Sommige mensen hoeven niet te werken in het weekendquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:32 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk spoor je niet als je als Oranje fan je snipperdagen opmaakt om dit soort wedstrijden te bezoeken.
Viel me ook tegen toen ik het vrijheidsbeeld live zagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:33 schreef static het volgende:
Waarom is het beeld zo klein?
Kllasse.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:33 schreef WeebI het volgende:
van Wit Rusland, maar wel uit en in de laatste minuut
een echte angstgegner dus voor de Wit Russenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kllasse.
Nederland dacht ooit uitgeschakeld te zijn voor het EK-96. Maar Luxemburg bracht redding. Door te winnen van.....Wit Rusland
Wie is dat danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:38 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk luister ik nu pas naar de namen. Mathijsen de Zeeuw Stekelenburg
Blijf het raar vinden. Moet steeds aan Bint van Bordewijk denken
Tsjechië was dat volgens mij... Nederland verloor toen van Wit-Rusland tijdens die kwalificatie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kllasse.
Nederland dacht ooit uitgeschakeld te zijn voor het EK-96. Maar Luxemburg bracht redding. Door te winnen van.....Wit Rusland
In Berlijn maakten ze een muurtje zonder dat de doelman er om vroegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:37 schreef TheGeneral het volgende:
Muur op bijna 50 meter..
Klootzak ik wilde het mooier maken dan in werkelijkheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsjechië was dat volgens mij... Nederland verloor toen van Wit-Rusland tijdens die kwalificatie.
En daar kwam geen bal doorheen. Goed muurtje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Berlijn maakten ze een muurtje zonder dat de doelman er om vroeg
Tuurlijk niet, he is maar de uitploegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:41 schreef Paran0id het volgende:
de bal gaat op de lat maar er komt geen herhaling?
kut regie
Maar hij ging vrij gemakkelijk neer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En daar kwam geen bal doorheen. Goed muurtje.![]()
Ach in het voetbaldraft topic ga ik iemand uit 1920 plaatsenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie is dat dan? 1 van je jaren 50s helden ?
Die zijn onderdanig aan mijn gezagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
D_A is het enige blauw hier in dit topic, waar zijn ray, diek en eend gebleven ?
MWah dat valt wel mee, je had er pikhouweels en hamers voor nodig, voor een normale muur is een duwtje van een speler genoeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Maar hij ging vrij gemakkelijk neer.
MIJN AVATAR WAT DOE JEquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:47 schreef Boyce het volgende:
Kom op Oranje! Ik heb 20 euro op onze jongens gezet.![]()
Beter dan de vorige 2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:48 schreef Steve_I. het volgende:
hoeveel staat 't?
zeker 0-0 en een dodelijk saaie wedstrijd
Speelde niet lang geleden nog voor Go Ahead Eagles. Kan je nagaan, wat voor een goede ontwikkeling die man heeft doorgemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |