quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:12 schreef riri het volgende:
nou begint ze haar gevoelens te uiten tegen luc...waar ze mee zit en zo....dennix zal er weer meer door gaan drinken
Je maakt een foutje, Luc is een gastspeler, geen enkele invloed op het spel alleen teasen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:13 schreef Stupidisco het volgende:
even een scenario hoe het zou kunnen gaan:
- Nadia kiest voor Luc en dumpt Dennix
- Dennix naar huis
- Luc laat Nadia vallen
- Nadia breekt en gaat naar huis
- Jaar naar huis ivm Cora
- Finale met Huub, Lieke, Brian, Amanda
't Is nét een echte soapquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Zou Luc nou ook niet stapelgek worden? Elke dag ongeveer hetzelfde gesprek met Nadia..... bevestiging bevestiging bevestiging.
Dat klopt, maar alle dingen die ik zeg kan hij als gastspeler doen door te teasen en 'zogenaamd' ietsquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je maakt een foutje, Luc is een gastspeler, geen enkele invloed op het spel alleen teasen.
Glassexquote:
dat chantie telkens zegt van kijk eens wat nadia doet..... iig dat is wat ik er van begrepen hebquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:19 schreef lorence1 het volgende:
wat zegt dennis nu tegen naad?
Ik lig echt in een deuk.Hoe ver kan die jongen nog zinken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
Dennis weer stoer tegen de shakers: Ze bellen me elke dag om te stoppen met ijsklontjes te kauwen ...
Alles is weer vergeven en vergeten, wat een lamlul is Dennix ook. Die gast is inmiddels een karikatuur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |