quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef tgs. het volgende:
Luister boppers...Floortje heeft gewoon een lekker bekkie en is aantrekkelijk.
Dat denk ik niet, haar zwangerschap was niet gepland en kwam op een vreselijk onhandig moment. Vooruitgebracht heeft het haar zeker niet, ik zou eerder zeggen dat het haar carrière om zeep heeft geholpen.quote:Beter dat die winnares Rafaella die zwanger werd om vooruit te komen
Ze heeft gewoon meegewerkt aan het previewprogramma Idols B4. In tegenstelling tot Boris, de arrogante kwal die nu neerkijkt op alles wat te maken heeft met Idols, dat hem heeft gebracht waar hij nu is.quote:en nu een beetje loopt af te geven op idols en sterallures heeft.
Dat zeer zeker.quote:Dus ik wacht de caps af wanneer Floortje op de schaats is te zien.
Niemand leest die centrale kuttopiques. I know I don't. Dus dat werkt voor geen meter.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat wordt al zo'n beetje in elk topic gemeld!
Hoe gaat het met de oud-Idols? Daar dus!
Nou dat klopt niet hoor. Nu al bijna 1600 views in dat topic, dus dat valt helemaal niet tegen. En wat heb je eigenlijk tegen Floortje? Kijk, ze steekt natuurlijk wat bleekjes af bij Raffaëlaquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Niemand leest die centrale kuttopiques. I know I don't. Dus dat werkt voor geen meter.
Juistem!quote:
Doet ie niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zoeken het altijd in een lage categorie. Het doet pijn dat Rep zich hier aan waagt.
Dat is wel waar. Ik vind het jammer dat het album van Floortje is geflopt. TEG moet zich duidelijk bezig houden met het managen van de bn'ers en niet met promotie van albums.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, ze komt tenminste weer op tv.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 06:45 schreef Marble het volgende:
Dat SCHREEUWT natuurlijk om een topique om de meeste creatieve manieren te bedenken waarop de Celine Dion-wannabe we all love to hate door het ijs gaat zakken, sleutelbenen gaat breken, genadeloos beledigd gaat worden door Gerard Joling, of op enigerlei andere wijze weer heerlijk voor paal gaat staan op national television zoals ze dat ook al zo onbaatzuchtig elke week opnieuw deed tijdens Idols.
Daar ben ik het niet mee eens. Het probleem is dat het album van Floortje totaal geen media aandacht heeft gekregen. Als ze nu begint aan het nieuwe album en daarna moet uitbrengen kent niemand haar meer. Ik snap dus best dat ze nu aan zo'n programma meedoet. Gewoon even kenbaar maken, ik ben er nog. En als ze goed scoort kan ze daarna weer een single uitbrengen die het dan misschien beter doet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:35 schreef Woelli het volgende:
Floortje is weer zoon geval van een wannebe. Iemand die weer even in de spot-lights wil staan.
15 minutes of fame en Floortje is weer happy.
Maar daar kent Idols nog veel meer van.
Ziet er niet slecht uit idd.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou wel over haar heen willen gaan, in tegenstelling tot over de TS heen te gaan.
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:03 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi verwoordquote:Op donderdag 15 november 2007 10:03 schreef chansadres het volgende:
Habba habba habba habba prrrrrrttttt [afbeelding] [afbeelding]
Gelukkig dan maar dat de TS jou ook met geen stok aan zou willen raken!quote:Op donderdag 15 november 2007 09:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou wel over haar heen willen gaan, in tegenstelling tot over de TS heen te gaan.
Hopenlijk ben je zo niet in reallife want anders heb ik medelijden met je omgevingquote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat de TS jou ook met geen stok aan zou willen raken! [afbeelding].
En die foto's, tja... Hoe desperate kun je zijn? Maar ja, we weten allemaal dat ze geen zangtalent heeft, dus er zit niets anders op dan haar enige twee sterke punten in de strijd te gooien.
Jaloers waarop?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hopenlijk ben je zo niet in reallife want anders heb ik medelijden met je omgeving [ afbeelding ]
Jealousy is just a state of minde![]()
Nee, bedoelde meer dat Raffa niet meer in de spotlights staat.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaloers waarop? [afbeelding]. Dat hij niet van die middelmatige tieten heeft?
Waarheidquote:Op donderdag 15 november 2007 18:58 schreef Svensational het volgende:
"Door een keelontsteking ontglipte haar de hoofdprijs" [afbeelding]!
Als je op het moment surpreme geen stemmen krijgt omdat je die avond niet bij stem bent, ben je geen idoolquote:
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je op het moment surpreme geen stemmen krijgt omdat je die avond niet bij stem bent, ben je geen idool.
Het ziet er inderdaad echt fake uit. Floortje is niet lelijk, maar ook niet de allermooiste. Maar het komt allemaal wel erg nep over op de foto's. Ze wordt te mooi naar voren gebracht, wat haar weer lelijk maakt.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet dat het normaal is voor dit soort foto's, maar mijn god, ze hebben wel enorm zitten poetsen in photoshop. De huid lijkt van plastic.
alsof floor wel in de spotlights staatquote:Op donderdag 15 november 2007 14:20 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer dat Raffa niet meer in de spotlights staat.
En goed nieuws: er komt een nieuwe single aan (niet van het album dus). [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb over Floortje gedroomd [afbeelding]. Zij en ik waren in een wedstrijd. Idols meets stormloopbaan, zeg maar [afbeelding]. En toen werd Floortje wéér tweede en ik eerste [afbeelding]!
Staan ook in dit topicquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zag laatst ook Floortje in de FHM. Weer een heeeeele andere kant van haar zag je daar.
Flauwe Floortje nieuws! (de eeuwige tweede uit Idols Trois)quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:20 schreef robert2006 het volgende:
plaatjes please!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |