Jij zit hier pas sinds gisteren?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
wat is toch dat 100 minuten, 5 minuten of 10 minuten cos?![]()
volgens mij niet....het feestje zou in de woonkamer zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:00 schreef b.a.s. het volgende:
Bedankt beequeen!
Begin van een feestje?
[ afbeelding ]
brian is ook al tegen jaap bezigquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef diedirk het volgende:
Waarom gaan Huub en Jaap nu tegen Brian werken?
Laten ze nu eerst dat plannetje van Brian en LUc tegen Dennis doorgaan.
Als je binnen vijf minuten na het sluiten van de vorige een nieuwe COS opent, wordt er een OP van je verwacht. Een openingspost dus, met wat info over de stand van zaken en/of het voorafgaande. Duurt het langer, dan kom je er ook zonder zo'n OP mee weg - als dat je eer niet te na is tenminstequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
wat is toch dat 100 minuten, 5 minuten of 10 minuten cos?![]()
Uitstekend plan van ze. Mischien zouden ze Dennis er nog even bij moeten nemen. Dennis is immers vrij gemakkelijk in een later stadium te lozen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef diedirk het volgende:
dennix is niet het hoofddoel: brain is veel gevaarlijker straks in de finale. dennix is ongevaarlijk omdat alleen zijn familie voor hem smst.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef diedirk het volgende:
Een klein OP'je voldoet soms ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je binnen vijf minuten na het sluiten van de vorige een nieuwe COS opent, wordt er een OP van je verwacht. Een openingspost dus, met wat info over de stand van zaken en/of het voorafgaande. Duurt het langer, dan kom je er ook zonder zo'n OP mee weg - als dat je eer niet te na is tenminste![]()
Ja. Maar ik heb altijd bij zo'n 100 minutending dat ik het toch niet laten kan er een 'echte' OP van te makenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:04 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
En toen sloeg ie me zo op mn neus
Ik heb het heel lang ingehouden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij zit hier pas sinds gisteren?![]()
![]()
Wie is Guido?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
Guido is in de slaapkamers om de boel op te ruimen... er gaat vanavond iets gebeuren??
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:15 schreef Py het volgende:
Naad's naad zat vol taart (OP)![]()
Gisteren zaten Dennis' ballen al vol kersenvlaai gesmeerd![]()
![]()
En dat allemaal zonder streamlock.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Huub vond Wilgo altijd al een topper maar nu een held!![]()
Ach ze hebben achter ook helemaal de buik vol van Natasia etc. Dus ze zullen ook wel zoiets hebben nu van whateverquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat allemaal zonder streamlock.![]()
ze mogen het van mij in koor zingen als dennis eruit wordt geknaldquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Dennis probeert ook echt van alle liedjes een juweeltje te maken met zijn fluwelen stemmetje.![]()
'Suprise suprise, het onverwachte was de mooiste prijs!'
Dat zou wel een leuke afscheidstune zijn! Wedden dat die dan ook nog mee gaat zingen en al Michael Jackson-pasjes makend de poort doorgaat. Het is gewoon ergelijk zoals hij doet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze mogen het van mij in koor zingen als dennis eruit wordt geknald
En ik moet ook nog Expeditie Robinson kijken danquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:30 schreef lorence1 het volgende:
om 22.00 begint het feest dus
Op ESC drukken (dan worden het zelfs screenshotsquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:31 schreef farscapevr6 het volgende:
hoe zet ik die giffies uit?
Dat is iig beter te verstaan dan het feest. Jammer dat het model eruit is want die had de Dennis factor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:31 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En ik moet ook nog Expeditie Robinson kijken dan![]()
Hoe laat en op welke zender?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:31 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
De uitzendingen kun je ook op internet terugzienquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:31 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik zal die van mij even omspoelen, dethollen, en aan je doorgeven hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe laat en op welke zender?
Teiltjes zijn op.![]()
in IE menu extra - internet opties - geavanceerd - uitvinken animaties op web afspelenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:31 schreef farscapevr6 het volgende:
hoe zet ik die giffies uit?
Nou dan kom je toch gezellig hier bewegende plaatjes kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:35 schreef loisie het volgende:
........ ik heb geen streams meer?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:36 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik zal die van mij even omspoelen, dethollen, en aan je doorgeven hoor![]()
valt me op dat de emoticons het ook niet meer doen. da's dan wel jammer.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:28 schreef mspoez het volgende:
Wat een rust, met de animatedgifjes uit...
Dat is te laat volgens mij om effect te hebben op Dennis en Nadia. Voordat die los zijn is het feest weer over. Ze moeten immers morgenvroeg weer aan de ontbijttafel verschijnen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:30 schreef lorence1 het volgende:
om 22.00 begint het feest dus
Kan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:44 schreef mspoez het volgende:
We kunnen ook gewoon een oproep doen tot het niet meer nutteloos posten van bewegend beeld maar alleen als er meerwaarde is in beweging (zoiets als de hoek van ZDNGMW)?
+1quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:44 schreef mspoez het volgende:
We kunnen ook gewoon een oproep doen tot het niet meer nutteloos posten van bewegend beeld maar alleen als er meerwaarde is in beweging (zoiets als de hoek van ZDNGMW)?
Ja ik vind het nu ook een beetje te veel van het goede. Gisteren was het leuk. Alleen leuke momenten, aparte lijkt mij beter. Fok is al vaak langzaam.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:44 schreef mspoez het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:51 schreef chufi het volgende:
Naad sneert ff naar Amman dat ze het ZO erg vindt van die meiden die slachtoffer zijn van lover-boys
Welterustenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:58 schreef loisie het volgende:
truste
Is Brian ziek?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
De actieve houding van St.Brian.
[ afbeelding ]
Slapend rijk worden met het Google boek op internet !quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
De actieve houding van St.Brian.
[ afbeelding ]
Als jij als bewegendbeeldposter de meerwaarde kan uitleggen van "Nadia en Amanda die met hun hoofdjes draaien van de beckhambijbel naar de spiegel" boven "Nadia en Amanda die voor de spiegel gebogen zitten over de beckhambijbel" zie ik het nut van een bewegend gifje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:49 schreef Py het volgende:
[..]
Kan.
Alleen wie bepaalt wat nutteloos is? Dat kan discussies gaan geven. Je houdt het ook niet tegen zulke nieuwe technieken die toch meerwaarde geven en ook voorstanders kennen.
Wellicht kunnen degenen die er tureluurs van worden gebruik maken van de escapetoets zodat anderen die het als meerwaarde zien er van kunnen blijven genieten.![]()
St.Brian moet vannacht weer leveren dus knapt hij een uiltje.quote:
Haar zus, Deborah, zit nu weer met het vriendje dat haar volledig in de vernieling heeft geholpen en Amanda zit met Brian.........en nog betrekt ze dit gesprek niet op zichzelf en haar eigen situatie...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:04 schreef tutjehola het volgende:
Amanda en Nadia die iets tegen de loverboys willen doen. Vl nu van mijn stoel. Zeker kunnen ze wat doen, Amanda heeft het zelf dagelijks aan de hand
Dat is volgens mij een van de backround zangeressen van Luc. De bedoeling is dat zij op Dennix duikt vanavond.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:05 schreef the_undertaker het volgende:
Ben benieuwd wie de Shanti (ofzo) wel niet is dan
Zelfreflectie is Brian en Amanda volkomen vreemd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Haar zus, Deborah, zit nu weer met het vriendje dat haar volledig in de vernieling heeft geholpen en Amanda zit met Brian.........en nog betrekt ze dit gesprek niet op zichzelf en haar eigen situatie...![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een van de backround zangeressen van Luc. De bedoeling is dat zij op Dennix duikt vanavond.
Zal moeilijk worden om zijn actie van gisteravond te evenaren, zomaar Dennis bashen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
St.Brian moet vannacht weer leveren dus knapt hij een uiltje.
Nou ik vind een bewegend beeld een extra dimensie toevoegen tov een stilstaand beeld. Losstaand van wat er op te zien is. Zeker als het beeld een informatiedrager is. En dat is hier vaak zo. En dus heeft het voor mij per definitie meerwaarde.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:02 schreef mspoez het volgende:
[..]
Als jij als bewegendbeeldposter de meerwaarde kan uitleggen van "Nadia en Amanda die met hun hoofdjes draaien van de beckhambijbel naar de spiegel" boven "Nadia en Amanda die voor de spiegel gebogen zitten over de beckhambijbel" zie ik het nut van een bewegend gifje.
Kan je dat niet? Laat dan de beweging maar zitten.
Welkom en praat gezellig mee.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Na al driekwartjaar de COS-en meelezen ga ik maar eens meedoen!!
Mocht je ooit zover komen......Wil je hem dan mij thuis afleveren svp ???quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:13 schreef HoneyBunny het volgende:
had ik zelf naar de villa gereden en hem opgehaald
Ik heb het verhaal ook aangehoord. Wat een lulletje! Alles kwam van dat meisje af en hij deed weer eens NIX!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Een stoer verhaal van dennix dat hij geslaklt werd door een one night stand.
Zij wilde hem een auto geven maar uiteindelijk heeft hij er nix mee gedaan.
The Story of his life.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik moet gewoon mn frustratie kwijt over de hopeloze Dennis (mn vriend wilt niet meer naar me luisteren, die is het zat) dus kom me nu maar aansluiten bij deze praatgroep!
Volgens mij wel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:12 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit dan de Shanti zijn die Dennis vanavond in moet pakken
Welkom hier en snap ook niet waarom ze die Dennis niet ophalen.Wat gaat die jongen af zeg.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik moet gewoon mn frustratie kwijt over de hopeloze Dennis (mn vriend wilt niet meer naar me luisteren, die is het zat) dus kom me nu maar aansluiten bij deze praatgroep!
Jezus, wat een drama is die Dennis... als ik zn moeder was geweest had ik zelf naar de villa gereden en hem opgehaald (en daarna in zn achteruit Nadia overgereden)
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:13 schreef HoneyBunny het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:20 schreef HoneyBunny het volgende:
Even serieus, heeft die doos nou een week lang met 1 hand met en 1 hand zonder nagels gelopen??
Ze zegt net dat ze hoopt dat er nog wat dames in huis komen, voor Dennis. Dan kan hij ook eens "in de fout gaan". Ze realiseert ze nog net dat dat toch wel een beetje een rare gedachte is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
Nadia gaat de tomatensoep in d'r haren opwarmen.
Nou valt dat echt wel mee, hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:26 schreef Guuskeee het volgende:
ik snap het hele geklaag over die aninmated gifjes niet. das toch veel leuker dan gewone caps? caps zijn en blijven toch ook onmisbaar en onvervangbaar. zo'n drukte maken om niks![]()
Welkomquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Jezus, wat een drama is die Dennis... als ik zn moeder was geweest had ik zelf naar de villa gereden en hem opgehaald (en daarna in zn achteruit Nadia overgereden)
Oeps, ik hoop dat ze Goldstrike in huis hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:28 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap heeft zin om te gaan zuipen, zegt hij tegen Huub![]()
Ze moet van achter een bodem leggen om lam te worden straks.. Mooie TV willen zequote:Op zondag 14 oktober 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt tegen Naad dat ze getoneelhaakt wordt als ze niet eet.
Naad weet niet wat toneelhaken is.![]()
die lange nagels braken af in het kontje van nix. dus voor de veiligheid laat ze 1 hand nagelloos...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:20 schreef HoneyBunny het volgende:
Even serieus, heeft die doos nou een week lang met 1 hand met en 1 hand zonder nagels gelopen??
Gatverquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft lekker gegeten, maar er zit iets tussen haar tanden. Ze pakt een plukje van haar haar en staat even te flossen .......
Iig lang genoeg dat iedereen hier zich aan irriteerde. Chic hé?!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:20 schreef HoneyBunny het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Nope, Dennis kleedt zich om, dat vergt altijd wat tijd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:36 schreef schatje het volgende:
Misschien staat Dennis wel af te luisteren.
precies! check mn gifje, die dennix is nix!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:35 schreef HoneyBunny het volgende:
![]()
Eindelijk mensen die begrijpen hoe ik me voel![]()
Dat hoorde je goed.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:39 schreef HoneyBunny het volgende:
Nadia zei dat ze niet "weer" met Luc wilde zoenen. Of verstond ik dit nou verkeerd?
Nope, er is zelfs een cap van.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:39 schreef HoneyBunny het volgende:
Nadia zei dat ze niet "weer" met Luc wilde zoenen. Of verstond ik dit nou verkeerd?
en wat dacht je van die plukjes in model brengen, heeel opwindend ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Dennis kleedt zich om, dat vergt altijd wat tijd.
Boehoe, laat me nu even in de waan dat er vanavond echt iets gaat gebeuren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
Dat verhaal wat nada nu afsteekt is ook zo nep... ze is al lang al door achter ingelicht..over het feestje... zogenaamd de spanning voor ons aan het opbouwen,,ik trap er niet in.
Tis idd een walgelijke nepvertoning.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:42 schreef Lobasca het volgende:
nada dat ze het superleuk heeft met nix..wat een dom gelul... lekkere sex, laat me niet lachen
en ze stinkt uit dr bekquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:40 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia heeft van die enorme grote tanden brrr![]()
Dat vind ik echt lief van Jaapquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:45 schreef riri het volgende:
Jaap wil de contactpunten niet hebben voor de MBR
standaard gaat hij de MBR uitlenen aan Huub en Lieke elke zaterdag op zondagnacht
al urenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:45 schreef crimescene het volgende:
Stream 1 heeft geen audio, meer mensen last van??
Dat hebben ze vast achter tegen hem gezegt...hij heeft er meer dan 500 en doet er niets meequote:Op zondag 14 oktober 2007 21:45 schreef riri het volgende:
Jaap wil de contactpunten niet hebben voor de MBR
standaard gaat hij de MBR uitlenen aan Huub en Lieke elke zaterdag op zondagnacht
Goed gesprek tussen Jaap en Lieke over zijn eetprobleem.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:46 schreef Prospera het volgende:
Jaap: ik wordt gewoon blij als ik eet, dat is hem echt.
En weet Amanda ervan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, er is zelfs een cap van.
[ afbeelding ]
Klopt, ik ook niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:53 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb nog steeds geen audio op stream 1...klopt dat?
Het klopt niet maar is wel zoquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:53 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb nog steeds geen audio op stream 1...klopt dat?
Dit weet niemand.quote:
Kiespijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef Stupidisco het volgende:
is Brian ziek ? of gewoon moe ?
Brian heeft kiespijn, hij zal wel weer naar de "tandarts" willen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef Stupidisco het volgende:
Brian heeft plots kiespijn. Komt dat even mooi uit, kan ieder ander behalve Brian de plannetjes uitvoeren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef Stupidisco het volgende:
Zal wel die in Almere zijn toch ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian heeft kiespijn, hij zal wel weer naar de "tandarts" willen.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Gatver, Naad zegt dat alles wat er in haar kast ligt vies is......![]()
Moest van Bianca. Hecht de verf beter ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Nadia heeft taart in heur haar, maar ze mag het niet wassen want het wordt morgen geverfd![]()
Da's beter volgens Bianca, de verft pakt beter en je hoofdhuid prikt dan niet tijdens het verven.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Nadia heeft taart in heur haar, maar ze mag het niet wassen want het wordt morgen geverfd![]()
dat wijf is goorder dan goor...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Gatver, Naad zegt dat alles wat er in haar kast ligt vies is......![]()
en het is onzin van de bovenste plank...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Moest van Bianca. Hecht de verf beter ofzo.
Ik heb er echt nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Moest van Bianca. Hecht de verf beter ofzo.
Net alsof verf lekker hecht op tomatensoep en taartquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog nooit van gehoord.
O, nooit aan gedacht, das best inventiefquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft lekker gegeten, maar er zit iets tussen haar tanden. Ze pakt een plukje van haar haar en staat even te flossen .......
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Net alsof verf lekker hecht op tomatensoep en taart![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
O, nooit aan gedacht, das best inventief
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis al weer jaren geleden dat ik voor het laatst mn haar geverfd heb, maar mijn idee is dat de verf zich dan toch gewoon aan het vuil hecht en er bij de eerste wasbeurt des te makkelijker weer afgaat ??quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's beter volgens Bianca, de verft pakt beter en je hoofdhuid prikt dan niet tijdens het verven.![]()
Yep die hebben we door. Ff op mute gezet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:07 schreef b.a.s. het volgende:
Kees is er weer
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Misschien kan Dennis morgen mee met Brian naar de tandarts, hij lacht al 2 weken als een boer met kiespijn...
Maar er is geen enkele reden om je haar een week lang niet te wassen, dat is gewoon luiheid en übergoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:07 schreef HoneyBunny het volgende:
Het klopt dat je de verf beter kan toepassen op ongewassen haar, maar denk niet dat ze daar ook haar met tomaatsoep en balletjes mee bedoelen....
Volgens mij is dat bij Dennix chronisch en daar valt weinig meer aan te doen of een complete make-overquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Misschien kan Dennis morgen mee met Brian naar de tandarts, hij lacht al 2 weken als een boer met kiespijn...
Ik heb mijn haar deze week nog laten verven en het werd gewoon gewassen vooraf, ik heb er toen nog naar gevraagd hoe dat zat, maar als de shampoo op het verfproduct is afgestemd is het geen enkel probleem.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis al weer jaren geleden dat ik voor het laatst mn haar geverfd heb, maar mijn idee is dat de verf zich dan toch gewoon aan het vuil hecht en er bij de eerste wasbeurt des te makkelijker weer afgaat ??
o heb je dus altijd je flosdraad bij jequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
O, nooit aan gedacht, das best inventief
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
Jesus christus, dat wijf is knettergek
neeh joh morgen 100%quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:10 schreef b.a.s. het volgende:
Vanavond knallen yeah yeah!
[ afbeelding ]
Ik hoop zo met je mee. Ik denk dat Naad zichzelf vanavond de das omdoetquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat het nu eens goed escaleert.
En dat Huub, Lieke en Jaap buiten schot blijven.
Met die pakjes is het ook altijd op droog, ongewassen haar. Maar het haar moet volgens mij wel gewoon schoon zijn, een week aan mousse, vet, gel, wax etc gaat hem echt niet worden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar er is geen enkele reden om je haar een week lang niet te wassen, dat is gewoon luiheid en übergoor.
En dat alles wordt gemasquuerd achter liter body-lotion parfum en andere syntetische geurtjes. Ik moet er niet aan denken als ze dat een dagje niet meer voorradig hebben. Mogelijk dat ik dan nog liever naar de Scheveningse vis-afslag ga op vrijdag morgenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
Ach, ze heeft een kast vol met vuile kleren, wast dr gezicht nooit, douched niet na de sex... dat haar wassen is misschien nog het minst erge!
+1quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
Nadia is flink in de watten gelegd de laatste week, en ze heeft het tot de laatste druppel uitgewrongen.
Ik hoop dat het vanavond flink fout gaat tussen haar en Dennis, dat Dennis uiterlijk woensdag naar huis gaat, en dan ALSJEBLIEFT, ALSJEBLIEFT, ALSJEBLIEFT Nadia op alle fronten het om haar oren krijgt en jankend de poort uit kruipt.![]()
![]()
Ik hoop met je meequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
Nadia is flink in de watten gelegd de laatste week, en ze heeft het tot de laatste druppel uitgewrongen.
Ik hoop dat het vanavond flink fout gaat tussen haar en Dennis, dat Dennis uiterlijk woensdag naar huis gaat, en dan ALSJEBLIEFT, ALSJEBLIEFT, ALSJEBLIEFT Nadia op alle fronten het om haar oren krijgt en jankend de poort uit kruipt.![]()
![]()
Ik hoop het met je mee, zou wel willen dat Dennis flink door het lint gaat tegen Nadia en/of Luc, maar helaas ik zie het nog niet gebeuren. Dennis is een lamlul die tot nu toe al die vernederingen heeft gepikt, misschien heel misschien als een aardig wat alcohol tot zich neemt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
![]()
is nieuw... voor special haareffectsquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Vraag: Moet mijn haar pas gewassen zijn en mag het géén product bevatten om succesvol gekleurd te kunnen worden?
Antwoord: Om een succesvol, gelijkmatig kleurproces te verzekeren moet je steeds starten met zuiver, droog haar. Het haar moet gewassen zijn – vrij van product en overdadige oliën die kunnen verhinderen dat de kleurformule binnendringt en die ervoor zorgen dat de kleur ongelijkmatig verdeeld wordt.
Bron: http://www.kapsels.net/haarvragen/kleurbehandeling.htm
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:17 schreef HoneyBunny het volgende:
Het is toch triest als je die jongen zo in zn 1-tje ziet zitten op dat bed....Volgens mij heeft Dennis echt die 10.000 borg betaald, want kan geen andere reden verzinnen waarom je anders in dat hok zou blijven zitten!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:17 schreef Desii het volgende:
[..]
is nieuw... voor special haareffects
Zeg kapper, heb jij voor mij een pakje rode haarverf, mascarpone met gedroogdequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:17 schreef Desii het volgende:
[..]
is nieuw... voor special haareffects
Oke, dus ZONDER tomatensoep!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:18 schreef Guuskeee het volgende:
Even over dat het onzin is om je haar niet te wassen voor het kleuren:
[..]
skattie... dat heb jij niet nodig.... je bent mooi a naturelquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zeg kapper, heb jij voor mij een pakje rode haarverf, mascarpone met gedroogde
cherrytomaatjes ?
Precies ,dat zou ik nu ook eens mooi vinden!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat het nu eens goed escaleert.
En dat Huub, Lieke en Jaap buiten schot blijven.
Het is gewoon schandalig dat ze er geen rekening mee houden dat ik er morgen om half 7 uit moet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:20 schreef chufi het volgende:
Waarom moet dat feestje nou zo laat op de zondag-avond worden geplanned? Morgen moet iedereen weer vroeg uit de veren, inclusief de meeste van ons streamers..
En dat is ook precies het soort drama wat RTL (ons) wil (laten) zien.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:17 schreef HoneyBunny het volgende:
Het is toch triest als je die jongen zo in zn 1-tje ziet zitten op dat bed....Volgens mij heeft Dennis echt die 10.000 borg betaald, want kan geen andere reden verzinnen waarom je anders in dat hok zou blijven zitten!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
Dennix, kauwend op een pepermuntje, vindt deze avond een goeie test.
Ik denk dat de FOKkers daar ook zo over denken, knallen Naad.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:20 schreef chufi het volgende:
Waarom moet dat feestje nou zo laat op de zondag-avond worden geplanned? Morgen moet iedereen weer vroeg uit de veren, inclusief de meeste van ons streamers..
ja maar a naturel zie ik er zelf zo weinig vanquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie... dat heb jij niet nodig.... je bent mooi a naturel![]()
Dan sla je ze toch over?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:27 schreef Djeda het volgende:
Ik vind die bewegende gifjes iets teveel van het goede!!!.
Het is inmiddels ook al weer een stuk minder. Maar we kunnen het nu allemaal wel dankzij "the_undertaker" :-)quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:27 schreef Djeda het volgende:
Ik vind die bewegende gifjes iets teveel van het goede!!!.
Als het verven mislukt dan zal ze amanda wel vragen om het opnieuw te gaan verven, een keer of 6 en dan nog klagenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:26 schreef avonne het volgende:
En als het verven van haar haar mislukt, kan ze weer een week lang zeuren en huilen dat haar haar er niet uitziet.
Héérlijk vind ze dat.
ehh pagina laat erg langzaam erdoor! enne je scrollt er toch langs!. Maar is offtopic.quote:
BQ stream 3 en 4 gewoon lekkere muziek met Japie die af en toe een solo geeft (maar klinkt niet slecht.... iig beter als brian, huub, nadiaquote:
2 antwoordenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
2 vragen
- is het geluid op stream 1 weg?
- is Fok traag?
Owkeeeeeeeej, ik volg direct je advies op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:31 schreef Desii het volgende:
[..]
BQ stream 3 en 4 gewoon lekkere muziek met Japie die af en toe een solo geeft (maar klinkt niet slecht.... iig beter als brian, huub, nadia
1 jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
2 vragen
- is het geluid op stream 1 weg?
- is Fok traag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |