Niets mis mee hoor prima tv's en redelijk betaalbaar en kwaliteit is prima.quote:

kwaliteit van fijn gemalen poppestront qua prestaties dan hehquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor prima tv's en redelijk betaalbaar en kwaliteit is prima.
Maar hier gaat mijn topic niet over.
Iemand anders ook van dat kleine kutbeeld???

Tief even lekker op met je gebash tegen Samsung tv's hier gaat mijn topic niet overquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
kwaliteit van fijn gemalen poppestront qua prestaties dan heh
paupers die zo graag een plat scherm willen en dan naar zo'n goedkoop kutscherm gaan kijken_!

quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Tief even lekker op met je gebash tegen Samsung tv's hier gaat mijn topic niet over![]()
Ik ben er tevreden mee en het beeld is normaal gesproken perfect.
Maar mijn vraag is : hebben meerdere mensen last van dit probleem?

Nee, niemand heeft hier last van. Het ligt duidelijk aan je Samsung tvquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Tief even lekker op met je gebash tegen Samsung tv's hier gaat mijn topic niet over![]()
Ik ben er tevreden mee en het beeld is normaal gesproken perfect.
Maar mijn vraag is : hebben meerdere mensen last van dit probleem?

Anders kijk je ook even hier en zie je dat ik niet de enige ben : [13/10/07][18.30 RTL4] Roemenie - Nederland #1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft hier last van. Het ligt duidelijk aan je Samsung tv![]()

Welk merk heb jij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb het dus ook op 2 tv's trouwens hier

Daewoo en eeeeeh die andere weet ik ff niet die andere heeft trouwens digitaal signaalquote:

ja en glas hoort in de glasbakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef hugecooll het volgende:
4:3 op 16:9 behoort alleen balken rechts te geven

Tuurlijk niet links en rechts johquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef hugecooll het volgende:
4:3 op 16:9 behoort alleen balken rechts te geven

Ik bedoelde links en rechtsquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet links en rechts joh
Anders is het beeld toch niet in het midden

Volgens mij was PeZu aan het klagen over Samsungquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef tong_poh het volgende:
Dus Razor21: Bek houwe met je mongeloïde uitspraken!

1080pquote:

kloptquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij was PeZu aan het klagen over Samsung

Wat is dan wel een goed merk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
kwaliteit van fijn gemalen poppestront qua prestaties dan heh
paupers die zo graag een plat scherm willen en dan naar zo'n goedkoop kutscherm gaan kijken_!

quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij was PeZu aan het klagen over Samsung

Loewe.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goed merk?
Phillips zeker met zn fakking irritante ambilightOfnee, sony! Met zijn bravia TV die alleenmaar mooi lijkt vanwege die kekke reclame's.
Samsung is een prima merk.

quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef tong_poh het volgende:
[..]
OOOOPS
Sorry Razor. Ik had verkeerd gekeken. Ik heb het maar even aangepast.

Net alsof die zelf panels maken.quote:
Dat is zo'n beetje de meest zinloze hype in tv land. Vanaf een normale kijkafstand is het niet tot nauwelijks waarneembaar met een goede bron, laat staan met een PAL tv signaal. Dan is het eerder nadelig.quote:

Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt hè? 1080p met een PAL-signaal is niet mogelijk, aangezien 1080p en PAL beide staan voor een bepaalde resolutie. Daarmaast is het geen zinloze hype, 1080p is echt véél mooier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Apparaatkaart het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de meest zinloze hype in tv land. Vanaf een normale kijkafstand is het niet tot nauwelijks waarneembaar met een goede bron, laat staan met een PAL tv signaal. Dan is het eerder nadelig.

Sowieso plasma. Zie ook http://www.plasma-lcd-feiten.be/home/quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Apparaatkaart het volgende:
[..]
Net alsof die zelf panels maken.
[..]
Dat is zo'n beetje de meest zinloze hype in tv land. Vanaf een normale kijkafstand is het niet tot nauwelijks waarneembaar met een goede bron, laat staan met een PAL tv signaal. Dan is het eerder nadelig.
Conclusie1: LCD![]()
Conclusie2: Panasonic Plasma![]()
Conclusie3: De heren bij de publieke omroep zijn weer eens vergeten om een breedbeeld signaaltje mee te sturen, wat wel vaker gebeurt: oplossing: zelf 16:9 inschakelen![]()

???quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Apparaatkaart het volgende:
[..]
Net alsof die zelf panels maken.
[..]
Conclusie1: LCD![]()
Conclusie2: Panasonic Plasma![]()
Conclusie3: De heren bij de publieke omroep zijn weer eens vergeten om een breedbeeld signaaltje mee te sturen, wat wel vaker gebeurt: oplossing: zelf 16:9 inschakelen![]()

Daar krijg ik een beetje het "wij van wc-eend adviseren wc-eend"gevoel van..quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sowieso plasma. Zie ook http://www.plasma-lcd-feiten.be/home/
Maar een Panasonic..waar perse Panasonic dan? Er zullen vast toch wel andere goede plasma's zijn?

Pixelneukersquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt hè? 1080p met een PAL-signaal is niet mogelijk, aangezien 1080p en PAL beide staan voor een bepaalde resolutie. Daarmaast is het geen zinloze hype, 1080p is echt véél mooier.
Onderstaand plaatje illustreert het een beetje. [ afbeelding ]
Oftewel: 1080p zorgt voor circa 6x zoveel detail. Dat ziet elke malloot, behalve als je kippig bent natuurlijk.
1080p

Op een 55cm scherm misschien niet nee, maar zodra je groter gaat zie je wel degelijk een verschil.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Apparaatkaart het volgende:
Ja, breng ze ff op ideeën, straks gebruiken ze die ruimte voor SMS balken en reclame banners e.d.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:06 schreef fathank het volgende:
Ik heb regelmatig met mijn tv-kaart. Ze nemen volgens mij gewoon een 4-3 signaal, plakken er boven en onder een zwarte balk over en roepen dat het breedbeeld is. Met het gevolg dat ik rondom zwarte balken heb, terwijl die ruimte veel beter benut kan worden.

Tokquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt hè? 1080p met een PAL-signaal is niet mogelijk, aangezien 1080p en PAL beide staan voor een bepaalde resolutie. Daarmaast is het geen zinloze hype, 1080p is echt véél mooier.
Onderstaand plaatje illustreert het een beetje. [ afbeelding ]
Oftewel: 1080p zorgt voor circa 6x zoveel detail. Dat ziet elke malloot, behalve als je kippig bent natuurlijk.
1080p
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |