abonnement Unibet Coolblue
pi_54035664
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat klinkt goed!
Jammer alleen dat de kever z'n motor op de verkeerde plek heeft zitten.
pi_54035913
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Jammer alleen dat de kever z'n motor op de verkeerde plek heeft zitten.
WTF!

Ik dacht dat de motor bij de Kever achterin zat?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54036451
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Afijn, dit allemaal als je je interesseert in dit soort races. De gemiddelde Europeaan couldn't care less... Dragraces zijn hier niet populair. Zelfs al zou dat anders zijn dan nog denk ik niet dat een Veyron bezitter zich hier druk om maakt. Als Renault wereldkampioen F1 wordt en Ferrari verslaat, dan gaat de man met een Enzo ook niet verlekkerd kijken naar een Espace.
Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.
Waar moet een auto in de 'unlimited klasse' aan voldoen bijvoorbeeld? Moet het een kenteken hebben? Waarschijnlijk wel.
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_54036824
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:

Dit kan je niet echt dragraces noemen.
Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?
quote:
In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens.
Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...
quote:
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Dat kan niet, de supra is de beste auto ooit.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:50:29 #230
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54036866
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.
Waar moet een auto in de 'unlimited klasse' aan voldoen bijvoorbeeld? Moet het een kenteken hebben? Waarschijnlijk wel.
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Ik vond dit ergens:

Dragrace is een tak van motor- en autosport waarbij twee coureurs vanuit stilstand tegen elkaar rijden over een korte afstand van meestal 1/4 of 1/8 mijl.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. Ontstaan in Amerika uit de zgn. stoplichtsprintjes. Dragrace lijkt op motorsprint. De klassen waarin gereden wordt verschillen per continent en zelfs per land.

Oftewel: dit was gewoon een dragrace.
Nou is een mijl wel langer, maar het principe is hetzelfde toch.
Signature.
pi_54037505
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?
[..]

Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...
Dragracen doe je zij aan zij. Eliminations dus
Zijn voldoende Europese teams die met de wereldtop meegaan.
In de dragracewereld heeft/had Nederland een goede naam
Nu dé dragstrip naar de kloten is, begint dat wat te verschuiven
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:50 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik vond dit ergens:

Dragrace is een tak van motor- en autosport waarbij twee coureurs vanuit stilstand tegen elkaar rijden over een korte afstand van meestal 1/4 of 1/8 mijl.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. Ontstaan in Amerika uit de zgn. stoplichtsprintjes. Dragrace lijkt op motorsprint. De klassen waarin gereden wordt verschillen per continent en zelfs per land.

Oftewel: dit was gewoon een dragrace.
Nou is een mijl wel langer, maar het principe is hetzelfde toch.
De texas mijl wordt gemeten in tijd en topsnelheid, niet direct tegen elkaar. Hierdoor zou het eigenlijk een sprintrace zijn.
En dan nog...een echte dragster haalt 376km/h in 400 meter

Blijft het een erorme prestatie voor een 'straatauto' natuurlijk...petje af voor die Supra
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_54037648
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

WTF!

Ik dacht dat de motor bij de Kever achterin zat?
Nee joh..
Die zit voor de vooras.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:34:41 #233
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54037760
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee joh..
Die zit voor de vooras.

sure.
Signature.
pi_54037920
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:

[..]


sure.
Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:47:17 #235
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54038039
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
bij een kever?
De motor voor de vooras?
VW kever?

Je zit te grollen.
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:11:21 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54039897
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee joh..
Die zit voor de vooras.
Ga je mond spoelen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54040053
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:19:13 #238
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_54040084
Iedereen weet dat supra's alles ownen, als je namelijk op de rode knop op je stuur drukt ga je sneller dan het licht.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_54040119
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Nee joh..
Die zit voor de vooras.
Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54040356
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:30:41 #241
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54040380
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
goeie post
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:31:30 #242
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54040399
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]


[..]
ik schrok al
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:03:45 #243
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_54042556
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 04:20 schreef gelly het volgende:
Nee, ik vind het gewoon een lelijke bak. Bovendien vind ik een sprintje trekken niet bepaalt het summum van autoracen.
Net als motoren, vaak zie je van die gastjes een fucking snelle motor rijden maar bochtenwerk is toch wel te eng voor ze
Because they will last that long.
pi_54047036
Ik vind dit echt een knappe prestatie van de Supra, dat vooropgesteld!
Maar een (super)sportauto is toch puur emotie. Al zou de supra 10x beter zijn dan een Ferrari, dan ga ik toch 100x eerder voor de Ferrari. Puur omdat het voor MIJ een geweldige auto is.
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_54047328
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR

Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Jij hebt het duidelijk niet begrepen

Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54047356
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
Inderdaad, de beste auto ooit. Kom je met een voorbeeld van een auto die met een enkel model alles beter kan? Wil je harder gaan dan wat dan ook? Wil je op het circuit alle exoten van die tijd, en de meeste van deze tijd, stuk rijden? Wil je 1800pk? Wil je na jarenlang plezier je auto voor dezelfde prijs verkopen die jij destijds betaald hebt? Wil je op de snelweg alles kapot rijden bij sprintjes? Wil je dat alles met een auto doen waar je desondanks probleemloos 400000+km mee rijdt? Ach, ik verdoe mijn tijd, want verder dan een fiets kom je waarschijnlijk toch niet.

Ik rijd een C5Z06 omdat dat het mooiste model Corvette is. Zeggen de woorden supercharger of turbokit je trouwens iets? Waarschijnljik heeft jouw fiets er trouwens meer km op zitten dan deze Corvette.

[ Bericht 9% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 04:14:46 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54047626
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Jij hebt het duidelijk niet begrepen

Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
En dat geloof jij? Ik weet dat heleboel mensen dat beweren van hun favo merk maar ik denk dat zelfs Sakichi Toyoda (pa, ja) zelf keihard in z'n graf lacht bij het lezen hiervan.

Maar ik daag je uit...
- Eén Supra (Je hebt toch geld zat. Qua investering ben je door je MEGA-uurloon veel minder geld kwijt door het ons te laten zien dan jaren op fora ons te proberen te overtuigen).
- Jij tuned 'm dattie recordje rijdt op de Nur of Seca (daar maar mee beginnen),
- Recordje rijdt op de 400, 800 en 1600 meter,
- Porsches en ander mindere auto's eruit rijdt en remt ... (ik zou zeggen; mik op die Veyron),
- Nog comfortabel is voor twee personen op een lange rit,
- De uiteindelijke waarde hoger is dan het geld dat jij erin hebt gestopt (een auto meer waard maken dan nieuwprijs is niet moeilijk he... gewoon geld in blijven douwen, dus doen we het zo).
- Je niet ongeloveloos voor lul rijdt (moeilijkste onderdeel).

Je kunt beginnen met je eigen Supra (onduidelijk of je die nog hebt naast de Vette) al is het mij een raadsel dat je dat met jouw astronomische inkomen en kennis nog neit hebt gedaan. Isse siempel.

ow P.S.: Alles met 1 auto, natuurlijk ... en niet 2 maanden verbouwen tussendoor maar gewoon 1 keer tunen en daarna alle onderdelen winnen. Da's namelijk het toppe van een Supra hoor ik zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 20-10-2007 09:14:06 ]
Calm down, please!
pi_54047724
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

Jij hebt het duidelijk niet begrepen
Volgens mij is de plaat van gewapend beton voor jouw kop geplaatst hoor...
quote:
Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Ik moest er weer om lachen... Op de kleuterschool vertelde je elkaar dit soort verhalen. Dan is je fantasie nog groot genoeg daarvoor en was er nog iemand te vinden die oeh en aah riep in plaats van rollend van het lachen over de vloer te gaan.

1.800 pk en dat ruim 400.000 km heel houden... Echt, het pleidooi dat de paashaas bestaat klinkt reëler. Je overdrijft zo enorm dat geen hond je serieus neemt. Als je daar op aangesproken wordt ga je gewoon door, sterker nog: je zoekt de overtreffende trap op. Het bijzondere is dat jij op jouw leeftijd denkt dat je daarmee zieltjes gaat winnen, terwijl op die manier juist mensen afhaken. Je hebt kennelijk zo weinig benul van hoe e.e.a. overkomt op anderen dat ik een licht-autistische stoornis vermoed (no pun intended: mijn broer is autistisch, dus ik ben de laatste om er grappen over te maken).

Stefan: als jij eens wat normaler gaat doen, dan zul je de wind veel minder van voren krijgen. Kun je nagaan: een autoliefhebber, iemand die van snelle sportauto's houdt ook nog, iemand die op economisch gebied in dezelfde basisbeginselen gelooft als ik, iemand die net als ik de VS nog steeds wel een prima land vindt, iemand met een beta achtergrond (ik ben van nature ook een beta, maar heb een compleet andere studierichting gekozen)... en desondanks botst het op alle fronten vwb meningen. En de reden ligt compleet in hoe jij het brengt (en natuurlijk ook in hoe ik daar op reageer, waar twee kijven enz.). Alles in het overdrevene, alles op het scherpe, alles zo dat je mij verliest terwijl je als je reëel blijft wij het voor een groot deel met elkaar eens zouden zijn. Is dat nou niet doodzonde?

Gewoon een tip: lees dit nog eens een keer goed door, besef dat deze post niet bedoeld is om het bloed onder je nagels vandaan te halen, maar gewoon serieus is bedoeld. En doe er dan iets mee. Want ik denk dat er onder al die poeha interessante dingen zitten die we juist door die poeha niet kunnen zien.

Goed weekend gewenst. Er staat iig een spannende ontknoping in de F1 op stapel (ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54047769
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 08:56 schreef DS4 het volgende:
(ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?

nvm Ander topic

en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
Calm down, please!
pi_54047979
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:06 schreef Googolplexian het volgende:

Erm ... geen voordeel is geldboete toch?
Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.

In de spionagezaak was het ook vreemd. Een fikse straf voor McLaren omdat men bewezen acht dat de stukken bij meerdere personen zijn rond gegaan. Denk nog even terug aan hoe snel McLaren zich verbeterde in het begin van het seizoen (eerste race nog fiks minder dan Ferrari, daarna een voorsprong). Het is onwaarschijnlijk dat men de info had en er geen voordeel uit heeft gehaald. Daarom ook een straf voor McLaren. Maar geen straf voor de rijders... die toch ook meer punten halen als de renstal voordeel heeft gehad.

En dan het akkefietje in de regen. Een topcoureur doet geen gekke dingen zonder reden. Toch werd niets bewezen geacht... Nou had ik dat wel verwacht, Coulthard werd indertijd ook niet gestraft toen hij Schumacher bij hem achterop liet knallen (en ook daar deed Coulthard ongewoon "zonder reden").

Hoe dan ook vind ik dat Hamilton wel erg de hand boven het hoofd wordt gehouden. Kennelijk is het commercieel interessant om een zwarte F1 kampioen te hebben. Of is een nieuwe held nodig. Of whatever. Ik weet echter wel dat toen Schumacher met overmacht zijn eerste kampioenschap binnenhaalde hij juist keer op keer een fikse straf kreeg om de boel spannend te houden... Nee, wat dat betreft lijkt het nergens op.
quote:
nvm Ander topic
Ook weer waar.
quote:
en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
Ben ik helemaal met je eens. Het is vermakelijk. Maar als ik gelijk heb met mijn gedachte dat hij een licht-autistisch stoornis heeft, dan is het eigenlijk niet zo netjes om hem op dat zwakke punt aan te vallen om de lol. Dus probeer ik er maar een leermoment van te maken. Ik ben eigenlijk ook gewoon een watje ook...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')