Ik heb ook 7 jaar gevoetbaldquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Kolere snuggere, dat snap ik zelf ook wel. Club, klasse, blablabla.
4e klasse zonag... daar haal ik zelfs het 1e.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mensen die me niet geloven
24 alweerquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
GefeliciteerdHoeveel kaarsjes mag je uitblazen?
quote:
De vorige keer werden de uitzendingen op woensdagavond herhaald op RTL 7. Verder komen ze ook wel online te staan op de site van RTL.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:38 schreef Bos81 het volgende:
Feli Sbien, ik heb ook geen idee wat HHHVS zou moeten zijn
Trouwens een vraagje. Weet iemand of en wanneer de uitzendingen worden herhaald?
Ik ben helaas niet altijd thuis op zaterdagavond.
Okee en bedanktquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:53 schreef Together het volgende:
[..]
De vorige keer werden de uitzendingen op woensdagavond herhaald op RTL 7. Verder komen ze ook wel online te staan op de site van RTL.
Voor Sbientje!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:51 schreef Lynx666 het volgende:
Hiep Hiep Hoera!
Komt door die nieuwe shit zeker.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:50 schreef BVO het volgende:
Irritant trouwens dat je niet meer in het reply-venster kan inloggen.
Ik vond het sneu om je niet te noemen en sommige awards waren te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:47 schreef BVO het volgende:
Annepan!!
Sven, even terzijde.... waarom vind jij mij een arrogante slet die waarschijnlijk op het verkeerde pad zal komen?
Dat arrogante en sletterige snapte ik nog wel namelijk, dat verkeerde pad alleen iets minderquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het sneu om je niet te noemen en sommige awards waren te belachelijk voor woorden.
Hij lijkt nu weer beter inderdaad, maar dat is vandaag wel af en toe zo geweest. Over een paar minuten kan het weer sloom of down zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:32 schreef Fir3fly het volgende:
Het loopt nu voor het eerst vandaag goed bij mij.
Die heb ik heul niet vaakquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:54 schreef Fir3fly het volgende:
Uiteraard, weer een verjaardag.
verzuurde ex-crewquote:
Nouja zegquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Elke dag 1 valt inderdaad reuze mee ja.
mja, wel tijd voor een nieuwe! ik zal er eens aan werkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat doe je lang met je (verdiende) avatar
.
Dat is niet zo best en je had er zoveel zin in, had ik het idee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Afgedroogd door m'n vrienden bij het pokeren, slechter kan niet.![]()
Dan staat je PI verkeerd hoor!quote:
Ik was niet in vorm. Inmiddels ben ik er al weer overheen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet zo best en je had er zoveel zin in, had ik het idee.
ik word gek van tvgids.nl, staan zooovel dingen fout in!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:42 schreef Bruce117 het volgende:
Nou je het toch over pokeren hebt
Heb me gisteren weer lekker geergerd aan RTL. er zou pokeren zijn rond 23:30 maar 5 voor twaalf is dan wel een heel erg ruim begrip
Dan kun je je voorbereiden op nog meer ongein van RTL, vooral op vrijdag is het bingo. De WSOP heb ik al gezien, dus sla ik over op TV.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:42 schreef Bruce117 het volgende:
Nou je het toch over pokeren hebt
Heb me gisteren weer lekker geergerd aan RTL. er zou pokeren zijn rond 23:30 maar 5 voor twaalf is dan wel een heel erg ruim begrip
middag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik word gek van tvgids.nl, staan zooovel dingen fout in!
zo, daar erger ik me aan!
en verder:
middag allemaal
Ach liever een programma dat een half uur te laat begint, dan een maand geen internetquote:
Mij heb je er niet meequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach liever een programma dat een half uur te laat begint, dan een maand geen internet
* Bruce117 bukt alvast om de nodige klappen te ontwijken.
Mij ook niet, want ihet zou wel eens kunnen dat ik nog sneller internet heb dan peri & BSquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee. Heb nu het snelste internet van jullie ALLEMAAL
. (behalve die van peri & BS
)
mijn internet is toch veel snller dan fokquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:44 schreef Natalie het volgende:
Zou niet eens weten hoe snel mijn internet is![]()
Álles is sneller dan FOK! momenteelquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
mijn internet is toch veel snller dan fokdus maakt niet echt uit
Warm bier drinken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |