quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:29 schreef Natalie het volgende:
Nu gaat Sven denken dat je een pre-pensioener bent, Brahi
Heujquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:26 schreef PeRi het volgende:
MOGGUHH!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was vanmorgen keikoud, had zelfs een sjaal omquote:
Vanmorgen stond ik ook te rillen in mn jasje en mn sjaaltjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was vanmorgen keikoud, had zelfs een sjaal om!
Wil je het dan over koetjes en kalfjes gaan hebben?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat erg, het een beetje over het weer hebben.
Ik zit nu idd in Eindhovenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:46 schreef Natalie het volgende:
* Natalie tracht wat wolken weg te blazen in regio Eindhoven (was het toch?)
Of de kamelen die Brahi dagelijks in de wei ziet staan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wil je het dan over koetjes en kalfjes gaan hebben?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, vertel eens Bruce.
Ik lees alleen maar enkele ups en veel downs bij jou.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:14 schreef PeRi het volgende:
Ik werd om half4 wakker en was klaarwakker. Pas om half6 viel ik weer in slaap.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar enkele ups en veel downs bij jou.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:33 schreef PeRi het volgende:
Thuis heb ik de juiste smiley Atb, maar op mn werk alleen de standaards. Bálen.
Oeh, lekker!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:05 schreef Natalie het volgende:
Bastogne, anyone?
Natalie++quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Natalie geeft een koekje aan Brahi
Ik volg je even niet helemaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:17 schreef BVO het volgende:
s_s, jij hebt goede smaak dus... adviseer jij me eens over de D&G-parfum.
Meen dat ik hem al wel heb zien posten in IDO.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:28 schreef sbientje het volgende:
is CDP er eigenlijk ook?
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik volg je even niet helemaal. Wil je een nieuwe luchtje ofzo?
Ik vind Bottled van Hugo Boss altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. En ik ben nogal een twijfelaar
.
En nu twijfel ik dus tussen een stuk of 5.
Maarja, iedereen zegt me wat anders, dus ik weet het niet meer. Misschien moet ik ze allemaal maar nemen.
Die is lekker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Bottled van Hugo Boss altijd wel lekker. Wel een beetje standaard, maarja.
Vreemd maar lekker is juist lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
Wat een topickiller was dat.
Ik denk dat ik toch weer eens voor deze ga. Ik vind hem alleen een beetje sterk. Voor de rest vind ik hem nog altijd vreemd maar lekker.
[ afbeelding ]
Die vind ik echt niet lekker, omdat hij zo zwaar is. Als me mannetje hem weer heeft gekocht, dan ben ik weer blij als hij bijna op is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
Wat een topickiller was dat.
Ik denk dat ik toch weer eens voor deze ga. Ik vind hem alleen een beetje sterk. Voor de rest vind ik hem nog altijd vreemd maar lekker.
[ afbeelding ]
Gewoon de helft weggieten en aanlengen met waterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vind ik echt niet lekker, omdat hij zo zwaar is. Als me mannetje hem weer heeft gekocht, dan ben ik weer blij als hij bijna op is...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon de helft weggieten en aanlengen met water.
tussen welke 5 twijfel je dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. En ik ben nogal een twijfelaar
.
En nu twijfel ik dus tussen een stuk of 5.
Maarja, iedereen zegt me wat anders, dus ik weet het niet meer. Misschien moet ik ze allemaal maar nemen.
Ik ben al bijna heel de week niet geweest hier. Ja soms even een post, nu heb ik even de tijd om alles door te lezen en te reagerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Krijgen we nu weer dat diarreeposten (in elk topic achter elkaar posten)?
ok dan snap je me toch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik maak me er soms ook schuldig aan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |