abonnement Unibet Coolblue
pi_53964019
Leuk, je supra kan 367. Maar het blijft een supra en hoe gaat dat ding de bocht om? en hoe zit het met de betrouwbaarheid? volgens mij staat dit ding nog vaker bij de garage dan de gemiddelde supercar.

Ow, supra's
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_53964796
quote:
quote:
Some auctions have a reserve price, a hidden minimum price, on their item.

How it works:

* A reserve price is the minimum price a seller is willing to accept for the item.
* As a buyer, you are not shown the reserve price, only whether or not the reserve has been met.
* The seller is not obliged to sell the item if the reserve price is not met.
* The winning bidder must meet or exceed the reserve price and have the highest bid.
pi_53964926
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Estolan het volgende:
GO StefanP

Trouwens, ik blijf het leuk vinden, men heeft het over een Ferrari Enzo / Porche GT / Lambo Gallardo / Ford GT / Bugatti Veyron, en dan hebben ze het over een Fabrieks-Af wagen

Ja DUH! vandaar dat ze ook allemaal zo duur zijn. Denk je nou echt niet dat als Toyota een waen van 1miljoen euro bouwt, gewoon de Supra MK4 opnieuw bouwen en niks over emissie eisen en The gentlemans agreement etc, en gewoon een Top-klasse sportwagen bouwt, dat hij dan niet sneller zou zijn dan een Veyron?

Als je ziet wat voor een Mild getunde Supra's er zijn die ook gewoon dagelijks gereden worden, en op de 1/4mile of wat voor een test dan ook het makkelijk kunnen bijbenen met een Veyron, dan ben je wel gek als je 1miljoen of meer uitgeeft als je he voor 100.000euro ook kan doen


Geef Toyota of Nissan maar 800.000euro productiegeld, en ze zullen beide de snelste jappanners ter wereld bouwen, en ja, die zullen echt wel sneller zijn dan menig bekende sportwagen
Grappig dat in de formule 1, Toyota juist het grootste budget heeft, maar dat ze niet vooraan rijden. Of hebben Japanners alleen verstand van turbo-motoren?
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:18:42 #54
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_53964964
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:12 schreef Wimo. het volgende:

[..]


[..]
Wil je daarmee zeggen? De buy it now blijft staan...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_53965066
Maar voor 1500 heb je hem niet ...
pi_53965080
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Wil je daarmee zeggen? De buy it now blijft staan...
Precies, voor maximaal 6150 pond ben je de trotse eigenaar. Grijp je kans!!!
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_53965207
RHD supra;s zijn geen fuck waard... dat is niks nieuws. LHD is onbetaalbaar
pi_53965500
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Wimo. het volgende:
RHD supra;s zijn geen fuck waard... dat is niks nieuws. LHD is onbetaalbaar
Het is godsonmogelijk om een originele supra turbo in de VS te vinden, maar goed in de cat. best goed betaalbaar met vraagprijs 13.000 euro.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53965651
Zoals ik al zei, onbetaalbaar. Voordat zo'n wagen hier in NL staat incl shipping, BPM enz zit je op 25k+ euro's
pi_53965833
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef Wimo. het volgende:
Zoals ik al zei, onbetaalbaar. Voordat zo'n wagen hier in NL staat incl shipping, BPM enz zit je op 25k+ euro's
Wij hebben een totaal andere gedachte bij "onbetaalbaar" denk ik. Een beetje Astra kost al 25K... maar goed.

Laten we in ieder geval duidelijk hebben dat deze auto bij lange na niet in de buurt komt van wat deze ooit heeft gekost, tenzij je de auto eerst voor 100.000 euro verbouwt. Maar zo kun je een starlet van 15 jaar oud nog duur maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53968461
Heerlijk reltopic om te blijven volgen 14.gif
pi_53968538
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Goh, dus door wijzigingen aan te brengen is de supra "origineel" sneller? Zoveel domheid kom je zelden tegen.

Overigens vreemd dat de supra hier binnen de 5 seconden naar de 60 mph gaat, de testen die ik onder ogen heb gekregen zitten rond de 6 seconden te dansen.

Bron voor jou, als je daar gelukkig van wordt.
uit je eigen bron:
quote:
Under the controlled conditions of the Willow Springs track, the Supra was able to jump to 60 mph in 5.8 seconds, and could stop from 60 mph in just 124 feet. On the skid pad, our testers were able to register a lateral force reading of .96 gs, enough to make our food-poisoned technical editor, Karl Brauer, race for the bathroom to revisit that morning's cereal bar. Consider this; these numbers were generated at an elevation of 2,500 feet on a 100+ degree-day. Imagine what this car could do at sea level with the temperature in the mid-seventies.
pi_53968682
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wij hebben een totaal andere gedachte bij "onbetaalbaar" denk ik. Een beetje Astra kost al 25K... maar goed.

Laten we in ieder geval duidelijk hebben dat deze auto bij lange na niet in de buurt komt van wat deze ooit heeft gekost, tenzij je de auto eerst voor 100.000 euro verbouwt. Maar zo kun je een starlet van 15 jaar oud nog duur maken.
Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud. Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.

edit: hier een nl'er

http://auto.marktplaats.n(...)n-turbo-aut-e2.html?

kregen zijn veel te waardevast.. en deze is nog stock

[ Bericht 10% gewijzigd door Wimo. op 16-10-2007 14:13:57 ]
pi_53968838
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud. Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.
Zoals DS4 al netjes aangeeft, niet iedereen heeft hetzelfde beeld bij de term onbetaalbaar.
Bij de term onbetaalbaar denk ik eerder aan bedragen die ver over de 100.000 euro gaan.

Een nieuwe Mercedes SLR vind ik een onbetaalbare wagen. Niet alleen omdat ik die auto nu niet kan betalen, maar omdat die auto altijd buiten mijn bereik zal blijven.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:15:35 #65
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53968865
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud. Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.

edit: hier een nl'er

http://auto.marktplaats.n(...)n-turbo-aut-e2.html?

kregen zijn veel te waardevast.. en deze is nog stock
Mijn wagen kostte me het dubbele van de nieuwprijs
Signature.
pi_53968933
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:17 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Grappig dat in de formule 1, Toyota juist het grootste budget heeft, maar dat ze niet vooraan rijden. Of hebben Japanners alleen verstand van turbo-motoren?
Toyota F1 is een Duits team
pi_53968958
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:01 schreef 1299 het volgende:

uit je eigen bron:
Op papier heb ik enkele testen liggen. In de slechtste heeft de Supra er (met handbak) 6,7 sec. voor nodig) en de beste tijd is 5,6. Let wel: naar 100 km/u. In de praktijk mag je uit gaan van net onder de 6 seconden.

Het is ook niet zo gek hoor. 330 pk op 1585 kg. Dat is 4,8 kg/pk. Niet slecht, maar niet bepaald een pk/gewichtsverhouding die doet vermoeden dat je in 5 seconden of minder naar de 100 zal gaan.

Vb. Maserati 3200 GT weegt 1590 kg, heeft 370pk en heeft aldus Maserati nog altijd 5,2 seconden nodig om de 100 te bereiken.

De BMW M3 van de vorige generatie weegt 100 kg minder, heeft ruim 10 pk meer en heeft 5,6 seconden nodig aldus Autoweek.

Het is overigens niet vreemd voor bladen uit de VS om hele mooie cijfers te hebben bij de metingen. Volgens mij werken ze daar nog met een stopwatch ofzo. Ik heb nog ergens een test liggen waar een 911 SC (VS versie met 188pk) van 0-60 mph in 4,9 sec gaat. Nou, vergeet het maar... Nog niet eens bergafwaards (afgrond uitgezonderd).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53969128
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Wimo. het volgende:

Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud.
Voor een allesbehalve populaire toyota van 15 jaar oud zijn het gigantische bedragen. Maar dat maakt het niet onbetaalbaar. Een pluisje van een euro is ook een hoop geld voor een pluisje, maar onbetaalbaar is het niet.
quote:
Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.
Iedere sportauto is dan onbetaalbaar.
quote:
edit: hier een nl'er

http://auto.marktplaats.n(...)n-turbo-aut-e2.html?

kregen zijn veel te waardevast.. en deze is nog stock
Ik wens Stef veel succes.

Nogmaals, ik kom wel vaker dromers tegen. Ook in de Porschewereld waar mensen een auto die bij een porschespecialist voor 35K te koop staat (vraagprijs en met garantie) voor een vaste prijs te koop zetten van 45K omdat het de mooiste van NL is. Nou, kennelijk zijn er heel veel porsches die exact even mooi zijn, anders klopt er iets niet aan die bewering.

Vragen kan altijd. Voor het geld dat Stef vraagt koop je inmiddels een goede 993 (als je zoekt, is overgewaardeerd op dit moment) of zelfs een 996 bij een Porschedealer met een vol jaar fabrieksgarantie (wederom een beetje zoeken, maar toch). Met alle respect...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53969144
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Mijn wagen kostte me het dubbele van de nieuwprijs
Das heel mooi, maar ik vraag me af of jouw wagen over 15 jaar nog 40% van de nieuwprijs 2ehands kost

edit: ik wens stef ook veel plezier.Stef is overigens niet de enige die 25+ vraagt ... dat zijn de normale vraagprijzen hier in nl.
pi_53969169
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Toyota F1 is een Duits team
Maar je bent op de hoogte dat Toyota weldegelijk de beste jongens en meisjes heeft geselecteerd om die auto succes te laten hebben?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:29:29 #71
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53969173
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Das heel mooi, maar ik vraag me af of jouw wagen over 15 jaar nog 40% van de nieuwprijs 2ehands kost
Ik denk het wel.
mijn wagen is 21 jaar oud.
Ze zijn nu ook verkrijgbaar voor 4 keer de nieuwprijs.
Signature.
pi_53969176
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op papier heb ik enkele testen liggen. In de slechtste heeft de Supra er (met handbak) 6,7 sec. voor nodig) en de beste tijd is 5,6. Let wel: naar 100 km/u. In de praktijk mag je uit gaan van net onder de 6 seconden.

Het is ook niet zo gek hoor. 330 pk op 1585 kg. Dat is 4,8 kg/pk. Niet slecht, maar niet bepaald een pk/gewichtsverhouding die doet vermoeden dat je in 5 seconden of minder naar de 100 zal gaan.

Vb. Maserati 3200 GT weegt 1590 kg, heeft 370pk en heeft aldus Maserati nog altijd 5,2 seconden nodig om de 100 te bereiken.

De BMW M3 van de vorige generatie weegt 100 kg minder, heeft ruim 10 pk meer en heeft 5,6 seconden nodig aldus Autoweek.

Het is overigens niet vreemd voor bladen uit de VS om hele mooie cijfers te hebben bij de metingen. Volgens mij werken ze daar nog met een stopwatch ofzo. Ik heb nog ergens een test liggen waar een 911 SC (VS versie met 188pk) van 0-60 mph in 4,9 sec gaat. Nou, vergeet het maar... Nog niet eens bergafwaards (afgrond uitgezonderd).
Ik heb met 1000kg en net over de 200PK ook net geen 6 seconden om op de 100 te geraken. Met 330PK en 1585KG zou je volgens de car stats calculator rond de 5.26s op de 60 mph kunnen zitten.

http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp

Ik weet het, het is geen betrouwbare calculator maar vaak wel een redelijke losse pols schatting.
pi_53969196
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
mijn wagen is 21 jaar oud.
Je maakt me nieuwschierig, het is toch geen toyota?
pi_53969206
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Toyota F1 is een Duits team
Heeft het hoofdkwartier in Duitsland. Dat is goedkoper met veel races in Europa en qua testen enzo.
Het is gewoon eigendom van de Japanse fabrikant

Die dus prima hun techneuten langs kan sturen om er een 'omgepoort' Supra motorblok in te lepelen
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:32:41 #75
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53969224
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:30 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwschierig, het is toch geen toyota?
Nee, een citroen.
Wat wil je daarmee zeggen trouwens?
Dat er geen toyota's verkrijgbaar zijn die tot 4 keer de nieuwwaarde doen, tweedehands?
Signature.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')