WTF!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jammer alleen dat de kever z'n motor op de verkeerde plek heeft zitten.
Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Afijn, dit allemaal als je je interesseert in dit soort races. De gemiddelde Europeaan couldn't care less... Dragraces zijn hier niet populair. Zelfs al zou dat anders zijn dan nog denk ik niet dat een Veyron bezitter zich hier druk om maakt. Als Renault wereldkampioen F1 wordt en Ferrari verslaat, dan gaat de man met een Enzo ook niet verlekkerd kijken naar een Espace.
Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:
Dit kan je niet echt dragraces noemen.
Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...quote:In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens.
Dat kan niet, de supra is de beste auto ooit.quote:Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Ik vond dit ergens:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.
Waar moet een auto in de 'unlimited klasse' aan voldoen bijvoorbeeld? Moet het een kenteken hebben? Waarschijnlijk wel.
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Dragracen doe je zij aan zij. Eliminations dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?
[..]
Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...
De texas mijl wordt gemeten in tijd en topsnelheid, niet direct tegen elkaar. Hierdoor zou het eigenlijk een sprintrace zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond dit ergens:
Dragrace is een tak van motor- en autosport waarbij twee coureurs vanuit stilstand tegen elkaar rijden over een korte afstand van meestal 1/4 of 1/8 mijl.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. Ontstaan in Amerika uit de zgn. stoplichtsprintjes. Dragrace lijkt op motorsprint. De klassen waarin gereden wordt verschillen per continent en zelfs per land.
Oftewel: dit was gewoon een dragrace.
Nou is een mijl wel langer, maar het principe is hetzelfde toch.
Nee joh..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
WTF!
Ik dacht dat de motor bij de Kever achterin zat?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee joh..
Die zit voor de vooras.
bij een kever?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee joh..
Die zit voor de vooras.
Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Nee joh..
Die zit voor de vooras.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
goeie postquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.
Paar dingen vallen mij op:
-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt
Sukkel
ik schrok alquote:
Net als motoren, vaak zie je van die gastjes een fucking snelle motor rijden maar bochtenwerk is toch wel te eng voor zequote:Op zondag 14 oktober 2007 04:20 schreef gelly het volgende:
Nee, ik vind het gewoon een lelijke bak. Bovendien vind ik een sprintje trekken niet bepaalt het summum van autoracen.
Jij hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR
Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Inderdaad, de beste auto ooit. Kom je met een voorbeeld van een auto die met een enkel model alles beter kan? Wil je harder gaan dan wat dan ook? Wil je op het circuit alle exoten van die tijd, en de meeste van deze tijd, stuk rijden? Wil je 1800pk? Wil je na jarenlang plezier je auto voor dezelfde prijs verkopen die jij destijds betaald hebt? Wil je op de snelweg alles kapot rijden bij sprintjes? Wil je dat alles met een auto doen waar je desondanks probleemloos 400000+km mee rijdt? Ach, ik verdoe mijn tijd, want verder dan een fiets kom je waarschijnlijk toch niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.
Paar dingen vallen mij op:
-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt
Sukkel
En dat geloof jij? Ik weet dat heleboel mensen dat beweren van hun favo merk maar ik denk dat zelfs Sakichi Toyoda (pa, ja) zelf keihard in z'n graf lacht bij het lezen hiervan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk niet begrepen
Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Volgens mij is de plaat van gewapend beton voor jouw kop geplaatst hoor...quote:
Ik moest er weer om lachen... Op de kleuterschool vertelde je elkaar dit soort verhalen. Dan is je fantasie nog groot genoeg daarvoor en was er nog iemand te vinden die oeh en aah riep in plaats van rollend van het lachen over de vloer te gaan.quote:Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:56 schreef DS4 het volgende:
(ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:06 schreef Googolplexian het volgende:
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?
Ook weer waar.quote:nvm Ander topic
Ben ik helemaal met je eens. Het is vermakelijk. Maar als ik gelijk heb met mijn gedachte dat hij een licht-autistisch stoornis heeft, dan is het eigenlijk niet zo netjes om hem op dat zwakke punt aan te vallen om de lol. Dus probeer ik er maar een leermoment van te maken. Ik ben eigenlijk ook gewoon een watje ook...quote:en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |