ik word gek van tvgids.nl, staan zooovel dingen fout in!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:42 schreef Bruce117 het volgende:
Nou je het toch over pokeren hebt
Heb me gisteren weer lekker geergerd aan RTL. er zou pokeren zijn rond 23:30 maar 5 voor twaalf is dan wel een heel erg ruim begrip
Dan kun je je voorbereiden op nog meer ongein van RTL, vooral op vrijdag is het bingo. De WSOP heb ik al gezien, dus sla ik over op TV.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:42 schreef Bruce117 het volgende:
Nou je het toch over pokeren hebt
Heb me gisteren weer lekker geergerd aan RTL. er zou pokeren zijn rond 23:30 maar 5 voor twaalf is dan wel een heel erg ruim begrip
middag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik word gek van tvgids.nl, staan zooovel dingen fout in!
zo, daar erger ik me aan!
en verder:
middag allemaal
Ach liever een programma dat een half uur te laat begint, dan een maand geen internetquote:
Mij heb je er niet meequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach liever een programma dat een half uur te laat begint, dan een maand geen internet
* Bruce117 bukt alvast om de nodige klappen te ontwijken.
Mij ook niet, want ihet zou wel eens kunnen dat ik nog sneller internet heb dan peri & BSquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee. Heb nu het snelste internet van jullie ALLEMAAL
. (behalve die van peri & BS
)
mijn internet is toch veel snller dan fokquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:44 schreef Natalie het volgende:
Zou niet eens weten hoe snel mijn internet is![]()
Álles is sneller dan FOK! momenteelquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
mijn internet is toch veel snller dan fokdus maakt niet echt uit
Warm bier drinken.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wachten tot het weer aangroeit.
Ik hoef er geen foto van te zien hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee is bst wel erg. probeer foty te maken maar dat lukt niet echt.
zodra ik me hand naar beneden doe begint het weer te bloeden
16-24mbit lijn. En in de praktijk trek ik m'n spul nu met meer dan 2Mb per seconde binnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:36 schreef sbientje het volgende:
wat heb je nu voor internet dan lynx?
Ja met zijn vieren, dubbelen. Daarna altijd standaard even wat biertjes drinkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn werk, gewoon met wat vrienden ofzo?
Ik krijg een pokerherkansing tegen m'n vrienden. Onverwacht, omdat we gisteren tot de conclusie kwamen dat we elkaar pas vrijdag weer zagen.
http://gids.omroep.nl/quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:23 schreef Does het volgende:
En tvgids.nl kan de kliko wel in, daar kom ik al een tijdje niet meer.
quote:
Die was tof jaquote:
Je ondertitel is verkeerd om.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:59 schreef chansadres het volgende:
Door FOK! komen begint moeilijker te worden als in een belspelprogramma proberen te komen![]()
Hele Hete Hema VVorSt?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Getsie c_a. Ik zat niet op bewijs te wachten hoor.
Wat is je antwoord chans?
quote:
I love to state the obvious.quote:
geen idee, ik hou niet alle topics bij moet ik eerlijk zeggen. Maar ik heb me slap gelachenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
Was daar niet al een topic over op FOK!? Wat een gek.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:00 schreef Svensational het volgende:
Dat filmpje is echt al twee maanden oud!
Hij heeft inmiddels een programma op tvquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:06 schreef sbientje het volgende:
[..]ik heb het nu pas ontdekt en laat me lekker!
Onze jongens probeerden voetbal te kijken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbal kijken, tenminste, dat probeerden onze jongens. Maar bijna gekwalificeerd, nog 1 puntje!
Ik zet na die 3-0 winst van Liechtenstein, wat meer informatie over het elftal op te zoeken. En wie kom ik tegen....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, ze keken elkaar aan en deden niets.
Hiddinkquote:
Ik zong meequote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Foppe de Haan (herhalend), wij willen voetbal zien en nog meer. T ging mij wat te ver.
En wat zijn de prijzen?quote:Maar gaaf zeg, ik hoop het met de Voetbalzone manager ook te halen dit jaar (10e algemeen nu). Wel erg voorbarig, maar goed.
Ze deden nog een drankje daarachter. Maar een biertje kon ik er niet aan kwijtquote:En Robin dus, lachen wel. Dat ie je herkende.Babel lijkt me wel chill. Wat vinden die spelers nou van die verplichtingen, maken ze er nog wat leuks van?
Hier!quote:
Control??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef chansadres het volgende:
Waarom draait Control maar in 12 bioscopen![]()
ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hier!
* Brahimov stuurt ook een stukje zon naar het oosten
p.s. @Sbien: Appie Happie![]()
Nee, dan kwam je met meer en andere verhalen thuis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:05 schreef BVO het volgende:
Nouja, ik was niet in zo'n staat als op FOK! toen hoor
http://momentum.control.substance001.com/quote:
Joy Divisionquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
http://momentum.control.substance001.com/![]()
De film over Ian Curtis (zanger van Joy Division), geregisseerd door (Nederlander) Anton Corbijn!
[ afbeelding ]
Ja, in de Control zit een leuke verwijzing daarnaar!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Joy Division![]()
Probeer ook eens de film "24-Hour Party People"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
En dat heerst.... ik hoor veel mensen die last hebben. Mijn moeder is zelfs haar stem kwijtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:48 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb heel veel keelpijn.
Kunnen we hem nog opgeven voor Idolsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Al dat grunten is niet goed voor je vriend.
Is een briljant plan, we trommelen de jury op en ze maken maar een uitzondering voor hem.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kunnen we hem nog opgeven voor Idols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |