abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53962369
FoN gefeliciteerd!

De lijst van 2008 is al vreselijk lang zeg!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:00:05 #127
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53962468
Icicle, ik heb net pas je hartfilmpje gezien. Nou ja, dat van je beebje dus.

En verder snap ik eerlijk gezegd niet Flowerbox dat je überhaupt ook maar twijfelt/de over al dan niet skiën als je 5 maanden zwanger bent.
Ook al kun je het zelf nog zo goed, er zijn imo te veel factoren die je niet zelf in de hand hebt. Nee, ik zou dat risico absoluut niet willen lopen... /bemoeimodus
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53962477
FoN gefeliciteerd! Ik ben bijna bang dat ik mensen vergeet te feliciteren

Sinds gisterenmiddag lag hier de complete internet/telefoon/televisie eruit door een grote storing, dus ik voelde me helemaal verstoken van de buitenwereld
pi_53962540
Oh ik heb vanacht zo vreselijk raar gedroomd:

We gingen dus kijken naar een ziekenhuis of het wat was. Eenmaal aangekomen daar vonden ze dat ik wel lang genoeg zwanger was en vonden ze het tijd om de weeen op te wekken. Ik probeerde ze nog te overtuigen dat het veel te vroeg was, maar dat maakte niets uit. Maar ik raakte dus in paniek en ik zei dus dat ik niet ging persen, maar ook dat hoefde niet omdat het toch al een keizersnee werd. Dus ik mocht zelf doorlopen naar de operatiekamer, ik helemaal huilen. En mijn man probeerde mij nog te troosten. Maar ook hij deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik kreeg nog een grote spuit in mn buik.... En toen schrok ik dus wakker.
pi_53962558
Fon gefeliciteerd met de zwangerschap

Chanell vervelend he als je zo misselijk wakker wordt. Dat had ik gisteren ook. Volgens mij liggen ze dan echt tegen je maag aan te trappen ofzo.
pi_53962606
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:00 schreef Moonah het volgende:
Icicle, ik heb net pas je hartfilmpje gezien. Nou ja, dat van je beebje dus.

En verder snap ik eerlijk gezegd niet Flowerbox dat je überhaupt ook maar twijfelt/de over al dan niet skiën als je 5 maanden zwanger bent.
Ook al kun je het zelf nog zo goed, er zijn imo te veel factoren die je niet zelf in de hand hebt. Nee, ik zou dat risico absoluut niet willen lopen... /bemoeimodus
Ja heb je ook wel gelijk in Moonah. Maar wij zijn afgelopen winter voor het eerst in jaren niet op wintersport geweest en ik heb het vreselijk gemist. Vandaar mijn enthousiasme dat we dit jaar iig wel weer lekker daar heen gaan. Zo'n beebje in je buik is natuurlijk zo geweldig; daar laat ik het skieën graag voor over gaan!
En dan te bedenken dat we de winter daarop gewoon een gezinnetje zijn dat op wintersport gaat *zucht* *zwijmel*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53962692
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb vanacht zo vreselijk raar gedroomd:

We gingen dus kijken naar een ziekenhuis of het wat was. Eenmaal aangekomen daar vonden ze dat ik wel lang genoeg zwanger was en vonden ze het tijd om de weeen op te wekken. Ik probeerde ze nog te overtuigen dat het veel te vroeg was, maar dat maakte niets uit. Maar ik raakte dus in paniek en ik zei dus dat ik niet ging persen, maar ook dat hoefde niet omdat het toch al een keizersnee werd. Dus ik mocht zelf doorlopen naar de operatiekamer, ik helemaal huilen. En mijn man probeerde mij nog te troosten. Maar ook hij deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik kreeg nog een grote spuit in mn buik.... En toen schrok ik dus wakker.
TJa, en toch zijn ze soms best stom. Ik weet nog dat ik voor de opname kwam en dat ik zei dat ik voor het infuus kwam, toen wilden ze me aan een inleid-infuus gaan leggen
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:53:18 #133
43556 miss_dynastie
pi_53963293
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:00 schreef Pruk het volgende:
Sinds gisterenmiddag lag hier de complete internet/telefoon/televisie eruit door een grote storing, dus ik voelde me helemaal verstoken van de buitenwereld
Er zullen dan een hoop baby's geboren worden over een maand of negen in jouw regio
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:58:10 #134
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53963375
ooo wat gaat het hard met alle nieuwe zwangere allemaal gefeliciteerd!!
De lijst groeit maar door zeg.

Ticootje hier ook iedere keer van die dromen. Pfff zo raar de ene droom is nog vreemder dan de andere droom.

Vannacht heb ik voor het eerst in tig tijd heerlijk geslapen echt hoefde maar 2x te plassen. En stond dan vanmorgen ook lekker uitgerust op.

Nu zit er een wasje in de machine de kinderwagen bekleding en bekleding van de maxicosi. Weer een stapje verder.
De wieg is helemaal gezaagd nu nog schuren en verven. O zoo leuk word het allemaal.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:02:37 #135
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53963432
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:10 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ja heb je ook wel gelijk in Moonah. Maar wij zijn afgelopen winter voor het eerst in jaren niet op wintersport geweest en ik heb het vreselijk gemist. Vandaar mijn enthousiasme dat we dit jaar iig wel weer lekker daar heen gaan. Zo'n beebje in je buik is natuurlijk zo geweldig; daar laat ik het skieën graag voor over gaan!
En dan te bedenken dat we de winter daarop gewoon een gezinnetje zijn dat op wintersport gaat *zucht* *zwijmel*
Eerlijk gezegd vind ik dat je moet doen wat goed voelt. Als de pistes vrij rustig zijn en je pakt niet de moeilijkste kun je best wat skieen. Zelf natuurlijk heel alert zijn op hoe je je voelt, maar ik denk dat ik het zou laten afhangen van de situatie ter plaatse. Maar als het heel druk zou zijn, zou ik het denk ik ook niet aandurven...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:03:26 #136
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_53963444
gefeliciteerd fon!!

Ticootje, wat een nare droom zeg, gelukkig is het maar een droom.

Multipass , bij Demi ben ik hooguit 3x misselijk geweest, bij deze nu aan een stuk door.

Wij hoopte bij de eerste ook op een jongetje maar ik moet zeggen, ik ben de kleur roze heel erg gaan waarderen.
Nu ben ik dolgelukkig met mijn meisje.
Wat betreft de 2de, boeit ons nu echt niks, zowel een meisje als een jongen lijkt ons geweldig leuk.
Maar voor mijn ouders lijkt me een kleinzoon wel leuk, aangezien ze al 3 kleindochters hebben.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:07:23 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53963507
KD! Ik zag gisteren op TV iets over een oogprobleem en vroeg me toen af hoe het eigenlijk met jouw oog is afgelopen. Is dat weer helemaal hersteld?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:28:16 #138
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_53963856
ja hoor, is weer bijna helemaal goed, mag alleen mijn lenzen niet meer zo vaak dragen, liefst zo min mogenlijk dus heb maar een nieuwe bril besteld aangezien mijn reservebril alweer een jaar of 9 oud is

Maar zoals het eruitziet gelukkig geen blijvende schade opgelopen!!
pi_53964011
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:28 schreef KD-fotografie het volgende:
ja hoor, is weer bijna helemaal goed, mag alleen mijn lenzen niet meer zo vaak dragen, liefst zo min mogenlijk dus heb maar een nieuwe bril besteld aangezien mijn reservebril alweer een jaar of 9 oud is

offtopic -> is laseren geen optie?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:36:35 #140
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_53964042
@ Multipass : IK ben nu 18,5 week en ben geen moment misselijk geweest, tot nu toe merk ik alleen aan het dikker worden (wat wel heel snel gaat) dat ik zwanger ben.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:38:34 #141
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_53964089
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

offtopic -> is laseren geen optie?
Daar had ik een tijd terug een afspraak voor staan maar toch nog afgebeld.
Ik durf niet, ben zo bang dat het mis gaat en aangezien ik vrij grote pupillen heb van mezelf is de kans op halo's en andere vervormingen ook groter.
pi_53964173
Gelukkig. Ik begon me zorgen te maken omdat je altijd hoort hoe misselijk iedereen altijd is. @
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:45:32 #143
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53964217
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Droeke het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dat je moet doen wat goed voelt. Als de pistes vrij rustig zijn en je pakt niet de moeilijkste kun je best wat skieen.
En je kleine kindje het risico laten lopen dat er iets mis kan gaan? Er hoeft maar íets mis te gaan en wellicht gaat het niet goed met dat afhankelijke ongeboren wezentje. Mensen die hun been breken oid gaan er ook niet van uit dat hen dat zal overkomen.
Heb je de post van Sjak gelezen waarin het wordt afgeraden vanaf 4 maanden?

Flowerbox, ik hoop echt dat je dit jaar gewoon lekker gaat wandelen en sneeuwballen gooien daar.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53964223
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Er zullen dan een hoop baby's geboren worden over een maand of negen in jouw regio
Alleen de mensen die Tele2/Versatel hebben
pi_53964283
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:43 schreef Multipass het volgende:
Gelukkig. Ik begon me zorgen te maken omdat je altijd hoort hoe misselijk iedereen altijd is. @
Omdat je als je misselijk bent graag wilt klagen (wat je denkt dat het helpt ) en als je niet misselijk bent, dan klaag je niet en durf je niet te zeggen dat je niet misselijk bent omdat je het dan misschien over jezelf afroept

Nee, negatieve dingen hoor je nou eenmaal sneller dan positieve dingen, dat merk ik aan mezelf ook. Alhoewel je me nu eigenlijk alleen nog maar over het spugen hoort als je er echt naar vraagt, maarja, als mensen elke keer vragen hoe het gaat, dan ga ik ook niet meer mijn mond houden en vertel ik gewoon hoe het gaat
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:11:48 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53964778
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:28 schreef KD-fotografie het volgende:

Gelukkig maar!

Multipass, hier nog geen dag (nou ja ok, 2 dagen dan uiteindelijk) misselijk geweest. Het hoeft dus ook echt niet hoor. Ik werd hooguit een beetje weeiig als ik niet genoeg gegeten had of erg moe was, meer niet.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:26:50 #147
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_53965140
Wat gaat het weer snel ineens met nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd allemaal!!

Vraagje over baby-wasjes... Wat wassen jullie allemaal? De kleertjes en lakentjes e.d. lijkt me logisch, maar hoe zit het met dingen als (een nieuw) boxkleed, de voetenzak van de (nieuwe) maxicosi, draagdoeken, en bijvoorbeeld knuffeltjes enzo?
pi_53965194
Boxkleed zou ik wel wassen, draagdoeken ook, maar knuffeltjes en de voetenzak weet ik eigenlijk niet (lang niet elke knuffel kan er tegen natuurlijk en tja, ik ga ook niet eerst de bekleding van mijn kinderwagen wassen )
pi_53965401
boxkleed heb ik alleen gewassen als het onverpakt verkocht wordt, dat iedereen er met z`n vette patattes aan heeft gezeten *huiver*
Draagdoek ook, verder qua voetenzak en wagenbekleding eigenlijk juist niets, vindi die fabriekscoating altijd zo lekker nieuw aanvoelen
Saartje
pi_53965475
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
boxkleed heb ik alleen gewassen als het onverpakt verkocht wordt, dat iedereen er met z`n vette patattes aan heeft gezeten *huiver*
Draagdoek ook, verder qua voetenzak en wagenbekleding eigenlijk juist niets, vindi die fabriekscoating altijd zo lekker nieuw aanvoelen
dat van die patattes dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')