Laat het je smakenquote:
quote:
quote:
quote:
dan eten we dat volgende keerquote:
quote:[..]
![]()
dealquote:
en doe nu eens muckie opvrolijken?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:10 schreef Houniet het volgende:
speciaal voor eer-ik
hopelijk voel je je nu wat beter gast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eer-ik wil rendang-vlees eten, ook goed?quote:
http://fotoboek.fok.nl/MPGquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
eer-ik wil rendang-vlees eten, ook goed?
allebeiquote:
Rachel Bilsonquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:10 schreef Houniet het volgende:
speciaal voor eer-ik
hopelijk voel je je nu wat beter gast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
]http://fotoboek.fok.nl/MPG[/quote][/url]quote:
dat zei hijquote:[..]
ik weet wel wat je lekker vindquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet wel wat je lekker vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:[..]
dat zei hij
quote:
ja, dat zei hij op msnquote:[..]![]()
Wiewatwaar?
tuurlijk jongen, lever jij de foto maar aanquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
Hoenjée
Wil jij eens een puike plaat van Rachel in m'n UI zetten?
ik denk dat je dat ritme moet opbouwenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
Hee ik vraag me af he, als ik rond 1900 naar bed ga, zal ik rond een uur of 6/7 uitgeslapen wakker worden, dan heb ik wel een heerlijke lange dag
Puikquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
tuurlijk jongen, lever jij de foto maar aan
joh...quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
Hee ik vraag me af he, als ik rond 1900 naar bed ga, zal ik rond een uur of 6/7 uitgeslapen wakker worden, dan heb ik wel een heerlijke lange dag
00 naar bedquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
Is ook, maar het zou kunnen. Ik heb toch maar kort geslapen afgelopen nacht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik denk dat je dat ritme moet opbouwen
Dat is ook erg belangrijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik denk dat je dat ritme moet opbouwen
Ik ook... Ik slaap altijd kortquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Is ook, maar het zou kunnen. Ik heb toch maar kort geslapen afgelopen nacht.
Ik heb nogal wat slaap nodigquote:
dat eet ik echt nooit eigenlijk...quote:
Echt hequote:
goed stuk rookworst erbij jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt he
Een van m'n favorietenzuurkoolstamp met spekjes en rookworst
vind ik ook lekker ja!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt he
Een van m'n favorietenzuurkoolstamp met spekjes en rookworst
dan voor 5 mensen maken en 4 porties invriezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:48 schreef Muck het volgende:
[..]
vind ik ook lekker ja!
alleen mijn ouders lusten het allebei niet, dus daar krijg ik het niet, en stamppot maken voor 1 persoon is niet lekker
nah, ik heb niet zo'n grote vriezer....quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan voor 5 mensen maken en 4 porties invriezen
Dan komen wij toch met zijn allen zuurkool eten bij jequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:48 schreef Muck het volgende:
[..]
vind ik ook lekker ja!
alleen mijn ouders lusten het allebei niet, dus daar krijg ik het niet, en stamppot maken voor 1 persoon is niet lekker
ok, ja, dan shciet het niet echt op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:53 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik heb niet zo'n grote vriezer....
macaroni zit er altijd wel in, maar verder....
ja, ijs
ik vind het primaquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan komen wij toch met zijn allen zuurkool eten bij je.
hey! it wasn't mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |