Dat is ook erg belangrijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik denk dat je dat ritme moet opbouwen
Ik ook... Ik slaap altijd kortquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Is ook, maar het zou kunnen. Ik heb toch maar kort geslapen afgelopen nacht.
Ik heb nogal wat slaap nodigquote:
dat eet ik echt nooit eigenlijk...quote:
Echt hequote:
goed stuk rookworst erbij jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt he
Een van m'n favorietenzuurkoolstamp met spekjes en rookworst
vind ik ook lekker ja!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt he
Een van m'n favorietenzuurkoolstamp met spekjes en rookworst
dan voor 5 mensen maken en 4 porties invriezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:48 schreef Muck het volgende:
[..]
vind ik ook lekker ja!
alleen mijn ouders lusten het allebei niet, dus daar krijg ik het niet, en stamppot maken voor 1 persoon is niet lekker
nah, ik heb niet zo'n grote vriezer....quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan voor 5 mensen maken en 4 porties invriezen
Dan komen wij toch met zijn allen zuurkool eten bij jequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:48 schreef Muck het volgende:
[..]
vind ik ook lekker ja!
alleen mijn ouders lusten het allebei niet, dus daar krijg ik het niet, en stamppot maken voor 1 persoon is niet lekker
ok, ja, dan shciet het niet echt op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik heb niet zo'n grote vriezer....
macaroni zit er altijd wel in, maar verder....
ja, ijs
ik vind het primaquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan komen wij toch met zijn allen zuurkool eten bij je.
hey! it wasn't mequote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij was anders ook weer lekker bezig
stelletje slijmballen
jawel, gister verjaardag gehad in Rdam en vandaag weer thuis gekomen en zo duf als ik weet niet wat en moet nog een opdracht don die ik nietn helemaal snapquote:
Gister wat gedronken, nu koppijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel, gister verjaardag gehad in Rdam en vandaag weer thuis gekomen en zo duf als ik weet niet wat en moet nog een opdracht don die ik nietn helemaal snapen met jou?
subtiel, héél subtielquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister wat gedronken, nu koppijn.
Verder wel goed
Goed weer geweest
Veel buiten geweest
jawelquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel
mijn broer is nu met het toetje bezig
een zigeunerschnitzeltje, aardappelballetjes en erwtjes met mais en paprikaquote:
Sounds goodquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:38 schreef Muck het volgende:
[..]
een zigeunerschnitzeltje, aardappelballetjes en erwtjes met mais en paprika
zou goed zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:40 schreef Houniet het volgende:
http://www.bestelhiergratiswhoppers.nl/![]()
dat was het ook wel...quote:
chillquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was het ook wel...
hij is nu in de weer met chocola en ijs
dan is het al gauw goed bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |