Het ziet er inderdaad echt fake uit. Floortje is niet lelijk, maar ook niet de allermooiste. Maar het komt allemaal wel erg nep over op de foto's. Ze wordt te mooi naar voren gebracht, wat haar weer lelijk maakt.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet dat het normaal is voor dit soort foto's, maar mijn god, ze hebben wel enorm zitten poetsen in photoshop. De huid lijkt van plastic.
alsof floor wel in de spotlights staatquote:Op donderdag 15 november 2007 14:20 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer dat Raffa niet meer in de spotlights staat.
En goed nieuws: er komt een nieuwe single aan (niet van het album dus). [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb over Floortje gedroomd [afbeelding]. Zij en ik waren in een wedstrijd. Idols meets stormloopbaan, zeg maar [afbeelding]. En toen werd Floortje wéér tweede en ik eerste [afbeelding]!
Staan ook in dit topicquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zag laatst ook Floortje in de FHM. Weer een heeeeele andere kant van haar zag je daar.
Flauwe Floortje nieuws! (de eeuwige tweede uit Idols Trois)quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:20 schreef robert2006 het volgende:
plaatjes please!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |