Oh, ik heb helemaal niet aan sausijzenbroodjes gedacht... Maar ik lijk er inderdaad ook een soort verslaving voor te hebben ontwikkeld, net als de worstenbroodjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:39 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ikke... Maar ik ben niet zo'n goed voorbeeld ben ik bang...
![]()
Ik had vanaf dag één dat ik zwanger was een onverklaarbare zin in vlees ineens (was al 8 jaar vegetarier)... Ik heb me er lang tegen verzet, maar rond de 18 weken werd ik gillend gek... (Ik droomde over frikandellen, werd wakker met alleen maar zin in mac Donalds en kwijlde in de supermarkt boven de sausijzenbroodjes)
Ik heb er toen aan toegegeven... Het wordt nu steeds minder, maar nog ongeveer een keer per week 'zondig' ik... Ben echt heel benieuwd hoe dat na het ontzwangeren verder gaat...
Verder eet/at ik altijd gewoon vlees vervangers als quorn en veg. burgers bij het avondeten, en heb ik nooit last van een laag ijzergehalte... Ook nu ik het wel dacht was het gewoon goed... Ik drink nu elke dag een glas roosvicee ferro...
Lukt het met plaatsen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:02 schreef klein_spookje het volgende:
be wij hebben dus een draai in de trap boven en benen aan de trap en mag daarom niet boven bevallen.
Hier zijn eindelijk de eerste buik fotos gemaakt nu er wat te zien is en opeens in een paar wk heel duidelijk
Fijn dat alles goed is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef _lotje_ het volgende:
krattenmaar maar.. je kunt toch ook klossen krijgen/lenen ofzo?
kraamzorg moet hier nog langs komen en dat is pas ergens in nov.. eik zou ze overmorgen komen maar ze is ziek
zonet bij de VK geweest, en alles is weer helemaal in orde. lage bloeddruk (benedendruk van 50) en de kleine is al n btje ingedaald zelf! maar dat zou niks zeggen zei ze.
we wachten maar weer af
Ja, dat is dan het handigst denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:53 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben een boxspring. Ik moet nog even meten hoe hoog ons bed is. Ik denk dat ik er gewoon een extra matras op leg...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:55 schreef E.T. het volgende:
Zo.. weer goedgekeurd![]()
Eerste keer hartje horen blijft toch speciaal.. had gewoon weer de tranen in m'n ogen, ondanks dat 't de derde isVoorgaande keren waren steeds echo's, dus vandaar dat ik 't nu pas hoorde.
Ik vind het nog steeds 'raar' dat ik nu zo mooi netjes volgens schema groei.. M'n buik en gewicht zijn nu netjes voor 16 weken en voorgaande twee keren lag dat echt een heel eind voor.
O, en ik mag de kattenbak verschonen (joepie) en niet helemaal doorgebakken biefstuk eten
![]()
Ik was getest op toxoplasmose en mijn vermoeden klopte.. ooit, in een ver grijs verleden ben ik besmet geweest (waarschijnlijk als baby al, aangezien mijn moeder de bacterie levend met zich meedraagt), dus daar ben ik nu tegen beschermd![]()
Over vier weken hebben we de 20 weken echo
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:55 schreef E.T. het volgende:
Eerste keer hartje horen blijft toch speciaal.. had gewoon weer de tranen in m'n ogen, ondanks dat 't de derde isVoorgaande keren waren steeds echo's, dus vandaar dat ik 't nu pas hoorde.
Ik vind het nog steeds 'raar' dat ik nu zo mooi netjes volgens schema groei.. M'n buik en gewicht zijn nu netjes voor 16 weken en voorgaande twee keren lag dat echt een heel eind voor.
O, en ik mag de kattenbak verschonen (joepie) en niet helemaal doorgebakken biefstuk eten
![]()
Ik was getest op toxoplasmose en mijn vermoeden klopte.. ooit, in een ver grijs verleden ben ik besmet geweest (waarschijnlijk als baby al, aangezien mijn moeder de bacterie levend met zich meedraagt), dus daar ben ik nu tegen beschermd![]()
listeriose is bij voorverpakte spullen een risico en dan voornamelijk bij gesneden groenten/sla en gerookte zalm en paling.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:03 schreef Bass-Miss het volgende:
is er ook geen gevaar voor listeriose bij het eten van rauw vlees?
Wel opschieten want hier was heel veel al opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:23 schreef klein_spookje het volgende:
hebben jullie trouwens gezien dat er bij de wibra heel veel leuke babyartikelen te koop zijn.
De klachten die jij noemt, heb ik een jaartje terug gehad. (En nee, toen was ik eens niet zwanger!) Er zat toen een zenuw beklemd in mijn nek. Heb je vaak last van stijve nek/schouders? Ik zou niet de vlos bellen maar de huisarts, misschien kan deze je doorsturen naar een fysiotherapeut.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:08 schreef klein_spookje het volgende:
Ik ga straks de vk even bellen. Mijn ijzer wil volgens mij niet omhoog ben al de hele tijd dizzy (al een paar dagen) echt een vaag gevoel in mijn hoofd, krijg nu ook hoofdpijn en tintelende handen. En ga me nu toch wel wat zorgen maken. Dus maar even bellen.
Pfff... Ik dacht leuk... beetje meekletsen hier...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:39 schreef DeLiedje het volgende:
Ik had vanaf dag één dat ik zwanger was een onverklaarbare zin in vlees ineens (was al 8 jaar vegetarier)... Ik heb me er lang tegen verzet, maar rond de 18 weken werd ik gillend gek... (Ik droomde over frikandellen, werd wakker met alleen maar zin in mac Donalds en kwijlde in de supermarkt boven de sausijzenbroodjes)
Ook in rauw vlees zo te lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
listeriose is bij voorverpakte spullen een risico en dan voornamelijk bij gesneden groenten/sla en gerookte zalm en paling.
Vergeet niet dat in rauw vlees ook listeria kan zitten en dat het in vlees niet alleen om toxoplasmose gaat!!! Ik dacht ook blij te zijn (tenslotte gaat dat ook dood als je het vlees diep genoeg ingevroren hebt), maar helaas, de risico's van listeria vind ik toch iets te.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:55 schreef E.T. het volgende:
![]()
Sorryquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:45 schreef Mammietje het volgende:
Pfff... Ik dacht leuk... beetje meekletsen hier...Maar krijg vooral honger hier!
Biefstukken, filet american, en jouw verhaal maakt me helemaal gek!
*gaat shoarmatoko bellen*
![]()
Heb het al opgelost met een pan zuurkool...quote:
Ik ga me er ook absoluut niet schuldig over voelen.... en ik zal 't vast misschien nog wel eens eten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:46 schreef Pruk het volgende:
[..]
Sorry
Ik hoop dat je wel genoten hebt van je biefstuk/broodje filet vandaagGa je er in ieder geval niet schuldig over voelen als je nu wel wat gehad hebt hoor!
Was 't maar waar, nog steeds niets hoor, en zaterdag al uitgerekend, snif!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Chanell, ik dacht dat je al aan het bevallen was joh. Valt dat even tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |