quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:50 schreef Desii het volgende:
Shanty... op wie de hoop gevestigd is om Dennix te gaan versieren
[ afbeelding ]
volgt nog meer
Tis helaas wel jammer dat de Dennix er zo vaak tussendoor komt :-(quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:56 schreef Clank het volgende:
Nadia dweilt van de één naar de ander.. ze wil de aandacht van allemaal!
Die schuddende billen die steeds langskomen!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef kissa het volgende:
Wie is Shanty?
ik ook wil haar in haar hol naaienquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:56 schreef ricofromrio het volgende:
Brian vindt dat vrouwtje met het witte topje volgens mij wel erg leuk
Dacht dat hij het over haar en Luc had!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:56 schreef Scandalous het volgende:
Die ene gozer zegt "weet je niet meer dat we gezoend hebben" tegen Nadia.
"Schatje! we hebben alleen gedanst!"
ze is wel meteen knalrood.
Kun je nu alleen maar binnenkomen met dit soort gore teksten......?quote:
Ohquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Die schuddende billen die steeds langskomen!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
Zou Nadia nu wel een slipje dragen?
Als er een tentje tevoorschijnt komt niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
En dan waxen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:02 schreef Borga het volgende:
Haren in iemand zijn hol naaien???????????????????????????
Waarscnijlijk niet want al haar kleren in de kast waren ook al vuil .. Dus een schoon slipje zal ze wel niet evonden hebben !quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
quote:
Roti even lekker een eind opquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef tony38 het volgende:
ik wil die shanty de rottie uit haar hol naaien ,zo geil ben ik iemand hiero ook??
ff doorbijten, als Dennis er straks uit is ben je ook blij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een vreselijk "feestje "weer.
Niet op reageren Lena.quote:
Vooruit dan, nog heel even.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ff doorbijten, als Dennis er straks uit is ben je ook blij.![]()
Ik wil de bovenste twee kan dat ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef STAP01 het volgende:
VV:
Poll
Ik wil graag zien...
Een zoenende Luc en Nadia!59%
Brian die para wordt!22%
Snode plannen van Huub en Jaap!19%
1897 stemmen
Jaaaquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:07 schreef ruby het volgende:
Ik wil wel dat Luc Nadia op een gegeven moment haar als een baksteen zal laten vallen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:07 schreef Clank het volgende:
Zo die vent heeft een hele lading instructies gekregen van de Febo.
Denk echt dat Luc haar niet wil.Slecht voor zijn carriere.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:07 schreef ruby het volgende:
Ik wil wel dat Luc Nadia op een gegeven moment haar als een baksteen zal laten vallen.
Bijzaken, gewoon gaan met die banaan. Ik wil Dennix zien knallen 100%.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef ruby het volgende:
Zal Luc niet misselijk worden van Nadia haar stinkhaar- en adem?
Ohhh erg he ? Ikke ook ... Oei dat zal wel pijn doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:07 schreef ruby het volgende:
Make my dayquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op zich wel complimenten voor de redactie dat ze Dennix nog een afscheidsfeest hebben gegeven. Anderen die een toneelhaak kregen moesten gewoon zonder feest de deur uit.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijzaken, gewoon gaan met die banaan. Ik wil Dennix zien knallen 100%.![]()
ze hadden er beter een lekkere homo in kunnen gooienquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:11 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is het onmogelijk geworden om Denise te overtuigen dat ie wat met vrouwen zou kunnen hebben . Echt die gozer staat er bij alsof ie de held (think looser) van de Kooi is
En dan ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:11 schreef schatje het volgende:
Waarom roept de Febo Dennis niet met een smoes naar achter? Dat z'n zender ofzo kapot is.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh erg he ? Ikke ook ... Oei dat zal wel pijn doen![]()
publiek mag er 2 naar huis sturenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:13 schreef Stupidisco het volgende:
even een scenario hoe het zou kunnen gaan:
- Nadia kiest voor Luc en dumpt Dennix
- Dennix naar huis
- Luc laat Nadia vallen
- Nadia breekt en gaat naar huis
- Jaar naar huis ivm Cora
- Finale met Huub, Lieke, Brian, Amanda
Dan voelt Nadia wat minder druk en is de kans groter dat ze zoent met die lulhannes van een Luc.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:12 schreef riri het volgende:
nou begint ze haar gevoelens te uiten tegen luc...waar ze mee zit en zo....dennix zal er weer meer door gaan drinken
Je maakt een foutje, Luc is een gastspeler, geen enkele invloed op het spel alleen teasen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:13 schreef Stupidisco het volgende:
even een scenario hoe het zou kunnen gaan:
- Nadia kiest voor Luc en dumpt Dennix
- Dennix naar huis
- Luc laat Nadia vallen
- Nadia breekt en gaat naar huis
- Jaar naar huis ivm Cora
- Finale met Huub, Lieke, Brian, Amanda
't Is nét een echte soapquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Zou Luc nou ook niet stapelgek worden? Elke dag ongeveer hetzelfde gesprek met Nadia..... bevestiging bevestiging bevestiging.
Dat klopt, maar alle dingen die ik zeg kan hij als gastspeler doen door te teasen en 'zogenaamd' ietsquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je maakt een foutje, Luc is een gastspeler, geen enkele invloed op het spel alleen teasen.
Glassexquote:
dat chantie telkens zegt van kijk eens wat nadia doet..... iig dat is wat ik er van begrepen hebquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:19 schreef lorence1 het volgende:
wat zegt dennis nu tegen naad?
Ik lig echt in een deuk.Hoe ver kan die jongen nog zinken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
Dennis weer stoer tegen de shakers: Ze bellen me elke dag om te stoppen met ijsklontjes te kauwen ...
Alles is weer vergeven en vergeten, wat een lamlul is Dennix ook. Die gast is inmiddels een karikatuur.quote:
Luc geen invloed op het spel? Als het hem lukt om Naad en Dennix uit elkaar te krijgen heeft hij wel degelijk invloed op het spel. Toch niet dan eg welquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je maakt een foutje, Luc is een gastspeler, geen enkele invloed op het spel alleen teasen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
Is dit de COS van gisteren?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Nee, als het goed is dan is dit script beter, gisteren generale....![]()
Van uitstel komt afstel.... NU graag....quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:25 schreef pasjesjen het volgende:
Yeeeeeeeeeeees ze gaat het vanavond zeggen![]()
Haha die Huub....zo dansten de jongens vroeger ook in het buurthuis als er weer eens een discomiddag was.quote:
Meegaan Nadiaquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia (janked) : "Wat moet ik doen ? Weet je wat Luc zei 'Als ik hier wegga wil ik dat je met me meegaat'. Wat moet ik doen ?"
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:27 schreef the_undertaker het volgende:
Kan die kutherrie niet uit, ik wil gesprekken horen
Net als Beavis danst hijquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:26 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Haha die Huub....zo dansten de jongens vroeger ook in het buurthuis als er weer eens een discomiddag was.![]()
Maar wel lief.![]()
En zodra ze de poort uit rijden, dat ie 'r keihard dumpt.quote:
Damn, dat wil ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
Whahahahaaaaaaaaaaaaa Geweldig dit . God dank U dat ik morgen vrij ben![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze hebben het door dat Nadia aan het huilen is.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:32 schreef schatje het volgende:
Ik ben meteen m'n hoofdpijn kwijt.
Niet geheel onterecht toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:32 schreef chufi het volgende:
wat een mannetje !! Ik wil nu naar buiten ! Eerst naar buiten !! Arggh !
![]()
![]()
Dat mag ie niet zeggen... hiermee is ie 10.000 borg kwijtquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:31 schreef pasjesjen het volgende:
Dennix: stem me eruit nadia (hij is boos)
Ze heeft bekend dat ze verliefd is op Lucquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:34 schreef Prospera het volgende:
Schatje, ik hou van je echt waar
Dennis: je bent dronken en in de war
Schatje is zo trots op Nix, Naad heeft niet gezoend met Luc.
Geen idee waar het over gaat, val er net in
[ afbeelding ]
Wat ik voel is heel veel liefde voor jou, maar ook veel aantrekkingskracht naar Luc toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |