Kan jij ook positief zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:15 schreef venomsnake het volgende:
Na de wedstrijd:
''Op zo'n kleddernat veld is natuurlijk ook niet te spelen''![]()
Wat dit Nederlands elftal betreft?? Nee.quote:
Paraschiv zit op de bank.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:13 schreef mcyodogg het volgende:
Nog spelers van Otelul bij Roemenie?
In de rust wordt zo'n gigantische Witte Reus-wasmachine het veld opgetakeld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Benieuwd hoe lang de tenues van het Ned elftal nog zo mooi wit blijven
Is die van Rimini helaas volgens mijquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Paraschiv zit op de bank.
Tenzij dat een andere is
heeft wel wat ..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:18 schreef Falco het volgende:
Atletiekbaan om het veld heen, ambulances paraat, donker kutweer, onscherpe camerabeelden.
Oostbloksfeer
'"verkeerd schoeisel'"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:15 schreef venomsnake het volgende:
Na de wedstrijd:
''Op zo'n kleddernat veld is natuurlijk ook niet te spelen''![]()
http://myp2p.eu/Matches/Match3.htmquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:21 schreef nubie het volgende:
Ergens een stream van deze baggere kut wedstrijd?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Over een half uur is het een modderpoel.
Heerlijk. Echt ouderwets tregen een oostblokland met regen politie op de tribune. De verslaggever herkent de spelers straks niet meer. Zegt nog 50 keer de zoveelste glijpartij. Het ligt valt uit. En Seedorf scoort in de 90ste minuut de 0-1. En de Dug out valt om
geen kwalificatie wedstrijden verlorenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je ooit eerder gekeken de laatste jaren?
Fake-breedbeeld ofzo. Gewoon een stuk er afgeknipt boven en onder.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:24 schreef TC03 het volgende:
Wat hebben ze gedaan met het beeldformaat? Ik heb op mijn 16:9 TV hoe dan ook zwarte balken.
Viel mij ook al op dat het scherm absoluut niet vullend is (klein dus).quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:24 schreef TC03 het volgende:
Wat hebben ze gedaan met het beeldformaat? Ik heb op mijn 16:9 TV hoe dan ook zwarte balken.
Op wie doelde je?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ah, daar hebben we de snuiver.
Mutu natuurlijkquote:
Nee hoor. Ik zie wel eens een wedstrijd van Dinamo Kiev en daar houden ze die toeter gewoon 90 minuten ingedruktquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:25 schreef Gunner het volgende:
Is dat een nieuwe trend ofzo, 90 minuten met een toeter te keer gaan?
Officieel moeten grensrechters twaalf reservevlaggen bij zich hebben, en een diploma voor het repareren van een dergelijke vlag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel reserve vlaggen zouden de grensrechters hebben. Ja ik weet het ik stel soms rare vragen
An sich goede vraag. Zou natuurlijk kut zijn als de wedstrijd moet worden stilgelegd omdat de grensrechter het advies van het publiek heeft opgevolgd om de vlag in zn reet te steken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel reserve vlaggen zouden de grensrechters hebben. Ja ik weet het ik stel soms rare vragen
Mooie draaibal doelpunten danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:28 schreef BigFire het volgende:
staat er windkracht 10 ofzo?
Gelijk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:29 schreef TC03 het volgende:
Stond daar nou "6x gewonnen, 3x geluk" in beeld?
Tegen ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:32 schreef WeebI het volgende:
Luxemburg heeft gewoon gewonnen zie ik nu
wtf
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:32 schreef WeebI het volgende:
Luxemburg heeft gewoon gewonnen zie ik nu
wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |