Owja, dat las ik ook... maar die zou toch nog leven ofzo, want die had in 1986 nog een brief geschreven naar zijn familie. En idd.. een moordcommando van joodse nabestaanden van de Holocaust, waren op nazi-jacht.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh nog zoiets.. las vanmorgen in zo'n paupertreinkrant dat een of andere moordzuchtige nazi in 1982 zou zijn vermoord door nageslacht van zijn vermoorde clienten..Tyf toch op..
![]()
volgens mij ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd goede actie
maar ze is er wel voor veroordeeld dacht ik..
een duo penotti smileyquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
frutseltje [ afbeelding ]
Muckkkk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, door die agentequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij ook.
Marokkaan dood geschoten?
Lees ik dat goed?
joquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
frutseltje [ afbeelding ]
Muckkkk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Instellen dat dat mag tegenwoordig.quote:
quote:
haquote:
Ja, heel goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha
hee eerkan je een geheim bewaren
waar?quote:
Rachel is blijven slapen vannacht alleen ze snurktquote:
Notes, muckquote:
Ohquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rachel is blijven slapen vannacht alleen ze snurkt.
Ik ook. Vertel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha
hee eerkan je een geheim bewaren
zie hierbovenquote:
Sophia komt zo, ze neemt een whopper mee voor mequote:Op maandag 15 oktober 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh
That's a bummer.
Daar heeft ze niks van gezegd, zit nu hier een bakkie te doen
Houniet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |