Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat wil ik ook. Maar het feit is nou eenmaal dat Ajax inmiddels een beursgenoteerd bedrijf is.
Met die realiteit moeten we gewoon leven.
4-3-3?quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten,
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.
Al die vage redenen die gezocht worden waarom Ajax zichzelf niet meer is.. De beursgang, de ArenA, het malt bier tijdens risicowedstrijden.. Het heeft er allemaal weinig tot niets mee te maken. Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten, en er in het algemeen al jaren zwak beleid wordt gevoerd.
Klopt, misschien dat een frisse wind wat moois teweeg kan brengen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.
Al die vage redenen die gezocht worden waarom Ajax zichzelf niet meer is.. De beursgang, de ArenA, het malt bier tijdens risicowedstrijden.. Het heeft er allemaal weinig tot niets mee te maken. Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten, en er in het algemeen al jaren zwak beleid wordt gevoerd.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, misschien dat een frisse wind wat moois teweeg kan brengen.
John Jaakke en Maarten Fontein weg, nieuwe trainer/coach die 4-4-2 speelt en durven investeren.
Onder andere, ja.quote:
Van B bij zn presentatie:quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef MaxC het volgende:
Als Van Basten komt hebben we straks 3 overgangsjaren![]()
ach ja, dat is ook een vorm van stabiliteitquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef MaxC het volgende:
Van mij mag Foppe ook wel komen ja. Denk alleen niet dat hij daar zin in heeft.quote:
Kunnen we in 2009 op de laatste dag kampioen worden, maar verneukt hij het:quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van B bij zn presentatie:
"Meespelen in de CL van 2011 is ons doel", tot die tijd is bouwen en leren genoeg.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Kunnen we in 2009 op de laatste dag kampioen worden, maar verneukt hij het:
"Dit was een goed leerproces, maar ons doel is CL in 2011 dus dit is niet erg"
Ik zie de opstelling al voor me:
Huntelaar----------Rommedahl----------Gabri
Luque-------------De Zeeuw(aangekocht!)------Emanuelson
Collin-----------------Davids---Suaréz-----------Delorge
-----------------------------Stam-------------------------
Nee, denk het ook niet. Die zit lekker een beetje in de luwte van jong Oranje, doet het ook prima daar. Hij wordt ook een dagje ouder, die zoekt die hectiek van Ajax helemaal niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Van mij mag Foppe ook wel komen ja. Denk alleen niet dat hij daar zin in heeft.
En wordt hierin gesteund door JCquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Kunnen we in 2009 op de laatste dag kampioen worden, maar verneukt hij het:
"Dit was een goed leerproces, maar ons doel is CL in 2011 dus dit is niet erg"
Ik zie de opstelling al voor me:
Huntelaar----------Rommedahl----------Gabri
Luque-------------De Zeeuw(aangekocht!)------Emanuelson
Collin-----------------Davids---Suaréz-----------Delorge
-----------------------------Stam-------------------------
Heel reeel gezien worden we pas kampioen in het seizoen 2009 - 2010..quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef MaxC het volgende:
Ik denk dat hij zich best nog eens wil bewijzen als échte topcoach. Hetzij bij Oranje, hetzij bij een topclub in NL. Pas als hij 75 is gaat hij clinics in Ierland geven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Die zit lekker een beetje in de luwte van jong Oranje, doet het ook prima daar. Hij wordt ook een dagje ouder, die zoekt die hectiek van Ajax helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |