abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:54:59 #226
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53993810
Ik vind het allemaal even niet meer leuk. Ik heb al een heel pak Chocomel op, en het helpt nog niet. Ik ben al drie dagen aan het janken en ik heb het gevoel dat ik dat nog wéken vol kan houden . Ik maak me overal druk om, wil ineens precies weten wat mijn wederhelft uitvoert (wat weer dikke ruzie tot gevolg heeft "want zo doe je normaal ook niet") en ik heb nergens meer zin in.

Is er rond de 20e week een soort van hormonen opleving ofzo? Zo erg heb ik er nog geen last van gehad .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 19:06:00 #227
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53994107
Ach K_i_m, soms is het ook helemaal niet leuk al die hormonen ik zal je een knuffel geven en dan janken we gezellig samen verder.

Vamperotica, kom op ff terug lezen zo gedaan toch. Of je begint gewoon bij deze pagina met reageren.

ET we gaan meteen morgen maar naar de wibra, hier in de buurt is er helaas geen 1. Maar morgen moeten we naar de notaris en daar is er 1 redelijk in de buurt dus ik heb manlief al ingelicht (of met een g) dat we daarna even daarnaar toe moeten.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 19:07:27 #228
108648 cattie
lieve moeder
pi_53994148
K_i_m, heel herkenbaar hoor. Ik ben rond die periode echt depressief geweest een aantal weken. Ik geloof dat het rond de 24 weken weer beter ging. Sterkte!
pi_53996987
Kim ik herinner me ook dat ik ineens zo rond die weken even in een dip zat. Niet lang maar wat kun je je dan rot voelen he!

Ik heb het nu ook weer, echt laatste loodjes zuur en alles doet pijn. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en morgen de 2 kleintjes hier, dus daar zie ik ook wel een beetje tegenop. Het zal allemaal wel meevallen hoor, maar alles voelt even zwaarder als normaal. En de tranen zitten hier ook vaak erg hoog.

Chanell, ik dacht dat je al aan het bevallen was joh. Valt dat even tegen

Faja, hoe is't met je been? Heb je morgaine er nou ook bij?
pi_53997865
Jemig... jullie kletsen wat af hier he?!

Tico... probeer behalve een kussen tussen je benen ook eens een kussen in je rug. Zo kan je op een ontspannen manier half op je rug, half op je zij liggen.
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:08 schreef klein_spookje het volgende:
Ik ga straks de vk even bellen. Mijn ijzer wil volgens mij niet omhoog ben al de hele tijd dizzy (al een paar dagen) echt een vaag gevoel in mijn hoofd, krijg nu ook hoofdpijn en tintelende handen. En ga me nu toch wel wat zorgen maken. Dus maar even bellen.
De klachten die jij noemt, heb ik een jaartje terug gehad. (En nee, toen was ik eens niet zwanger!) Er zat toen een zenuw beklemd in mijn nek. Heb je vaak last van stijve nek/schouders? Ik zou niet de vlos bellen maar de huisarts, misschien kan deze je doorsturen naar een fysiotherapeut.
pi_53997945
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:39 schreef DeLiedje het volgende:
Ik had vanaf dag één dat ik zwanger was een onverklaarbare zin in vlees ineens (was al 8 jaar vegetarier)... Ik heb me er lang tegen verzet, maar rond de 18 weken werd ik gillend gek... (Ik droomde over frikandellen, werd wakker met alleen maar zin in mac Donalds en kwijlde in de supermarkt boven de sausijzenbroodjes )
Pfff... Ik dacht leuk... beetje meekletsen hier... Maar krijg vooral honger hier! Biefstukken, filet american, en jouw verhaal maakt me helemaal gek! *gaat shoarmatoko bellen*
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:03:51 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53998423
Ik ga zo ook nog maar wat eten maken.
Ik stond vannacht om 4 uur ook weer een boterham te eten. Kon echt niet meer slapen van de honger. Kijken of ik dat kan voorkomen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:11:14 #233
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53998598
Ik heb ook al zo'n vreetkick vanavond..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53998655
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:49 schreef E.T. het volgende:

[..]

listeriose is bij voorverpakte spullen een risico en dan voornamelijk bij gesneden groenten/sla en gerookte zalm en paling.
Ook in rauw vlees zo te lezen.
pi_53999154
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:55 schreef E.T. het volgende:
Zo.. weer goedgekeurd

Eerste keer hartje horen blijft toch speciaal.. had gewoon weer de tranen in m'n ogen, ondanks dat 't de derde is Voorgaande keren waren steeds echo's, dus vandaar dat ik 't nu pas hoorde.
Ik vind het nog steeds 'raar' dat ik nu zo mooi netjes volgens schema groei.. M'n buik en gewicht zijn nu netjes voor 16 weken en voorgaande twee keren lag dat echt een heel eind voor.

O, en ik mag de kattenbak verschonen (joepie ) en niet helemaal doorgebakken biefstuk eten
Ik was getest op toxoplasmose en mijn vermoeden klopte.. ooit, in een ver grijs verleden ben ik besmet geweest (waarschijnlijk als baby al, aangezien mijn moeder de bacterie levend met zich meedraagt), dus daar ben ik nu tegen beschermd

Over vier weken hebben we de 20 weken echo
Vergeet niet dat in rauw vlees ook listeria kan zitten en dat het in vlees niet alleen om toxoplasmose gaat!!! Ik dacht ook blij te zijn (tenslotte gaat dat ook dood als je het vlees diep genoeg ingevroren hebt), maar helaas, de risico's van listeria vind ik toch iets te.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:44:35 #236
3011 E.T.
pi_53999390

dat wist ik helemaal niet ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53999448
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:44 schreef E.T. het volgende:

dat wist ik helemaal niet ..
Sorry

Ik hoop dat je wel genoten hebt van je biefstuk/broodje filet vandaag Ga je er in ieder geval niet schuldig over voelen als je nu wel wat gehad hebt hoor!
pi_53999504
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:45 schreef Mammietje het volgende:

Pfff... Ik dacht leuk... beetje meekletsen hier... Maar krijg vooral honger hier! Biefstukken, filet american, en jouw verhaal maakt me helemaal gek! *gaat shoarmatoko bellen*
Sorrie!
pi_53999856
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Sorrie!
Heb het al opgelost met een pan zuurkool...

Toxoplasmose laat ik me mooi niet op testen, heb een hekel aan de kattenbak! (Heb mijn man ook maar meteen wijsgemaakt dat het ook tijdens bv geldt, dus ben er al 3,5 jaar vanaf en ben nu vergeten hoe het moet! ) Mijn vlees heb ik toch liever doorgebakken, dus alleen de filet american is afzien! Maar gelukkig is mijn man zo lief om binnen 24 uur na bevalling mij te verblijden met een pak toastjes en een bakkie pesto filet american! En ik heb trouwens eens biefstukken als kraamkado gekregen om aan te sterken, vond ik wel een erg origineel kado!
pi_53999993
Anderzijds komt listeriose een pak minder voor, maar ja, jij moet diegene maar zijn natuurlijk...
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:00:40 #241
3011 E.T.
pi_54003911
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:46 schreef Pruk het volgende:

[..]

Sorry

Ik hoop dat je wel genoten hebt van je biefstuk/broodje filet vandaag Ga je er in ieder geval niet schuldig over voelen als je nu wel wat gehad hebt hoor!
Ik ga me er ook absoluut niet schuldig over voelen.... en ik zal 't vast misschien nog wel eens eten.

Ik heb me trouwens voornamelijk laten testen omdat er nu toch eens bloed werd afgenomen en ik voornamelijk nieuwsgierig was vanwege de erfelijkheid ervan. Er is nog steeds onduidelijk hoe e.e.a. zich ontwikkelt als iemand de levende bacterie met zich meedraagt en in hoeverre dit op de volgende generatie overgaat.
pi_54004141
ET fijn dat alles goed was.

lewis balen dat niemand je helpt. maar schoon zal het worden he

mammietje niet zo laat meer hier kijken. dan krijg je ook geen honger

ik heb gisteren suiker geprikt bij de ha ivm duizelig. de assistent vond omdat ik nog 1,5 uur van te voren had gegeten mijn suiker veel te laag. dus moet nu meer goed belegde boterhammen en appels enzo eten. en wat vaker.
mama van 3 kids!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:36:59 #243
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54004209
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

Chanell, ik dacht dat je al aan het bevallen was joh. Valt dat even tegen
Was 't maar waar, nog steeds niets hoor, en zaterdag al uitgerekend, snif!
kleine heeft het veel te lekker in Mama's buik.
Merk wel dat mn buik nu in de weg begint te zitten, en wil gewoon mn kleintje vasthouden!
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
pi_54004285
Ik heb vanacht eindelijk goed geslapen. Lekker op mn rug gelegen.

Pf, nog 2 daagjes werken en dan gaan we eindelijk aan de kinderkamer beginnen. Eindelijk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54004628
Popples ik had ook een veels te lage suiker in mijn zwangerschap van Kaith en ik moest ook boterhammen met pasta eten (ik ben geen zoetekauw, dus dat was een soort van straf) en ook als tussendoortje iets zoets. Lang leve de winegums en chocoladerepen... Daarmee krikte het wel omhoog tussendoor en ik had altijd dextro bij me voor op het werk.

Ik vond het dus echt niet fijn omdat ik niet van zoet hou...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:18:40 #246
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54004707
chanell, die baby komt er echt wel eens uit, al hoewel het op het laast erg vervelend kan zijn.(die dikke buik dan hé)

ticootje fijn dat je beter hebt geslapen vanacht, gaat het nu ook weer wat beter met je rug?

Ik heb vanacht slecht geslapen, eerste deel besloot prup om zijn benen eens lekker te gaan strekken, iets wat ik nou niet echt fijn vond. en moest mies om de 2 uur wakker maken omdat ze gisteren met haar hoofd tegen een muur is gevallen, kind heeft een flinke bloeduitstorting op haar achterhoofd en een bult. ach voordeel ze hoeft vandaag geen staartjes in dat verdoezeld het een beetje.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54004749
Ja het gaat nu wel beter met mn rug ja. Ik voel het nog wel, maar het is een stuk minder.

Ach en arme mies, heeft ze veel hoofdpijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:24:03 #248
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54004779
Ik lees hier dat verschillende mensen moeite krijgen/hebben met slapen. Ik heb daar ook last van gehad en wat mij enorm goed geholpen heeft is zo'n doomoo voedingskussen:

Ik gebruik het tijdens het slapen om mijn hoofd op te leggen, vervolgens mijn buik en ook tussen mijn benen. Je kunt zo namelijk een beetje 3/4 liggen (handig voor buikslapers) en je buik heeft ondersteuning van het kussen. Het kussen is erg stevig en toch ook heel zacht (ik weet niet wat voor spul erin zit, maar het lijken korreltjes of zo te zijn). Je kunt dus ook je arm waar je 'op' ligt onder het doomoo kussen leggen zonder dat ie geplet wordt en vervolgens gaat slapen en tintelen. Ikzelf heb nogal een grote boezem waardoor ik daar altijd al veel last van had, nu ik zwanger ben is dat dus nog veel erger. Voor mij is dit dus echt een oplossing!!!

en nee... ik heb echt geen aandelen...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:25:49 #249
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54004806
dat is bij mies moeilijk te zeggen, ze gedraagt zich gewoon "normaal" en was ook vol praatjes vanochtend, ze had ook wle zin om naar schooltje te gaan dus ga er van uit dat het allemaal wel goed gaat met haar.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54004928
Ik heb zo'n kussen van YPPY te leen, maar ik gebruik het eigenlijk alleen maar als ruggesteuntje. 's Nachts in bed vind ik het te groot en te log, zeker omdat ik nog een flink aantal keren van zij wissel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')