Bijzaken, gewoon gaan met die banaan. Ik wil Dennix zien knallen 100%.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef ruby het volgende:
Zal Luc niet misselijk worden van Nadia haar stinkhaar- en adem?
Ohhh erg he ? Ikke ook ... Oei dat zal wel pijn doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:07 schreef ruby het volgende:
Ik wil wel dat Luc Nadia op een gegeven moment haar als een baksteen zal laten vallen.
Make my dayquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op zich wel complimenten voor de redactie dat ze Dennix nog een afscheidsfeest hebben gegeven. Anderen die een toneelhaak kregen moesten gewoon zonder feest de deur uit.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijzaken, gewoon gaan met die banaan. Ik wil Dennix zien knallen 100%.![]()
ze hadden er beter een lekkere homo in kunnen gooienquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:11 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is het onmogelijk geworden om Denise te overtuigen dat ie wat met vrouwen zou kunnen hebben . Echt die gozer staat er bij alsof ie de held (think looser) van de Kooi is
En dan ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:11 schreef schatje het volgende:
Waarom roept de Febo Dennis niet met een smoes naar achter? Dat z'n zender ofzo kapot is.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh erg he ? Ikke ook ... Oei dat zal wel pijn doen![]()
publiek mag er 2 naar huis sturenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:13 schreef Stupidisco het volgende:
even een scenario hoe het zou kunnen gaan:
- Nadia kiest voor Luc en dumpt Dennix
- Dennix naar huis
- Luc laat Nadia vallen
- Nadia breekt en gaat naar huis
- Jaar naar huis ivm Cora
- Finale met Huub, Lieke, Brian, Amanda
Dan voelt Nadia wat minder druk en is de kans groter dat ze zoent met die lulhannes van een Luc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |