quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:42 schreef jellyrose het volgende:
(Moonah had een voorspellende blik!)
Flexibiliteit is mss niet zo´n handige term in deze context. Maar ik bedoelde het als tegenpool van controlegericht. Flexibel in denken en kijken (naar je lijf), minder streng, minder volgens een plaatje dat je wrs in je hoofd hebt, zachter, flexibeler.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:58 schreef Sugar het volgende:
Maar wat bedoel je in deze context dan met flexibiliteit?
Je maakt als mens ook geen starre indruk hoor!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:18 schreef Sugar het volgende:
Minder veeleisend en mijn eisen minder bepalend laten zijn dus? Ik begrijp je.
Want ik voel me als mens niet zo erg onflexibel, maar heb wel vaste ideeën van wat ik van mezelf allemaal moet zijn, ja.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:45 schreef YPPY het volgende:
Kom ik net thuis na een lange dag werken, hangt er een klein, schattig winterjasje aan de kapstok.![]()
![]()
Hmmm nee. Ik ben er nog niet over uit. Wil graag groen maar nu heb ik ook wel hele leuke gezien met grijs en zilver maar ook met blauw en ook weer met roze en zilver. Maar de behangboer heeft opruiming dus ga gewoon ff kijken en dan zie ik het daar wel.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:46 schreef appelsap het volgende:
Geniet ervan MeNicole! Weet je al wat het gaat worden?
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:53 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hmmm nee. Ik ben er nog niet over uit. Wil graag groen maar nu heb ik ook wel hele leuke gezien met grijs en zilver maar ook met blauw en ook weer met roze en zilver.
Kan ook mooi zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 08:55 schreef snoopy het volgende:
[..]ik dacht even dat je het over je haar had ivm de kapper
En ik dacht even dat het over iets heul anders ging!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:46 schreef appelsap het volgende:
Weet je al wat het gaat worden?
Haha het word steeds spannender. Maar dat helemaal nietquote:Op donderdag 1 november 2007 08:58 schreef Sugar het volgende:
[..]
En ik dacht even dat het over iets heul anders ging!![]()
Veel plezier, MeNicole.
Mooi!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Gisterenmiddag, een zalig gevoel. Ik besefte dat ik precies een jaar terug een groot geheim met me mee droeg. Alleen hij en ik wisten op dat moment dat hij op korte termijn komen zou. Mijn vliezen waren nog niet gebroken maar ik lekte. Ik had nog een afspraak bij de verloskundige en zij deed het af als urine. Ik wist wel beter en liet het daar maar bij in de hoop dat ik toch een andere vk zou krijgen als het eenmaal echt begon.
Rustig maar triomfantelijk kocht ik nog een bosje bloemen, leverde die af bij een jarige en fietste in de najaarszon met een onbeschrijflijk gevoel naar huis...
Mooie herinnering... Ik weet zelfs nog wat ik droeg en wie ik onderweg tegenkwam
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:06 schreef m@x het volgende:
LB en Maggie, sorry voor de dronken msn-berichtjes![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh en Nicole... Dan moet je wel een foto laten zien he!
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Gisterenmiddag, een zalig gevoel. Ik besefte dat ik precies een jaar terug een groot geheim met me mee droeg. Alleen hij en ik wisten op dat moment dat hij op korte termijn komen zou. Mijn vliezen waren nog niet gebroken maar ik lekte. Ik had nog een afspraak bij de verloskundige en zij deed het af als urine. Ik wist wel beter en liet het daar maar bij in de hoop dat ik toch een andere vk zou krijgen als het eenmaal echt begon.
Rustig maar triomfantelijk kocht ik nog een bosje bloemen, leverde die af bij een jarige en fietste in de najaarszon met een onbeschrijflijk gevoel naar huis...
Mooie herinnering... Ik weet zelfs nog wat ik droeg en wie ik onderweg tegenkwam
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:48 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, zo zien we toch niets van je haar, met die haarband in.
quote:
Toen ik de foto plaatste dacht ik al zoiets maar wist niet hoe ik snel kon antwoorden met jou vraag erinquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Vicky!
Oh, enneh... ik weet dat ik er zelf om vroegmaar kan de 'zonder haarband-foto' op het speeltuinbankje?
![]()
Daar hoort dit (en behangetjes en verkochte huizen etc) toch iets meer thuis dan hier bedacht ik me later.
Wel een goeie stap!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:28 schreef Suzanna het volgende:En ja, verhuisplannen, we gaan waarschijnlijk verhuizen naar Noord-Brabant (wonen nu in Zuid Holland) dus dat is nogal een stap!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:01 schreef PM-girl het volgende:
Nijna, ze is ook nog zo klein, je meisje! Ze moet later nog zo veel, laat ze nu maar lekker bij haar mama toch!
Hier sluit ik me bij aan. Ik heb je dan wel eens een keertje gezien, maar het "past" idd helemala niet bij jou!quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:15 schreef YPPY het volgende:
Verstandig dat je naar de huisarts gaat Jelief.Ik ken je niet, maar wat je schrijft past helemaal niet bij het beeld dat ik van je heb. Hopelijk zorgt het bezoek aan de huisarts ervoor, dat het weer bergop gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |