Dat kun je je dus ernstig afvragen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Estolan het volgende:
GO StefanP
Trouwens, ik blijf het leuk vinden, men heeft het over een Ferrari Enzo / Porche GT / Lambo Gallardo / Ford GT / Bugatti Veyron, en dan hebben ze het over een Fabrieks-Af wagen
Ja DUH! vandaar dat ze ook allemaal zo duur zijn. Denk je nou echt niet dat als Toyota een waen van 1miljoen euro bouwt, gewoon de Supra MK4 opnieuw bouwen en niks over emissie eisen en The gentlemans agreement etc, en gewoon een Top-klasse sportwagen bouwt, dat hij dan niet sneller zou zijn dan een Veyron?
Als je ziet wat voor een Mild getunde Supra's er zijn die ook gewoon dagelijks gereden worden, en op de 1/4mile of wat voor een test dan ook het makkelijk kunnen bijbenen met een Veyron, dan ben je wel gek als je 1miljoen of meer uitgeeft als je he voor 100.000euro ook kan doen
Geef Toyota of Nissan maar 800.000euro productiegeld, en ze zullen beide de snelste jappanners ter wereld bouwen, en ja, die zullen echt wel sneller zijn dan menig bekende sportwagen
Het is helegaar geen Porsche vs supra... het is (kennelijk) Porsche en andere exoten vs getunede supra's. Dat is om te beginnen al een vergelijk die kant noch wal raakt. Daarnaast is de prestatie waar hier nogal hoog over wordt opgegeven een prestatie die eigenlijk niet zo heel veel voorstelt. De kunde van in rechte lijn rijden stelt niets voor bij de kunde die je nodig hebt om op een circuit (of rallyproef) hoge ogen te gooien. Natuurlijk is het werk van de tuners wel iets wat enige kunde nodig heeft, maar ik kan er niet warm of koud van worden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef tevebe het volgende:
Ik vind van wel. Dit topic zal nu weer Supra vs Porsche worden en wat er goed/slecht is aan Supra/Porsche.
Handgeschakeld, 330 pk, 58.000 km gelopen, 10K...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:08 schreef tevebe het volgende:
Sjonniebak die nog minimaal 25k kost voor eentje uit 94 met automaat? Ja echte sjonniebak
Sterker nog: ik weet zeker dat dit niet zo is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Estolan het volgende:
Denk je nou echt niet dat als Toyota een waen van 1miljoen euro bouwt, gewoon de Supra MK4 opnieuw bouwen en niks over emissie eisen en The gentlemans agreement etc, en gewoon een Top-klasse sportwagen bouwt, dat hij dan niet sneller zou zijn dan een Veyron?
Jij hebt nog nooit in een auto van enige klasse gereden, is het niet?quote:Als je ziet wat voor een Mild getunde Supra's er zijn die ook gewoon dagelijks gereden worden, en op de 1/4mile of wat voor een test dan ook het makkelijk kunnen bijbenen met een Veyron, dan ben je wel gek als je 1miljoen of meer uitgeeft als je he voor 100.000euro ook kan doen
Waarom doen ze het niet dan? Dat is toch van de zotte? Toyota (en ook Nissan) heeft meermaals bij Weissach aangeklopt om hulp. Het is maar dat je het weet.quote:Geef Toyota of Nissan maar 800.000euro productiegeld, en ze zullen beide de snelste jappanners ter wereld bouwen, en ja, die zullen echt wel sneller zijn dan menig bekende sportwagen
Zoveel geld voor zo'n grafbak?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef tevebe het volgende:
Oh kijk dan ook maar eens op marktplaats....En op autotrader eentje uit 95, automaat, 27,5k met 200000km
Succes met het verkopen van de Golden Gate Bridge.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Handgeschakeld, 330 pk, 58.000 km gelopen, 10K...
In de VS kennelijk helemaal geen drol waard.
Automaat, 700 pk, voor 6500 euro...
Als je 25K betaalt voor een Supra, dan wil ik je graag ontmoeten... ik heb een Golden Gate Bridge die ik wens te verkopen.
Reële waarde in perfecte staat (aldus Classic en Sports Cars) voor 330 pk met handbak: 15.000 euro.
Leuk he, die Nigeriaanse scamquote:THIS IS AN UNIQUE CAR IT IS REGISTERED IN EUROPE AND CAN BE FOUND IN EUROPE.ALL EUROPEAN BUYERS CAN HAVE IT
SSSt nu verpest je zijn 'gelijk'.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
Leuk he, die Nigeriaanse scam
Dan nemen we alleen die eerste. Of de prijs die Classic en Sports Cars hanteert (en die weten gewoon waar ze het over hebben). 25K voor een supra is gewoon teveel. Maar je hebt altijd malloten.quote:
*kuch*quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gelul. Als standaard auto legt de Supra het af tegen de 911 die 5 jaar eerder uitkwam. Zowel in rechte lijn als op het circuit (om niet te spreken over het feit dat het een lelijke sjonnenbak is af-fabriek). Dat het tunen van Supra's zo populair is geworden is gewoon omdat de auto het nodig had.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Handgeschakeld, 330 pk, 58.000 km gelopen, 10K...
In de VS kennelijk helemaal geen drol waard.
Automaat, 700 pk, voor 6500 euro...
Als je 25K betaalt voor een Supra, dan wil ik je graag ontmoeten... ik heb een Golden Gate Bridge die ik wens te verkopen.
Reële waarde in perfecte staat (aldus Classic en Sports Cars) voor 330 pk met handbak: 15.000 euro.
Ah, je hebt het over jezelf? Voorlopig maak ik hier alleen melding van de zoveelste krachttoer van een monster van een auto. De enige sneue reacties zijn die van jezelf en anderen die, in plaats van met iets normaals te plaatsen, meteen met hun 'ja, maar!' recties bij komen zonder ook maar een moment met een betere prestatie te komen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:32 schreef Pharell het volgende:
dat is lang geleden dat stefanp weer een supra (lees ik fap op mezelf met mn supra gelul) topic heeft geopend
t blijft sneu om te zien hoe die jongen zichzelf zo belachelijk weet te maken met zn praatjes
Goh, dus door wijzigingen aan te brengen is de supra "origineel" sneller? Zoveel domheid kom je zelden tegen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:40 schreef StefanP het volgende:
Op alle kategorieen op de 0-100 en topsnelheid na werd de Supra beter getest. En laat je die topsnelheid nou eenvoudig d.m.v. het verwijderen van een zekeringetje tot 280km/u brengen, en die 0-100 richting 4 seconden door de boost van de stock turbo's eenvoudig te verhogen.
Dat kun je wel over alles beweren natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:55 schreef StefanP het volgende:
Link 1 --> scammer... nieuwtje voor je: driekwart van alle supras op mobile.de zijn scams.
Gelul. Een supra kost geen 85K. Ook geen 55K (als je de BPM even aan de kant schuift). Een hele mooie mag volgens Classic en Sports Cars (een blad waar beëdigde taxateurs de markten wereldwijd bijhouden en die wat neutraler zijn dan jij) 15K opleveren in perfecte staat. Een 964 (die ouder is) thans nog zeker 25K, maar een RS 60K. Waarmee de Porsche ook relatief gewoon waardevaster is. Dat zijn de feiten.quote:Zal ik je eens wat vertellen? Supras zijn de enige auto's die binnen tien jaar tijd gebruikt evenveel kosten als nieuw.
Het is jammer dat je aan de andere kant van de oceaan zit met die grote bek van je, want ik zou het wel geinig vinden om eens een keer een dagje Ring met jou te doen. Maar goed, je had zelf al ergens in de linkjes kunnen lezen dat standaard Porsches met minder dan 650 pk sneller zijn dan een speciaal getunede supra met 650 pk, die voor circuitgebruik is geprepareerd.quote:Om dat te ontkennen terwijl ze je Porsches stof doen happen
Ik moet toch altijd lachen om je... Ten bewijze van jouw stelling dat een supra veel geld waard is mik je een aantal links van auto's die stuk voor stuk zijn aangepast. En niet zo'n beetje ook. Waarschijnlijk is er voor meer geld aan modificaties in de auto's gemikt dan dat ze nu kosten.quote:Het is namelijk geen dertien in een dozijn Porsche die na 5 jaar al geen cent meer waard is...
Touché, ben benieuwd wat die blaaskaak hierop te vertellen heeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat kun je wel over alles beweren natuurlijk...
[..]
Gelul. Een supra kost geen 85K. Ook geen 55K (als je de BPM even aan de kant schuift). Een hele mooie mag volgens Classic en Sports Cars (een blad waar beëdigde taxateurs de markten wereldwijd bijhouden en die wat neutraler zijn dan jij) 15K opleveren in perfecte staat. Een 964 (die ouder is) thans nog zeker 25K, maar een RS 60K. Waarmee de Porsche ook relatief gewoon waardevaster is. Dat zijn de feiten.
[..]
Het is jammer dat je aan de andere kant van de oceaan zit met die grote bek van je, want ik zou het wel geinig vinden om eens een keer een dagje Ring met jou te doen. Maar goed, je had zelf al ergens in de linkjes kunnen lezen dat standaard Porsches met minder dan 650 pk sneller zijn dan een speciaal getunede supra met 650 pk, die voor circuitgebruik is geprepareerd.
[..]
Ik moet toch altijd lachen om je... Ten bewijze van jouw stelling dat een supra veel geld waard is mik je een aantal links van auto's die stuk voor stuk zijn aangepast. En niet zo'n beetje ook. Waarschijnlijk is er voor meer geld aan modificaties in de auto's gemikt dan dat ze nu kosten.
Er is geen auto die ik ken die zo vaak wordt gemodificeerd. Als dat geen bewijs is dat toyota een auto heeft afgeleverd die niet goed is af-fabriek...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:10 schreef DS4 het volgende:
Een originele! Buyitnow voor minder dan 10.000 euro, maar je mag ook lager bieden (1.500 euro iemand?)... Maar zal wel een scam zijn, nietwaar?
Meer waard dan nieuw... Uh-huh...
quote:Some auctions have a reserve price, a hidden minimum price, on their item.
How it works:
* A reserve price is the minimum price a seller is willing to accept for the item.
* As a buyer, you are not shown the reserve price, only whether or not the reserve has been met.
* The seller is not obliged to sell the item if the reserve price is not met.
* The winning bidder must meet or exceed the reserve price and have the highest bid.
Grappig dat in de formule 1, Toyota juist het grootste budget heeft, maar dat ze niet vooraan rijden. Of hebben Japanners alleen verstand van turbo-motoren?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Estolan het volgende:
GO StefanP
Trouwens, ik blijf het leuk vinden, men heeft het over een Ferrari Enzo / Porche GT / Lambo Gallardo / Ford GT / Bugatti Veyron, en dan hebben ze het over een Fabrieks-Af wagen
Ja DUH! vandaar dat ze ook allemaal zo duur zijn. Denk je nou echt niet dat als Toyota een waen van 1miljoen euro bouwt, gewoon de Supra MK4 opnieuw bouwen en niks over emissie eisen en The gentlemans agreement etc, en gewoon een Top-klasse sportwagen bouwt, dat hij dan niet sneller zou zijn dan een Veyron?
Als je ziet wat voor een Mild getunde Supra's er zijn die ook gewoon dagelijks gereden worden, en op de 1/4mile of wat voor een test dan ook het makkelijk kunnen bijbenen met een Veyron, dan ben je wel gek als je 1miljoen of meer uitgeeft als je he voor 100.000euro ook kan doen
Geef Toyota of Nissan maar 800.000euro productiegeld, en ze zullen beide de snelste jappanners ter wereld bouwen, en ja, die zullen echt wel sneller zijn dan menig bekende sportwagen
Wil je daarmee zeggen? De buy it now blijft staan...quote:
Precies, voor maximaal 6150 pond ben je de trotse eigenaar. Grijp je kans!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen? De buy it now blijft staan...
Het is godsonmogelijk om een originele supra turbo in de VS te vinden, maar goed in de cat. best goed betaalbaar met vraagprijs 13.000 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Wimo. het volgende:
RHD supra;s zijn geen fuck waard... dat is niks nieuws. LHD is onbetaalbaar
Wij hebben een totaal andere gedachte bij "onbetaalbaar" denk ik. Een beetje Astra kost al 25K... maar goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef Wimo. het volgende:
Zoals ik al zei, onbetaalbaar. Voordat zo'n wagen hier in NL staat incl shipping, BPM enz zit je op 25k+ euro's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |