Ik heb ze ook niet allemaal tegelijk hequote:
Welke gebruik jij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef Zhenar het volgende:
Al die mannen met hun parfumtalkSpray it, don't say it
![]()
Kom maar ruikenquote:
Geweldige uitspraak.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef Zhenar het volgende:
Al die mannen met hun parfumtalkSpray it, don't say it
![]()
Ja, hij speelt straks alweer las ik. Maar de creativiteit in onze voorhoede is nog geblesseerd, dus ik verwacht weinig. Maar de zon schijnt, niet te koud en het blijft een derby, dus ik heb er zin anquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Met bieren win je sowieso van hem.
Pas trouwens op die oude Verhoeven, die weer van stal is gehaald, die is gretig!
NOU DAN NIET!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dar heb ik toch helemaal geen tijd voor? Weet je wel hoe druk ik het heb
Dan gebeurt er wat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:49 schreef chansadres het volgende:
Vraagt de baas vandaag als ik niet tot 10 uur wilde door werken...
Je moet wat op zaterdagavondquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Flikvlooiert.
Wacht, dus jij voetbalt zelf niet als Ajax een wedstrijd speelt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wat op zaterdagavond
Morgen belangrijke voetbalwedstrijd (Ajax hoeft een keer niet, dus kan ik weer een keertje mee doen) dus heb besloten vandaag niet uit te gaan zodat ik morgen fit ben
Ik moet wel een beetje in mijn ritme blijven haha.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet je ook je rust pakken hoor, al is dit misschien vroeg voor je op een zaterdagavond.
Zo staat het er wel jaquote:
Klopt. Ik kan bij mijn club wel in het eerste spelen, maar omdat ik Ajax belangrijker vindt, speel ik nu in het vierde. Vorig seizoen al kampioen mee geworden. Dit seizoen een klasse omhoog gegaan en na 4 wedstrijden 12 punten.Morgen spelen we tegen de nummer twee die 4 wedstrijden gespeeld heeft en 10 punten heeft. Zou wel mooi zijn als we morgen winnen. Dan sla je meteen een gaatje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wacht, dus jij voetbalt zelf niet als Ajax een wedstrijd speelt?
No offence, maar: 'quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan bij mijn club wel in het eerste spelen, maar omdat ik Ajax belangrijker vindt, speel ik nu in het vierde.
Ook omdat ik het zo vaak hoor, 'ja ik kan wel in het eerste spelen maar ik heb geen tijd om te trainen.' Zeg dan gewoon dat je te lui bentquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo reageert
Hehe daar heb je ook gelijk in. Klinkt ook redelijk kansloos op een internetforum van mij natuurlijk. Dat ik wel in het eerste kan spelen bla blaquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ook omdat ik het zo vaak hoor, 'ja ik kan wel in het eerste spelen maar ik heb geen tijd om te trainen.' Zeg dan gewoon dat je te lui bent. Dat geldt dan niet voor jou, maar alsnog
.
Inderdaad, net waar je je prioriteiten legt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe daar heb je ook gelijk in. Klinkt ook redelijk kansloos op een internetforum van mij natuurlijk. Dat ik wel in het eerste kan spelen bla bla
Maar goed, ik vind Ajax belangrijker en ga liever met mijn maten daarheen. Ieder zijn eigen beleving
4e klasse zondag. Niet hoog dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:51 schreef BVO het volgende:
Over welk eerste hebben we het dan?
Van het voetbalteam, wel blijven opletten hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:51 schreef BVO het volgende:
Over welk eerste hebben we het dan?
Kolere snuggere, dat snap ik zelf ook wel. Club, klasse, blablabla.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Van het voetbalteam, wel blijven opletten hoor.
Daarom. Vandaar dat de keuze niet zo heel moeilijk was voor me. Ik woon ook maar in een klein kut dorpquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Kolere snuggere, dat snap ik zelf ook wel. Club, klasse, blablabla.
4e klasse zonag... daar haal ik zelfs het 1e.
Moet je na gaan, daar speel ik nu zelfs in het 4equote:Op zondag 14 oktober 2007 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoofdklasse C, Excelsior'31.
O, over HeinekenAFCA's eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |