed maar nog niet goed genoeg voor Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |