Goedemorgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef Natalie het volgende:
Ik zie er komisch uit als ik net wakker ben
Weer groen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef Natalie het volgende:
Fotoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef Natalie het volgende:
Fotoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef Natalie het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:11 schreef Natalie het volgende:
Dit komt wel aardig in de richting. Incl. wilde manen
Ik las wilde mannenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:11 schreef Natalie het volgende:
Dit komt wel aardig in de richting. Incl. wilde manen
Ah, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je BVO! Ik wilde net met taart gaan strooien.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeliciteerd! 23! Hoe ga je het vieren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
taart
Nu op de dag zelf niet zo. Ik moet even uitvogelen wanneer al m'n vrienden kunnen, dan zie ik wel weer verder wat we gaan doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! 23! Hoe ga je het vieren?
me 2quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je jaagt me op kosten, hier ook meeprofiteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:44 schreef RayMania het volgende:
Gezellige boel hier zeg, sodeju.
Doe ik dat niet altijd al?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Andiyan het volgende:
Vaduzzzzz jarig! Gefeliciteerd man!![]()
Succes met het huis op stelten zetten!![]()
Ja, de vorige titels waren niet bijster origineel, daar moest maar eens verandering in komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
(ook voor de veranderde topictitel, stoer!)
quote:
Neuh dat niet zozeer, andere dingen. De blues indeed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het TE druk op je werk?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neuh dat niet zozeer, andere dingen. De blues indeed.
Nou ben ik wel heel benieuwdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Nu zit ik allemaal dingen te bedenken die jou zouden zijn gebeurd.
Ik zie je nu krijsend en jankend op de grond liggen omdat BS je heeft gedumpt/iemand is overleden (quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie je nu krijsend en jankend op de grond liggen omdat BS je heeft gedumpt/iemand is overleden ()/ je ziek bent/een familielid ziek is/je verkracht bent/je ontslagen bent/je zwanger bent.
Ben ik helderziend of ben ik helderziend?![]()
En BS helpt niet even een handje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:11 schreef PeRi het volgende:
Wat een dag(en).
Die zal wel met een niet nader te noemen modje aan het gamen zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
En BS helpt niet even een handje?.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die zal wel met een niet nader te noemen modje aan het gamen zijn
van wie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:25 schreef BVO het volgende:
Nieuwe album van Alicia komt binnenkort uit![]()
.
De eerste single is alvast tof.
B.Alicia.
Doe je wel rustig aan vandaag dan?! Qua morgen en zoquote:
*Op bed ligt en Harry Potter kijkt*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Doe je wel rustig aan vandaag dan?! Qua morgen en zo![]()
Beterschap!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
*Op bed ligt en Harry Potter kijkt*
Ma is bang dat 't griep is
Krijg nu thee en fruit op bed.
*kloptquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
In eindhoven schijnt de zon.
Nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:27 schreef Natalie het volgende:
Heb je al een jas gevonden?
Maar ik ben daar niet!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
In eindhoven schijnt de zon.
Je ging afgelopen zondag toch al naar de kapperquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:22 schreef PeRi het volgende:
Ben net afspraak gaan maken bij de kapper en ff naar de markt geweest.
Ik zou gaan maar die trut was er nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je ging afgelopen zondag toch al naar de kapper?
Lieve mama...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
*Op bed ligt en Harry Potter kijkt*
Ma is bang dat 't griep is
Krijg nu thee en fruit op bed.
In Limburg ookquote:
Gaat vaak met ups en downs, weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Rijles! Ik ben steeds slechter aan het worden
.
Hoe lang les je nu al dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Rijles! Ik ben steeds slechter aan het worden
.
Heb ik ook een tijd gedaan. Moest zelfs twee keer m'n theorie halen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef Minna het volgende:
Rijles.. ook zo'n drama... ik moet weer beginnen, heb het een tijdje geleden opgegeven, maar da's ook niet echt de manier om het te halen
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ja, ik heb het gered met m'n staatsexamen.
Ik denk eigenlijk dat de kijker in de pre-liveshow wel een stem heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ten eerste: Vaduz nog gefeliciteerd!![]()
Ten tweede: Ik zat te denken he... Er komen geen workshoprondes... Dus de kijker bepaalt niet wie er in de liveshows komen? Dat is toch raar? Nu gaat de jury bepalen wie er in de liveshows komen en die hebben al zo vreemde mening soms
Dat hoop ik dan maar....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:32 schreef Together het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de kijker in de pre-liveshow wel een stem heeft.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:19 schreef Brahimov het volgende:
(had ik maar voor een groen verkeerslicht moeten wachten)
Ben je al zo oudquote:Nu al langer wél mijn rijbewijs dan niet![]()
1.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:22 schreef Svensational het volgende:
[..]Je reed door bij groen?
[..]
Ben je al zo oud?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:29 schreef Natalie het volgende:
Nu gaat Sven denken dat je een pre-pensioener bent, Brahi
Heujquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:26 schreef PeRi het volgende:
MOGGUHH!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was vanmorgen keikoud, had zelfs een sjaal omquote:
Vanmorgen stond ik ook te rillen in mn jasje en mn sjaaltjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was vanmorgen keikoud, had zelfs een sjaal om!
Wil je het dan over koetjes en kalfjes gaan hebben?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat erg, het een beetje over het weer hebben.
Ik zit nu idd in Eindhovenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:46 schreef Natalie het volgende:
* Natalie tracht wat wolken weg te blazen in regio Eindhoven (was het toch?)
Of de kamelen die Brahi dagelijks in de wei ziet staan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wil je het dan over koetjes en kalfjes gaan hebben?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, vertel eens Bruce.
Ik lees alleen maar enkele ups en veel downs bij jou.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:14 schreef PeRi het volgende:
Ik werd om half4 wakker en was klaarwakker. Pas om half6 viel ik weer in slaap.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar enkele ups en veel downs bij jou.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:33 schreef PeRi het volgende:
Thuis heb ik de juiste smiley Atb, maar op mn werk alleen de standaards. Bálen.
Oeh, lekker!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:05 schreef Natalie het volgende:
Bastogne, anyone?
Natalie++quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Natalie geeft een koekje aan Brahi
Ik volg je even niet helemaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:17 schreef BVO het volgende:
s_s, jij hebt goede smaak dus... adviseer jij me eens over de D&G-parfum.
Meen dat ik hem al wel heb zien posten in IDO.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:28 schreef sbientje het volgende:
is CDP er eigenlijk ook?
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik volg je even niet helemaal. Wil je een nieuwe luchtje ofzo?
Ik vind Bottled van Hugo Boss altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. En ik ben nogal een twijfelaar
.
En nu twijfel ik dus tussen een stuk of 5.
Maarja, iedereen zegt me wat anders, dus ik weet het niet meer. Misschien moet ik ze allemaal maar nemen.
Die is lekker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Bottled van Hugo Boss altijd wel lekker. Wel een beetje standaard, maarja.
Vreemd maar lekker is juist lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
Wat een topickiller was dat.
Ik denk dat ik toch weer eens voor deze ga. Ik vind hem alleen een beetje sterk. Voor de rest vind ik hem nog altijd vreemd maar lekker.
[ afbeelding ]
Die vind ik echt niet lekker, omdat hij zo zwaar is. Als me mannetje hem weer heeft gekocht, dan ben ik weer blij als hij bijna op is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
Wat een topickiller was dat.
Ik denk dat ik toch weer eens voor deze ga. Ik vind hem alleen een beetje sterk. Voor de rest vind ik hem nog altijd vreemd maar lekker.
[ afbeelding ]
Gewoon de helft weggieten en aanlengen met waterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vind ik echt niet lekker, omdat hij zo zwaar is. Als me mannetje hem weer heeft gekocht, dan ben ik weer blij als hij bijna op is...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon de helft weggieten en aanlengen met water.
tussen welke 5 twijfel je dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. En ik ben nogal een twijfelaar
.
En nu twijfel ik dus tussen een stuk of 5.
Maarja, iedereen zegt me wat anders, dus ik weet het niet meer. Misschien moet ik ze allemaal maar nemen.
Ik ben al bijna heel de week niet geweest hier. Ja soms even een post, nu heb ik even de tijd om alles door te lezen en te reagerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Krijgen we nu weer dat diarreeposten (in elk topic achter elkaar posten)?
ok dan snap je me toch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik maak me er soms ook schuldig aan hoor.
Armani Mania en Armani Code, die 2 D&G's en Calvin Klein E.....(?).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tussen welke 5 twijfel je dan?
Armani Codequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Armani Mania en Armani Code, die 2 D&G's en Calvin Klein E.....(?).
Al heb ik binnenkort ook weer een nieuwe Hugo nodig, die is bijna op.
Ik heb ze ook niet allemaal tegelijk hequote:
Welke gebruik jij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef Zhenar het volgende:
Al die mannen met hun parfumtalkSpray it, don't say it
![]()
Kom maar ruikenquote:
Geweldige uitspraak.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef Zhenar het volgende:
Al die mannen met hun parfumtalkSpray it, don't say it
![]()
Ja, hij speelt straks alweer las ik. Maar de creativiteit in onze voorhoede is nog geblesseerd, dus ik verwacht weinig. Maar de zon schijnt, niet te koud en het blijft een derby, dus ik heb er zin anquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Met bieren win je sowieso van hem.
Pas trouwens op die oude Verhoeven, die weer van stal is gehaald, die is gretig!
NOU DAN NIET!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dar heb ik toch helemaal geen tijd voor? Weet je wel hoe druk ik het heb
Dan gebeurt er wat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:49 schreef chansadres het volgende:
Vraagt de baas vandaag als ik niet tot 10 uur wilde door werken...
Je moet wat op zaterdagavondquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Flikvlooiert.
Wacht, dus jij voetbalt zelf niet als Ajax een wedstrijd speelt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wat op zaterdagavond
Morgen belangrijke voetbalwedstrijd (Ajax hoeft een keer niet, dus kan ik weer een keertje mee doen) dus heb besloten vandaag niet uit te gaan zodat ik morgen fit ben
Ik moet wel een beetje in mijn ritme blijven haha.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet je ook je rust pakken hoor, al is dit misschien vroeg voor je op een zaterdagavond.
Zo staat het er wel jaquote:
Klopt. Ik kan bij mijn club wel in het eerste spelen, maar omdat ik Ajax belangrijker vindt, speel ik nu in het vierde. Vorig seizoen al kampioen mee geworden. Dit seizoen een klasse omhoog gegaan en na 4 wedstrijden 12 punten.Morgen spelen we tegen de nummer twee die 4 wedstrijden gespeeld heeft en 10 punten heeft. Zou wel mooi zijn als we morgen winnen. Dan sla je meteen een gaatje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wacht, dus jij voetbalt zelf niet als Ajax een wedstrijd speelt?
No offence, maar: 'quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan bij mijn club wel in het eerste spelen, maar omdat ik Ajax belangrijker vindt, speel ik nu in het vierde.
Ook omdat ik het zo vaak hoor, 'ja ik kan wel in het eerste spelen maar ik heb geen tijd om te trainen.' Zeg dan gewoon dat je te lui bentquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo reageert
Hehe daar heb je ook gelijk in. Klinkt ook redelijk kansloos op een internetforum van mij natuurlijk. Dat ik wel in het eerste kan spelen bla blaquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ook omdat ik het zo vaak hoor, 'ja ik kan wel in het eerste spelen maar ik heb geen tijd om te trainen.' Zeg dan gewoon dat je te lui bent. Dat geldt dan niet voor jou, maar alsnog
.
Inderdaad, net waar je je prioriteiten legt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe daar heb je ook gelijk in. Klinkt ook redelijk kansloos op een internetforum van mij natuurlijk. Dat ik wel in het eerste kan spelen bla bla
Maar goed, ik vind Ajax belangrijker en ga liever met mijn maten daarheen. Ieder zijn eigen beleving
4e klasse zondag. Niet hoog dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:51 schreef BVO het volgende:
Over welk eerste hebben we het dan?
Van het voetbalteam, wel blijven opletten hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:51 schreef BVO het volgende:
Over welk eerste hebben we het dan?
Kolere snuggere, dat snap ik zelf ook wel. Club, klasse, blablabla.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Van het voetbalteam, wel blijven opletten hoor.
Daarom. Vandaar dat de keuze niet zo heel moeilijk was voor me. Ik woon ook maar in een klein kut dorpquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Kolere snuggere, dat snap ik zelf ook wel. Club, klasse, blablabla.
4e klasse zonag... daar haal ik zelfs het 1e.
Moet je na gaan, daar speel ik nu zelfs in het 4equote:Op zondag 14 oktober 2007 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoofdklasse C, Excelsior'31.
O, over HeinekenAFCA's eerste.
je moet eens met mijn ma praten, die vond het verschrikkelijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat was Floortje gisteren trouwens goed bij SYWBAP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |