Jij zit hier pas sinds gisteren?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
wat is toch dat 100 minuten, 5 minuten of 10 minuten cos?![]()
volgens mij niet....het feestje zou in de woonkamer zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:00 schreef b.a.s. het volgende:
Bedankt beequeen!
Begin van een feestje?
[ afbeelding ]
brian is ook al tegen jaap bezigquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef diedirk het volgende:
Waarom gaan Huub en Jaap nu tegen Brian werken?
Laten ze nu eerst dat plannetje van Brian en LUc tegen Dennis doorgaan.
Als je binnen vijf minuten na het sluiten van de vorige een nieuwe COS opent, wordt er een OP van je verwacht. Een openingspost dus, met wat info over de stand van zaken en/of het voorafgaande. Duurt het langer, dan kom je er ook zonder zo'n OP mee weg - als dat je eer niet te na is tenminstequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
wat is toch dat 100 minuten, 5 minuten of 10 minuten cos?![]()
Uitstekend plan van ze. Mischien zouden ze Dennis er nog even bij moeten nemen. Dennis is immers vrij gemakkelijk in een later stadium te lozen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef diedirk het volgende:
dennix is niet het hoofddoel: brain is veel gevaarlijker straks in de finale. dennix is ongevaarlijk omdat alleen zijn familie voor hem smst.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef diedirk het volgende:
Een klein OP'je voldoet soms ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je binnen vijf minuten na het sluiten van de vorige een nieuwe COS opent, wordt er een OP van je verwacht. Een openingspost dus, met wat info over de stand van zaken en/of het voorafgaande. Duurt het langer, dan kom je er ook zonder zo'n OP mee weg - als dat je eer niet te na is tenminste![]()
Ja. Maar ik heb altijd bij zo'n 100 minutending dat ik het toch niet laten kan er een 'echte' OP van te makenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:04 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
En toen sloeg ie me zo op mn neus
Ik heb het heel lang ingehouden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij zit hier pas sinds gisteren?![]()
![]()
Wie is Guido?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
Guido is in de slaapkamers om de boel op te ruimen... er gaat vanavond iets gebeuren??
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:15 schreef Py het volgende:
Naad's naad zat vol taart (OP)![]()
Gisteren zaten Dennis' ballen al vol kersenvlaai gesmeerd![]()
![]()
En dat allemaal zonder streamlock.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Huub vond Wilgo altijd al een topper maar nu een held!![]()
Ach ze hebben achter ook helemaal de buik vol van Natasia etc. Dus ze zullen ook wel zoiets hebben nu van whateverquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat allemaal zonder streamlock.![]()
ze mogen het van mij in koor zingen als dennis eruit wordt geknaldquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Dennis probeert ook echt van alle liedjes een juweeltje te maken met zijn fluwelen stemmetje.![]()
'Suprise suprise, het onverwachte was de mooiste prijs!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |