abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53942486
Trieste zaak... Die Adriaanse zat zichzelf leuk te promoten dat hij wel interesse had en dat van Geel zo een goede vriend van hem is. Bellen ze van studio voetbal van Geel op zegt hij glashard dat ze geen interesse hebben. Mooie vrienden idd
Adriaanse heeft wat curieuse persoonlijke eigenschappen, maar hij laat zijn teams wel heel leuk voetballen. Ik zou toch wel willen zien dat hij een eerlijke kans krijgt... Maar dan moet er meer veranderen. van Basten mogen ze houden bij het nederlands elftal.

Misschien als van Gaal dit jaar flopt met AZ dat Ajax hem kan verleiden tot een terugkeer Dat zou nog het mooiste zijn.
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:30:46 #27
52871 Blight
Supersized.
pi_53942495
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat wil ik ook. Maar het feit is nou eenmaal dat Ajax inmiddels een beursgenoteerd bedrijf is.
Met die realiteit moeten we gewoon leven.
Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.

Al die vage redenen die gezocht worden waarom Ajax zichzelf niet meer is.. De beursgang, de ArenA, het malt bier tijdens risicowedstrijden.. Het heeft er allemaal weinig tot niets mee te maken. Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten, en er in het algemeen al jaren zwak beleid wordt gevoerd.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:31:50 #28
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53942508
Ben benieuwd naar dat zogenaamde nieuws dan....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53942537
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Blight het volgende:

[..]

Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten,
4-3-3?
pi_53942559
Een van de grootste problemen is denk ik toch Cruijff. Adviseur waar Ajax geen Nee tegen durft te verkondigen. Ik denk dat drie kwart/90% van de mensen binnen Ajax meer luisteren naar Johan als iedereen anders.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53942562
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

4-3-3?
oa
pi_53942574
quote:

[..]

Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.

Al die vage redenen die gezocht worden waarom Ajax zichzelf niet meer is.. De beursgang, de ArenA, het malt bier tijdens risicowedstrijden.. Het heeft er allemaal weinig tot niets mee te maken. Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten, en er in het algemeen al jaren zwak beleid wordt gevoerd.

Maar ben benieuwd of er daadwerkelijk nieuws komt. Zolang Van Basten maar niet komt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:37:02 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53942589
quote:

[..]

Klopt, misschien dat een frisse wind wat moois teweeg kan brengen.

John Jaakke en Maarten Fontein weg, nieuwe trainer/coach die 4-4-2 speelt en durven investeren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53942612
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, misschien dat een frisse wind wat moois teweeg kan brengen.

John Jaakke en Maarten Fontein weg, nieuwe trainer/coach die 4-4-2 speelt en durven investeren.
pi_53942703
Als Van Basten komt hebben we straks 3 overgangsjaren
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:45:42 #36
52871 Blight
Supersized.
pi_53942714
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

4-3-3?
Onder andere, ja.
En ik heb niets tegen 4-3-3, maar ik heb iets tegen het star vasthouden aan één systeem ongeacht wat voor spelersmateriaal je in huis hebt.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53942732
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef MaxC het volgende:
Van B bij zn presentatie:
"Meespelen in de CL van 2011 is ons doel", tot die tijd is bouwen en leren genoeg.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:51:15 #38
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_53942806
quote:
ach ja, dat is ook een vorm van stabiliteit
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_53942816
Als ze mij ten tijde van zijn omhaal in de Meer hadden gezegd, dat hij ooit hoofdcoach van Ajax zou zijn dan had ik dat fantastisch gevonden... Van Basten echte Ajacied... bracht regelmatig de Meer in vuur en vlam...

Hij krijgt toch mijn vertrouwen.., dat heeft hij eigenlijk wel verdiend. En ja ook ik kan veel betere kandidaten noemen. Maar als we toch moeten gaan bouwen aan een nieuw succesvol Ajax.. Dan maar met Van Basten.....
Ajax!!
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:57:09 #40
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53942905
Tuurlijk krijgt San Marco m'n vertrouwen bij een eventuele aanstelling. Dagelijks op het veld staan is natuurlijk wel compleet wat anders dan bondscoach zijn.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:00:10 #41
82589 S-Two
barba macacu
pi_53942956
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef Triptamine het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Van mij mag Foppe ook wel komen ja. Denk alleen niet dat hij daar zin in heeft.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53942992
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:46 schreef Longmen het volgende:

[..]

Van B bij zn presentatie:
"Meespelen in de CL van 2011 is ons doel", tot die tijd is bouwen en leren genoeg.
Kunnen we in 2009 op de laatste dag kampioen worden, maar verneukt hij het:
"Dit was een goed leerproces, maar ons doel is CL in 2011 dus dit is niet erg"

Ik zie de opstelling al voor me:

Huntelaar----------Rommedahl----------Gabri
Luque-------------De Zeeuw(aangekocht!)------Emanuelson
Collin-----------------Davids---Suaréz-----------Delorge
-----------------------------Stam-------------------------
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53943008
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:

[..]

pi_53943017
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:00 schreef S-Two het volgende:

[..]

Van mij mag Foppe ook wel komen ja. Denk alleen niet dat hij daar zin in heeft.
Nee, denk het ook niet. Die zit lekker een beetje in de luwte van jong Oranje, doet het ook prima daar. Hij wordt ook een dagje ouder, die zoekt die hectiek van Ajax helemaal niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 oktober 2007 @ 10:05:20 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53943058
Foppe. Die komt niet. Die gaat met pensioen op het veld denk ik na jong oranje en blijft RvC bij heerenveen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53943129
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:

[..]

En wordt hierin gesteund door JC
pi_53943140
quote:
Heel reeel gezien worden we pas kampioen in het seizoen 2009 - 2010..

Nu ten Cate vertrokken is zal Koster het seizoen afmaken.. Ik denk niet dat Koster de capaciteiten heeft om een club als Ajax naar het kampioenschap te leiden.. natuurlijk hopen we dat wel.. maar het wordt een kwestie van eerst zien, dan geloven.. Daarnaast is er geen europees voetbal meer, kortom een verloren jaar.

Het aankomende seizoen zal er qua spelers ook wel erg anders uitzien.. Met het stoppen van Stam (en misschien wel Davids) en het vertrek van Heitinga, Huntelaar en eventueel ook nog Gabri zullen er veel beslissende spelers in het elftal wegvallen... Eerlijkheidshalve betekend dit dus dat het aankomende jaar wederom een opbouwjaar zal zijn.. En als we dit jaar in Europa al niets betekend hebben.. dan hoeven we dat voor volgend jaar natuurlijk ook niet te verwachten.. Kortom.. we winnen vast wel weer de JCS en de Beker... een (verloren) zaai-jaar

Het seizoen daarna.. 2009 - 2010 dus.. zal het seizoen moeten zijn waarbij het team op elkaar ingespeeld is.. en waarbij alles lukt.. Naar mijn mening zal dit ook pas de eerste serieuze kans zijn om weer eens een keer kampioen van Nederland te worden.. en daarmee ook als enige 3 sterren te mogen dragen..

van Basten en van 't Schip hebben het bij de jeugd van Ajax volgens mij best aardig gedaan.. naar mijn mening is de Hoofdmacht toch wel van een heel ander laken een pak.. Vooral van Basten die ERG goed met de media om kan gaan zal een groot succes worden bij Ajax.. (NOT)..

Ik zie het niet zitten met die 2.. ten minste.. nu niet.. laat ze lekker over een jaartje of 10 terug komen nadat we furore hebben gemaakt met van Gaal als TD en Blind als hoofdtrainer..

Tot dan? Ajax, de passie die wel in de supporter zit..

[ Bericht 0% gewijzigd door CSI_MIAMI op 15-10-2007 11:32:08 ]
pi_53943144
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee, denk het ook niet. Die zit lekker een beetje in de luwte van jong Oranje, doet het ook prima daar. Hij wordt ook een dagje ouder, die zoekt die hectiek van Ajax helemaal niet.
Ik denk dat hij zich best nog eens wil bewijzen als échte topcoach. Hetzij bij Oranje, hetzij bij een topclub in NL. Pas als hij 75 is gaat hij clinics in Ierland geven.
pi_53943195
Gregory Van der Wiel weer terug bij Jong Oranje
Gepubliceerd op 15-10-07 om 10:04 door Johan Kroon

Bondscoach Foppe de Haan heeft Gregory van der Wiel (foto) weer kunnen toevoegen aan de selectie van Jong Oranje. De Ajacied viel vorige week geblesseerd af voor het EK-kwalificatieduel met Estland, maar is weer volledig fit.

Van der Wiel liep vorige week tijdens een training van Jong Oranje een bovenbeenblessure op. De verdediger werd toen vervangen door Excelsior-speler Koen Stam.

Komende woensdag speelt Jong Oranje een oefeninterland met Jong Schotland ter voorbereiding op de Olympische Spelen. Het duel zal gespeeld worden in Roosendaal.

Die is in ieder geval weer fit.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:12:45 #50
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53943218
Die persvoorlichter is zeker nog koffie aan het drinken?
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')