Je weet het weer leuk te brengen! Maar serieus... wat zie je in Dennix???? Waarom ben je in vredesnaam fan van die nixnut?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee ik vind het juist mooi als mannen sieraden dragen ! En dan liefst echt goud enzo !![]()
[..]
Ja, vanacht had ik weer zo'n bijna-zelfmoord-moment. Dan wordt ik depressief van hoe die trut met
mijn Skattie omgaat, en denk ik:"ach ventje...was je nou maar gewoon hier" en toen moest ik huilen....![]()
Het duo nada en nix. Zo mooi gecast met twee (bij-)namen die perfect bij elkaar passen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef riri het volgende:
wat een raar stel....hoe komt dat daar die kooi in?
Flens.......?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef riri het volgende:
wat een raar stel....hoe komt dat daar die kooi in?
Amanda in haar bh en string, smaakvol.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Hahaha Luc die Amanda leert strijken!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je weet het weer leuk te brengen! Maar serieus... wat zie je in Dennix???? Waarom ben je in vredesnaam fan van die nixnut?
Ze is wel mooi doorgestyled...rooie teenslippertjes bij rooie stinkBH..quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Luc legt Amanda strijken uit, ze kijkt erbij alsof ze een wereldwonder ziet.
wat is nadje toch liefquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil niet dat Naad een issue maakt van het slaan tegen de bedrand. Hij ging Naad halen omdat hij wist dat ze lag te slapen.
Naad doet het hele verhaal uit de doeken, ook het spelen met de ballon. Dennix reageert met een...hm, hm hm.
Dennix wil dat Naad de gesprekken die over hem gaan direct afkapt.
Naad belooft beterschap.![]()
Dat bedoel ik.... ze heeft opdracht hiertoe...kan niet anders... of ik moet me op laten nemen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Naad wil ergens anders gaan zitten, Dennix vraagt: Waar dan?
Naad: Bij Brian.
Goffer, ze durft wel.![]()
Ondertussen...Daar heeft meer worst in gehangen dan bij mijn plaatselijke slager achter de toonbank.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:19 schreef riri het volgende:
moet je nadia zien zitten...alsof ze de heilige onschuld is met haar babytoontje...hoeveel verhalen heeft ze zelf wel niet de wereld in geholpen...ik hoop zo dat jaap,huub en lieke dat kind het vuur aan de schenen gaan leggen....
zogenaamd zo onschuldig maar ondertussen
die taakstraf van 80 uur die ze gehad heeft is ook niet zomaar voor niets geweest
Ja idd dat doet ze ook vaker!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:16 schreef Starlie het volgende:
Amanda gaat eindelijk iets gekleeds aandoen, in die tijgerbikini en dat rokje van daarnet zag ze eruit als Pebbles van de Flinstones
[ afbeelding ]
niet zomaar een BH het is dus Duh rode BH............6 maanden niet gewassen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda in haar bh en string, smaakvol.![]()
Het is toch te hopen dat ze DAT inmiddels weer doorhad na die 1% in de pollquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:23 schreef riri het volgende:
hoe nadia die camera in de gaten houdt als ze richting keuken loopt...het kind denkt echt dat ze het is...haar hoofd valt van verwaandheid bijna naar achteren van haar romp af
ze moest eens weten hoe iedereen buiten de kooi over haar denkt
Echt skattie, dit kun je niet spelen, dat wijf is door en door verrot.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... ze heeft opdracht hiertoe...kan niet anders... of ik moet me op laten nemen..![]()
To much information.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Iew, zij gaat gewoon met haar blote doos op de kussens zitten die ze van de bank haalt. Die kussens waar menigeen met zijn/haar hoofd op ligt.
Haha dat dacht ik ook, maar ze heeft wel iets aan... gelukkig maar want anders heeft ze zo een blaasontsteking en kan dennix het schudden (letterlijk en figuurlijk)!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Iew, zij gaat gewoon met haar blote doos op de kussens zitten die ze van de bank haalt. Die kussens waar menigeen met zijn/haar hoofd op ligt.
en deze kwis was dus om jullie op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niet zomaar een BH het is dus Duh rode BH............6 maanden niet gewassen.
on topic nadia zegt supervol te zitten .........en dan nu de kwis
A.,vol met frambozen
B. vol met eten
C. vol met zelfverheerlijking
de winnaar hoort nog wat de prijs zou kunnen zijn
Ik ga voor antwoord C:quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niet zomaar een BH het is dus Duh rode BH............6 maanden niet gewassen.
on topic nadia zegt supervol te zitten .........en dan nu de kwis
A.,vol met frambozen
B. vol met eten
C. vol met zelfverheerlijking
de winnaar hoort nog wat de prijs zou kunnen zijn
Ja, ik ben het hierin met jou eens. Ze wil alle (seks) weggetjes open houden, anders had ze allang tegen Dennis gezegd dat ze zich stierlijk met hem verveelt en niet de hele tijd met hem opgescheept wil zitten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt skattie, dit kun je niet spelen, dat wijf is door en door verrot.
ze heeft de pinpas van van de moeder van haar ex leeggeroofd vertelde ze gisterenavond in d'r dronkenbui...die moeder heeft aangifte gedaan daarvan bij de polite en nadia moest voor de rechter verschijnenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondertussen...Daar heeft meer worst in gehangen dan bij mijn plaatselijke slager achter de toonbank.
TaakstrafBen net hier en heb nog niet teruggelezen
![]()
2 nachten cel en daarna 80 uur taakstrafquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:28 schreef riri het volgende:
ze heft zelfs een nacht in een politiecel moeten bivakkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |