Je weet het weer leuk te brengen! Maar serieus... wat zie je in Dennix???? Waarom ben je in vredesnaam fan van die nixnut?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee ik vind het juist mooi als mannen sieraden dragen ! En dan liefst echt goud enzo !![]()
[..]
Ja, vanacht had ik weer zo'n bijna-zelfmoord-moment. Dan wordt ik depressief van hoe die trut met
mijn Skattie omgaat, en denk ik:"ach ventje...was je nou maar gewoon hier" en toen moest ik huilen....![]()
Het duo nada en nix. Zo mooi gecast met twee (bij-)namen die perfect bij elkaar passen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef riri het volgende:
wat een raar stel....hoe komt dat daar die kooi in?
Flens.......?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef riri het volgende:
wat een raar stel....hoe komt dat daar die kooi in?
Amanda in haar bh en string, smaakvol.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Hahaha Luc die Amanda leert strijken!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je weet het weer leuk te brengen! Maar serieus... wat zie je in Dennix???? Waarom ben je in vredesnaam fan van die nixnut?
Ze is wel mooi doorgestyled...rooie teenslippertjes bij rooie stinkBH..quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Luc legt Amanda strijken uit, ze kijkt erbij alsof ze een wereldwonder ziet.
wat is nadje toch liefquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil niet dat Naad een issue maakt van het slaan tegen de bedrand. Hij ging Naad halen omdat hij wist dat ze lag te slapen.
Naad doet het hele verhaal uit de doeken, ook het spelen met de ballon. Dennix reageert met een...hm, hm hm.
Dennix wil dat Naad de gesprekken die over hem gaan direct afkapt.
Naad belooft beterschap.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |