Een finale is anders.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
ZAfrika speelt wel erg op de counter maar doen ze enorm goed.
Tegen dit Zuid Afrika heeft het matige Engeland ook weinig in te brengen, vrees ik.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:39 schreef SNArky het volgende:
Mooie wedstrijd, ik had het argentinie alleen nog zo gegund.
Dankuquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Gefeliciteerd Oldbie
Die high tackle van Smit verdient anders ook geen schoonheidsprijs. Mijn huisgenoot (voetballer van het eerste uur) vroeg zich af waarom die Zuid-Afrikaan die die klap van Contepomi kreeg niet ging liggenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:40 schreef Oldbie het volgende:
Vuile kutstreek van Contepomi.
Geel? Rood had hij verdiend. Smerige actie
Smit was ook niet aardig maar dat was nog wel een actie tijdens wedstrijd. Contepomi deed het bewust na een fluitsignaal.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:46 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Die high tackle van Smit verdient anders ook geen schoonheidsprijs. Mijn huisgenoot (voetballer van het eerste uur) vroeg zich af waarom die Zuid-Afrikaan die die klap van Contepomi kreeg niet ging liggen![]()
Voetballers he, bij elke dwarse scheet in het stadion ligt er eentje huilend op het veldquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Smit was ook niet aardig maar dat was nog wel een actie tijdens wedstrijd. Contepomi deed het bewust na een fluitsignaal.
En gaan liggen???![]()
![]()
![]()
![]()
SmitHHH was dat. Volgens mij een vrij nette jongen, maakt idd regelmatig fouten maar in het vuur van de strijd, ik heb hem nooit bewust uit zien halen, je kunt mniet beschuldigen van vuil spel iig. Die elleboog van Contepomi was overduidelijk expresquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Smit was ook niet aardig maar dat was nog wel een actie tijdens wedstrijd. Contepomi deed het bewust na een fluitsignaal.
En gaan liggen???![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja, maar ze hebben allebei hequote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef Oldbie het volgende:
Als je weet hoeveel bier ik opheb en hoeveel adrenaline door mijn lichaam ging, zou je alle spelfouten vergeven.
Ik zit meer te backspacen dan dat ik typ
Ik ben alleen maar blij
Leek me idd ook geen try, bal was volgens mij losquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:02 schreef Oldbie het volgende:
Echt geen try!!!
Wat is dat voor prutser?
Idd, van voren was het niet goed te zien maar van achteren was het overduidelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Leek me idd ook geen try, bal was volgens mij los
Maar zaterdag voor de tv om SA aan te moedigen!
Ik dacht ook dat t geen try was idd, maar dat soort complottheorieen...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Idd, van voren was het niet goed te zien maar van achteren was het overduidelijk.
Ik begrijp nog steeds niet hoe ze dat konden toekennen.
Ik hou het erop dat het een NZ scheids was en dat hij ziet gelukkig was met het succes van de Bokke......maargoed, dat is maar een gevoel. Zal wel niet kloppen.
Daarom zeg ik al: het zal wel niet kloppen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat t geen try was idd, maar dat soort complottheorieen...Het was gewoon amper te zien.
Denk je echt dat de NZ'ers de Bokke hun succes niet gunnen? Valt wel mee, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |