quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:10 schreef DS4 het volgende:
Een originele! Buyitnow voor minder dan 10.000 euro, maar je mag ook lager bieden (1.500 euro iemand?)... Maar zal wel een scam zijn, nietwaar?
Meer waard dan nieuw... Uh-huh...
quote:Some auctions have a reserve price, a hidden minimum price, on their item.
How it works:
* A reserve price is the minimum price a seller is willing to accept for the item.
* As a buyer, you are not shown the reserve price, only whether or not the reserve has been met.
* The seller is not obliged to sell the item if the reserve price is not met.
* The winning bidder must meet or exceed the reserve price and have the highest bid.
Grappig dat in de formule 1, Toyota juist het grootste budget heeft, maar dat ze niet vooraan rijden. Of hebben Japanners alleen verstand van turbo-motoren?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Estolan het volgende:
GO StefanP
Trouwens, ik blijf het leuk vinden, men heeft het over een Ferrari Enzo / Porche GT / Lambo Gallardo / Ford GT / Bugatti Veyron, en dan hebben ze het over een Fabrieks-Af wagen
Ja DUH! vandaar dat ze ook allemaal zo duur zijn. Denk je nou echt niet dat als Toyota een waen van 1miljoen euro bouwt, gewoon de Supra MK4 opnieuw bouwen en niks over emissie eisen en The gentlemans agreement etc, en gewoon een Top-klasse sportwagen bouwt, dat hij dan niet sneller zou zijn dan een Veyron?
Als je ziet wat voor een Mild getunde Supra's er zijn die ook gewoon dagelijks gereden worden, en op de 1/4mile of wat voor een test dan ook het makkelijk kunnen bijbenen met een Veyron, dan ben je wel gek als je 1miljoen of meer uitgeeft als je he voor 100.000euro ook kan doen
Geef Toyota of Nissan maar 800.000euro productiegeld, en ze zullen beide de snelste jappanners ter wereld bouwen, en ja, die zullen echt wel sneller zijn dan menig bekende sportwagen
Wil je daarmee zeggen? De buy it now blijft staan...quote:
Precies, voor maximaal 6150 pond ben je de trotse eigenaar. Grijp je kans!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen? De buy it now blijft staan...
Het is godsonmogelijk om een originele supra turbo in de VS te vinden, maar goed in de cat. best goed betaalbaar met vraagprijs 13.000 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Wimo. het volgende:
RHD supra;s zijn geen fuck waard... dat is niks nieuws. LHD is onbetaalbaar
Wij hebben een totaal andere gedachte bij "onbetaalbaar" denk ik. Een beetje Astra kost al 25K... maar goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef Wimo. het volgende:
Zoals ik al zei, onbetaalbaar. Voordat zo'n wagen hier in NL staat incl shipping, BPM enz zit je op 25k+ euro's
uit je eigen bron:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Goh, dus door wijzigingen aan te brengen is de supra "origineel" sneller? Zoveel domheid kom je zelden tegen.
Overigens vreemd dat de supra hier binnen de 5 seconden naar de 60 mph gaat, de testen die ik onder ogen heb gekregen zitten rond de 6 seconden te dansen.
Bron voor jou, als je daar gelukkig van wordt.
quote:Under the controlled conditions of the Willow Springs track, the Supra was able to jump to 60 mph in 5.8 seconds, and could stop from 60 mph in just 124 feet. On the skid pad, our testers were able to register a lateral force reading of .96 gs, enough to make our food-poisoned technical editor, Karl Brauer, race for the bathroom to revisit that morning's cereal bar. Consider this; these numbers were generated at an elevation of 2,500 feet on a 100+ degree-day. Imagine what this car could do at sea level with the temperature in the mid-seventies.
Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud. Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wij hebben een totaal andere gedachte bij "onbetaalbaar" denk ik. Een beetje Astra kost al 25K... maar goed.
Laten we in ieder geval duidelijk hebben dat deze auto bij lange na niet in de buurt komt van wat deze ooit heeft gekost, tenzij je de auto eerst voor 100.000 euro verbouwt. Maar zo kun je een starlet van 15 jaar oud nog duur maken.
Zoals DS4 al netjes aangeeft, niet iedereen heeft hetzelfde beeld bij de term onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud. Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.
Mijn wagen kostte me het dubbele van de nieuwprijsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud. Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.
edit: hier een nl'er
http://auto.marktplaats.n(...)n-turbo-aut-e2.html?
kregen zijn veel te waardevast.. en deze is nog stock
Toyota F1 is een Duits teamquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:17 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Grappig dat in de formule 1, Toyota juist het grootste budget heeft, maar dat ze niet vooraan rijden. Of hebben Japanners alleen verstand van turbo-motoren?
Op papier heb ik enkele testen liggen. In de slechtste heeft de Supra er (met handbak) 6,7 sec. voor nodig) en de beste tijd is 5,6. Let wel: naar 100 km/u. In de praktijk mag je uit gaan van net onder de 6 seconden.quote:
Voor een allesbehalve populaire toyota van 15 jaar oud zijn het gigantische bedragen. Maar dat maakt het niet onbetaalbaar. Een pluisje van een euro is ook een hoop geld voor een pluisje, maar onbetaalbaar is het niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Wimo. het volgende:
Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud.
Iedere sportauto is dan onbetaalbaar.quote:Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.
Ik wens Stef veel succes.quote:edit: hier een nl'er
http://auto.marktplaats.n(...)n-turbo-aut-e2.html?
kregen zijn veel te waardevast.. en deze is nog stock
Das heel mooi, maar ik vraag me af of jouw wagen over 15 jaar nog 40% van de nieuwprijs 2ehands kostquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn wagen kostte me het dubbele van de nieuwprijs
Maar je bent op de hoogte dat Toyota weldegelijk de beste jongens en meisjes heeft geselecteerd om die auto succes te laten hebben?quote:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Das heel mooi, maar ik vraag me af of jouw wagen over 15 jaar nog 40% van de nieuwprijs 2ehands kost
Ik heb met 1000kg en net over de 200PK ook net geen 6 seconden om op de 100 te geraken. Met 330PK en 1585KG zou je volgens de car stats calculator rond de 5.26s op de 60 mph kunnen zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op papier heb ik enkele testen liggen. In de slechtste heeft de Supra er (met handbak) 6,7 sec. voor nodig) en de beste tijd is 5,6. Let wel: naar 100 km/u. In de praktijk mag je uit gaan van net onder de 6 seconden.
Het is ook niet zo gek hoor. 330 pk op 1585 kg. Dat is 4,8 kg/pk. Niet slecht, maar niet bepaald een pk/gewichtsverhouding die doet vermoeden dat je in 5 seconden of minder naar de 100 zal gaan.
Vb. Maserati 3200 GT weegt 1590 kg, heeft 370pk en heeft aldus Maserati nog altijd 5,2 seconden nodig om de 100 te bereiken.
De BMW M3 van de vorige generatie weegt 100 kg minder, heeft ruim 10 pk meer en heeft 5,6 seconden nodig aldus Autoweek.
Het is overigens niet vreemd voor bladen uit de VS om hele mooie cijfers te hebben bij de metingen. Volgens mij werken ze daar nog met een stopwatch ofzo. Ik heb nog ergens een test liggen waar een 911 SC (VS versie met 188pk) van 0-60 mph in 4,9 sec gaat. Nou, vergeet het maar... Nog niet eens bergafwaards (afgrond uitgezonderd).
Je maakt me nieuwschierig, het is toch geen toyota?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
mijn wagen is 21 jaar oud.
Heeft het hoofdkwartier in Duitsland. Dat is goedkoper met veel races in Europa en qua testen enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota F1 is een Duits team
Nee, een citroen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:30 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwschierig, het is toch geen toyota?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |