Dat dus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, wat ontzettend naar.
Ik zou het gewoon doen hoor, je krijgt veel teveel spijt als je het niet doet en het beestje blijkt inderdaad te zijn gestorven morgen. Je kan desnoods de buren morgen even uitleggen waarom je zo'n lawaai maakte.
Ik denk dat er weinig anders op zit, ik kan dit echt niet zo laten tot morgen. Hij reageerde net nog wel op m'n stem en hij zit niet al te ver weg zo te horen. De buren zijn niet thuis, dus geen gezeur van die kant, maar de herrie van het zagen zal hem misschien nog verder onder de vloer jagenquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:52 schreef Juup© het volgende:
ZAGEN!!!! Althans dat zou ik doen. Al moet ik mijn hele keuken slopen.
Hmmm daar zit ook weer wat in m.b.t. het lawaai van het zagen, maar is er echt geen andere manier (iets wegbreken of zo) om hem te bereiken?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig anders op zit, ik kan dit echt niet zo laten tot morgen. Hij reageerde net nog wel op m'n stem en hij zit niet al te ver weg zo te horen. De buren zijn niet thuis, dus geen gezeur van die kant, maar de herrie van het zagen zal hem misschien nog verder onder de vloer jagenPfff, ik weet het ff niet meer hoor.
heeft devil al weggehaald.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:
...
Uiteraard, maar dat kan dan beter morgen in alle rust lijkt me, dat is nu even zorg voor laterquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:15 schreef Jegorex het volgende:
Misschien wil je dit niet horen, maar als hij daar wel sterft moet je hem in elk geval wel weghalen.
Doden dieren ruiken niet fris![]()
Ik zie alleen maar hart-onder-de-riem-stekende posts hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:13 schreef Juup© het volgende:
Kunnen de zieke opmerking weg uit dit topic?
Kijk het nog even aan inderdaad, en nogmaals veel sterkte!quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar hart-onder-de-riem-stekende posts hoorBehalve zhe-devill dan, maar die is waarschijnlijk zo dronken dat ze niet heeft meegekregen dat de kat in kwestie NIET MEER EET!
![]()
Ik kijk het nog een half uurtje aan en ga dan toch slopen, anders slaap ik niet.
Nee, jij blijft ook niet zitten als ik een baksteen naar je kop gooi, maar ook jij prefereert andere methodes om geroepen te worden lijkt me.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:27 schreef Devrim_ het volgende:
Wtf..waarom word mijn reactie weggehaald?
Ik was fucking serieus..Die beesten blijven echt niet op hun plaats als ze een lepeltje naar hun kop krijgen gesmeten
TS kan dan beter een bijl en een zaag erbij pakkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, jij blijft ook niet zitten als ik een baksteen naar je kop gooi, maar ook jij prefereert andere methodes om geroepen te worden lijkt me.
Normaal reageren of wegblijven.
Ik denk dat het dat is of het beestje zijn laatste rust gunnen, en ik weet ook wel dat ik op zo'n moment minder rationeel zou denken hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
TS kan dan beter een bijl en een zaag erbij pakken
Andere methodes zijn er niet
Als die kat daar dood gaat moet die er alsnog uit.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is of het beestje zijn laatste rust gunnen, en ik weet ook wel dat ik op zo'n moment minder rationeel zou denken hoorMaar ik denk eerlijk gezegd toch dat nu de vloer openbreken niet het beste is
Natuurlijk heb ik me er iets anders van voorgesteld, zo egoistisch ben ik wel. Lekker naast me op de bank, rustig inslapend terwijl ik hem nog een laatste kroel onder zijn kin geef...maar de etterbak gaat vervolgens niet achter de wasmachine liggen ofzo, als een normale kat, neuh...hij duikt in een gat en laat mij stressen, niet de eerste keerquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Kijk het nog even aan inderdaad, en nogmaals veel sterkte!
Dat je niet bij haar kan zijn betekent niet dat je geen afscheid van haar kan nemen. Ik had er echt alles voor over gehad om nog een keertje hardop tegen mijn kat te zeggen hoeveel ik haar zou gaan missen, voordat ze overleed.
ceiling catquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze kat is ooit es in het plafond gekropen....dikke paniek destijds.
Het is idd misschien beter om vanuit de keuken een beetje te kletsen tegen Poezz, maar in blinde paniek zou ik het halve huis al tegen de vlakte hebben nu denk ik.![]()
TS, kun je niet mbv een spiegel zien waar hij zit?
Ja, dat dus. Er moet toch gesloopt worden, want dat gaat toch wel meuren na een tijdje. Dan doe ik het liever nu, met een kans hem er nog levend uit te halen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als die kat daar dood gaat moet die er alsnog uit.
Lijkt me niet gezond die kat daar te laten
Je half uur is voorbij....ga je nog beginnen of wacht je tot morgen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Er moet toch gesloopt worden, want dat gaat toch wel meuren na een tijdje. Dan doe ik het liever nu, met een kans hem er nog levend uit te halen.
Een normale kat kruipt juist weg. Ik zou gaan slapen als ik jou was en morgen een bakje met lekkers neer zetten vlak bij het gat. Komt hij eruit, prima, zoniet dan kan je altijd nog de boel slopen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik me er iets anders van voorgesteld, zo egoistisch ben ik wel. Lekker naast me op de bank, rustig inslapend terwijl ik hem nog een laatste kroel onder zijn kin geef...maar de etterbak gaat vervolgens niet achter de wasmachine liggen ofzo, als een normale kat, neuh...hij duikt in een gat en laat mij stressen, niet de eerste keer![]()
Ik krijg niet eens de tijd om te janken, kutbeest![]()
Djees, respect voor jou, morgen weer een nieuwe dag idd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:23 schreef Pek het volgende:
Ok, ik heb de zaag er in gezet en m'n hoofd in het gat gestoken en hij leeft nog! Hij zit vlakbij me met glazige ogen aan te staren, ik kom een armlengte te kort. Ik kan ook zien dat het mogelijk is om onder de badkamer te kruipen en dan heb ik echt een probleem, want daar ligt beton. Dat hij daar al niet zit met dat lawaai is een wonder, misschien kan hij niet meer![]()
Ik laat het verder zo, gun hem z'n rust. Ik kan er iig bij straks, desnoods met een haak ofzo *ril*
[ afbeelding ]
Zal wel, maar het is toch echt zoquote:
Nog steedsquote:
Helaas, hij is niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk kan Poezz nog ff mee.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:36 schreef Pek het volgende:
Krijg nou de tyfus, godverdegloeiende![]()
Om 04:15 uur komt meneer doodleuk naar boven kruipen, kijkt me aan met zo'n blik van wat loop jij je druk te maken en wtf heb je met m'n keuken gedaan en gaat boven liggen pitten![]()
Mijn poezebeesten lusten alleen wiskas uit een zakjequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Pek het volgende:
Dank allen![]()
![]()
Ach, ik zie het maar zo: toen hij 2 jaar was heeft hij al eens op het randje van de dood gezweefd met 2 verbrijzelde achterpoten en daarmee 8 van de 9 levens verspeeld. Al die jaren erna zijn gewoon een extra bonus geweest![]()
Iemand trouwens belangstelling voor 20 blikken dwangvoeding? Ik had nogal optimisch voor een maand ingeslagen![]()
OMG!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Pek het volgende:
Dank allen![]()
![]()
Ach, ik zie het maar zo: toen hij 2 jaar was heeft hij al eens op het randje van de dood gezweefd met 2 verbrijzelde achterpoten en daarmee 8 van de 9 levens verspeeld. Al die jaren erna zijn gewoon een extra bonus geweest![]()
[ afbeelding ]
Die staart, die blik zo van: wtf, heb ik dit?![]()
Iemand trouwens belangstelling voor 20 blikken dwangvoeding? Ik had nogal optimisch voor een maand ingeslagen![]()
Oe, nou dan houd het helemaal op. Ik heb namelijk hangbuikkatten...quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:29 schreef Pek het volgende:
Het is lekker spul hoor, het ruikt gewoon naar leverworstMaar het is niet iets wat je aan een gezonde kat moet geven. Het is krachtvoer, met verhoogde eiwitten en calorieën. Een gezonde kat wordt er moddervet van
![]()
Die staartquote:
Lieve poekie! sterkte verderquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Halve keuken gesloopt maar meneer heeft lekker in het zonnetje gezeten vandaag.
Dat dus. Sterkte ermee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:30 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, wat een geweeeeldige kat als ik die foto's zo zie
Zonde dat hij er niet meer is, kan me voorstellen dat je hem zwaar mist![]()
Hopelijk blijven de mooie herinneringen..
Oooohquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:15 schreef Pek het volgende:
Ik mis hem![]()
Het is nu zo'n beetje het moment dat hij altijd op schoot springt, de diesel aanzwengelt en brrroem brroem zich afvraagt wat ik met die ene vrije hand ga doen, behalve aaien![]()
Ik mis hem![]()
Ik herken het.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:15 schreef Pek het volgende:
Ik mis hem![]()
Het is nu zo'n beetje het moment dat hij altijd op schoot springt, de diesel aanzwengelt en brrroem brroem zich afvraagt wat ik met die ene vrije hand ga doen, behalve aaien![]()
Ik mis hem![]()
Is dat um?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:00 schreef Pek het volgende:
Ze hebben hem gewoon in een boterhamzakje gedaan![]()
[ afbeelding ]
Doen ze dat met ons ook?![]()
Volgens mij pasten jullie ontzettend goed bij elkaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Pek het volgende:
Het voelt niet echt als as aan, veel grofkorreliger. Ik denk dat ik maar zo'n mini-zentuin neem met een bonsai-boompje en dan heel therapeutisch elke dag in hem ga zitten harken![]()
Toch niet met cake en "waarheen waarvoor " he?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik was trouwens 109 euro kwijt bij het crematorium.
wat een geld overigens he?
maar we kregen wel koffie
You read my mind.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij pasten jullie ontzettend goed bij elkaar
't Is wel een afknapper zo'n zakje zeg
nee, met de rekeningquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toch niet met cake en "waarheen waarvoor " he?![]()
Wat karigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, met de rekening
en het kind kreeg niks (gelukkig had ik eraan gedacht om zelf wat voor hem mee te nemen)
Wat zij zegt, wát een topic.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef shmoopy het volgende:
Het is natuurlijk heel zielig, maar ik moest wel errug lachen.
Die foto's.
Ik denk dat ie een plekje in je tuin wel verdiend heeft, al zal daar ook vast wel iets mee mis gaan.
Bijzonder dier, sterkte met het gemis, want zo'n poezebeest vergeet je nooit meer.
dat is toch niet grof? bij mensen doen ze dat ook, dus waarom zouden ze dat bij dieren niet doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:07 schreef Djep het volgende:
en om niet al te grof te doen: volgens mijn halen ze die as ook nog eerst door een vermaler, maar dat weet ik niet zeker.
Mijn oma woog ruim 120 kilo....ik viel haast van m'n stoel toen ik zag wat er van over gebleven was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch niet grof? bij mensen doen ze dat ook, dus waarom zouden ze dat bij dieren niet doen?
ik vind het net wit zand. (ik heb er ook aan gevoeld)
bizar idee dat dat je dier was he?
Ik vind het zelf nog al bruut dat mijn lieve Ubje door een vermaler gehaald is. Maar ja, tis enkel t jasje maar, moet je maar denken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch niet grof? bij mensen doen ze dat ook, dus waarom zouden ze dat bij dieren niet doen?
ik vind het net wit zand. (ik heb er ook aan gevoeld)
bizar idee dat dat je dier was he?
Dat vond ik toch wel een beetje té eigenlijk, je zal maar uitschieten met de stofzuiger ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maak je nog een foto van de Poezzetuin?![]()
Mijn katten krijgen geen naam, want ze luisteren toch nietquote:Misschien heb ik er ontzettend overheen gelezen trowuens, maar hoe heet hij eigenlijk?
Ach, die is helemaal het mannetje. Alle aandacht voor hem, geen concurrentie meer! Overal achter me aan en voor de voeten lopen, de hele tijd op schoot willen en enorm veel praatjes ook nogquote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Heeft jouw 2de kat last ervan dat hij nu weg is?
Dat is juist de ellende, je weet van te voren dat je ze gaat overleven maar je hecht je er toch aanquote:Op maandag 3 december 2007 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Gut, ik krijg nu al tranen in m'n ogen bij het idee dat mijn schatjes er eens niet meer zullen zijn en ze zijn nog maar 1 en 3 jaar![]()
.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Pek het volgende:
Ik denk dat ik maar zo'n mini-zentuin neem met een bonsai-boompje en dan heel therapeutisch elke dag in hem ga zitten harken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |