30 miljoen voor een van Europa's meest gewilde jonge spitsen? Twee jaar contract doet er niet toe, want clubs gaan geen twee jaar wachten. Twee jaar of vier jaar is qua transferbedrag om het even, dat bewijst de transfer van Sneijder wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
30 miljoen voor een 2-jarig contract en iemand met een handje vol Europese ervaring?
Dat zit er niet in.
Adrie is de juiste man op dit moment, hij maakt ons kampioenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds niet kapot van Koster. Maar in de interviews maakt hij een goede indruk op me. Hopelijk weet hij me te verrassen.
Suarez, Leonardo, Rommedahl en Kennedy het zou wel slechter kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Nashje het volgende:
Gelukkig blijven we 4-3-3 spelen zodat we onze wereldbuitenspelers kunnen gebruiken.
En zelfs met dit gegeven nog topscoorder zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het ligt ook niet aan de buitenspelers. Het grote manco aan het systeem is dat we zonder tien spelen. Huntelaar moet zich veel te ver laten zakken om in balbezit te komen en kan daardoor niet in de 16 gevaarlijk zijn.
Tsja dit viel wel te verwachten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:55 schreef patrickt37 het volgende:
Davids: 'Als Jol komt, wil ik graag vertrekken'
Gepubliceerd op 15-10-07 om 16:24 door Roel Pelders
Henk ten Cate vertrok afgelopen week naar Chelsea om daar de functie als veldtrainer in te gaan vullen. Ajax, de oude club van de oefenmeester, zit sindsdien zonder vaste trainer. Adrie Koster neemt de honneurs tijdelijk waar, maar diverse namen zijn al in verband gebracht met de Amsterdamse club.
Ook de naam van Martin Jol, trainer van Tottenham Hotspur. Maar mocht de oud-trainer van onder andere RKC Waalwijk en Roda JC naar Amsterdam toe komen, dan heeft Edgar Davids zijn beslissing snel gemaakt. In een interview met Spits vertelt de middenvelder dat als Martin Jol naar Ajax komt, dat hij zal vertrekken.
"Mocht Jol richting Amsterdam komen zou ik erover nadenken om te vertrekken. Gezien mijn geschiedenis met de trainer lijkt het me geen goede optie om dit te herkansen", aldus Edgar Davids. Afgelopen jaar vertrok Davids nog bij Tottenham Hotspur, omdat hij onder Jol weinig aan spelen toekwam. Daardoor heeft Davids een slecht gevoel bij een eventuele komst van Martin Jol.
Onzinbericht.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja dit viel wel te verwachten.
Hoop trouwens ook helemaal niet op Jol.
A3quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef BigFire het volgende:
A3 laat zich niet gek maken
heb er opeens erg veel vertrouwen in
Ajax-NAc bedoel je of wat?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:13 schreef snarfbreda het volgende:
Is iemand bereid wat kaarten (3) voor mij te kopen voor een nac wedstrijd op een ajaxclubcard?
idd, is hij onderhand niet al met herstel traing bezigquote:
Ach, misschien wordt dit ook een mooie verticale sponsor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:19 schreef pfaf het volgende:
Aah, van die 3 miljoen extra per jaar kan weer een paar keer de CL worden misgelopen.
Wel jammer, ABN verticaal op het shirt was wel de mooiste sponsor die je kon wensen...
Maar dan nog is het loge zwarte letters (met witte achtegrond ) en een blauw vlakje...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, misschien wordt dit ook een mooie verticale sponsor.
Op de schaatspakken staat (stond?) het ook verticaal en in het wit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dan nog is het loge zwarte letters (met witte achtegrond ) en een blauw vlakje...
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, als ze dit letterlijk en figuurlijk op de shirts plakken zal er wel zo;n commentaar komen...
True that, maar AEGON heeft zo weinig internationale allure.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:29 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad ja, dat is geruststellend. Een weinig verheffend merk inderdaad, maar goed ABN was ook niet echt spannend, zeker in vergelijking met het hi-tec TDK..
En nu ietwat genuanceerd door Urby zelf..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Urby gaat voor 8 miljoen naar AS Roma.
quote:AS Roma maakt werk van Emanuelson
De kans bestaat dat Urby Emanuelson in de winterstop de stap maakt naar AS Roma. De Italiaanse topclub heeft opnieuw belangstelling getoond voor de verdediger van Ajax.
Klik hier!
“Het verbaast me niet dat ze zich weer melden”, vertelt de Oranje-international in De Telegraaf. (Mij wel Urby, gezien je dramatische spel.. Red.).. “Afgelopen zomer meldden ze zich al en zeiden dat ze een eerste bod van acht miljoen euro bij Ajax zouden neerleggen. Dat is mede op verzoek van mijn zaakwaarnemer Brian Berkleef en mij niet gebeurd.”
“Technisch directeur Martin van Geel gaf dat te kennen er na het vertrek van Ryan Babel en Wesley Sneijder niemand meer weg mocht. AS Roma is een mooie club, waar ik zeker voor zou willen spelen. Het is alleen de vraag of ik in de winterstop al naar Italië moet”, aldus Emanuelson.
Emanuelson (21) maakte drie seizoenen geleden zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax en heeft inmiddels 67 competitieduels (vier treffers) achter zijn naam staan. De zevenvoudig international maakte vorig jaar augustus tegen Ierland (0-4) zijn debuut in het Nederlands elftal.
Ik denk dat ie blijft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat gaat dan dus toch gewoon rondkomen?.
Maduro wil wachten met het verlengen van zijn contract tot de zomer.. Oftewel, tot bekend is wie de nieuwe coach is.
Als ze rond de 14 miljoen gaan bieden mag er van mij best wel een mooie strik om heen hoor eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ie blijft.
Of dat goed voor Ajax is gezien zijn vorm, laat ik even in het midden..
Absoluut.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze rond de 14 miljoen gaan bieden mag er van mij best wel een mooie strik om heen hoor eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |