Is dat um?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:00 schreef Pek het volgende:
Ze hebben hem gewoon in een boterhamzakje gedaan![]()
[ afbeelding ]
Doen ze dat met ons ook?![]()
Volgens mij pasten jullie ontzettend goed bij elkaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Pek het volgende:
Het voelt niet echt als as aan, veel grofkorreliger. Ik denk dat ik maar zo'n mini-zentuin neem met een bonsai-boompje en dan heel therapeutisch elke dag in hem ga zitten harken![]()
Toch niet met cake en "waarheen waarvoor " he?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik was trouwens 109 euro kwijt bij het crematorium.
wat een geld overigens he?
maar we kregen wel koffie
You read my mind.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij pasten jullie ontzettend goed bij elkaar
't Is wel een afknapper zo'n zakje zeg
nee, met de rekeningquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toch niet met cake en "waarheen waarvoor " he?![]()
Wat karigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, met de rekening
en het kind kreeg niks (gelukkig had ik eraan gedacht om zelf wat voor hem mee te nemen)
Wat zij zegt, wát een topic.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef shmoopy het volgende:
Het is natuurlijk heel zielig, maar ik moest wel errug lachen.
Die foto's.
Ik denk dat ie een plekje in je tuin wel verdiend heeft, al zal daar ook vast wel iets mee mis gaan.
Bijzonder dier, sterkte met het gemis, want zo'n poezebeest vergeet je nooit meer.
dat is toch niet grof? bij mensen doen ze dat ook, dus waarom zouden ze dat bij dieren niet doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:07 schreef Djep het volgende:
en om niet al te grof te doen: volgens mijn halen ze die as ook nog eerst door een vermaler, maar dat weet ik niet zeker.
Mijn oma woog ruim 120 kilo....ik viel haast van m'n stoel toen ik zag wat er van over gebleven was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch niet grof? bij mensen doen ze dat ook, dus waarom zouden ze dat bij dieren niet doen?
ik vind het net wit zand. (ik heb er ook aan gevoeld)
bizar idee dat dat je dier was he?
Ik vind het zelf nog al bruut dat mijn lieve Ubje door een vermaler gehaald is. Maar ja, tis enkel t jasje maar, moet je maar denken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch niet grof? bij mensen doen ze dat ook, dus waarom zouden ze dat bij dieren niet doen?
ik vind het net wit zand. (ik heb er ook aan gevoeld)
bizar idee dat dat je dier was he?
Dat vond ik toch wel een beetje té eigenlijk, je zal maar uitschieten met de stofzuiger ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maak je nog een foto van de Poezzetuin?![]()
Mijn katten krijgen geen naam, want ze luisteren toch nietquote:Misschien heb ik er ontzettend overheen gelezen trowuens, maar hoe heet hij eigenlijk?
Ach, die is helemaal het mannetje. Alle aandacht voor hem, geen concurrentie meer! Overal achter me aan en voor de voeten lopen, de hele tijd op schoot willen en enorm veel praatjes ook nogquote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Heeft jouw 2de kat last ervan dat hij nu weg is?
Dat is juist de ellende, je weet van te voren dat je ze gaat overleven maar je hecht je er toch aanquote:Op maandag 3 december 2007 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Gut, ik krijg nu al tranen in m'n ogen bij het idee dat mijn schatjes er eens niet meer zullen zijn en ze zijn nog maar 1 en 3 jaar![]()
.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Pek het volgende:
Ik denk dat ik maar zo'n mini-zentuin neem met een bonsai-boompje en dan heel therapeutisch elke dag in hem ga zitten harken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |