quote:Bijgeloof bij Roemenie-Nederland
Op 13 oktober staat de EK-voorrondewedstrijd tussen Roemenië en Nederland op de agenda. Dit belangrijke duel wordt niet in het nationale stadion in Boekarest afgewerkt. Bondscoach Victor Piturca kiest voor het Farul Stadion in Constanta uit bijgeloof.
Constanta ligt aan de Zwarte Zee. De spelers zijn niet gelukkig met de keuze van de bondstrainer. Roemenië gaf er vorig jaar een 2-0 voorsprong uit handen tegen Bulgarije. "Dit stadion is behekst," klonk het in de kleedkamer.
Bondscoach Piturca heeft twee argumenten voor zijn keuze: onder zijn leiding verloor Roemenië er nog geen wedstrijd en hij wil de Nederlandse vedetten een Spartaanse ontvangst geven. Er is nog een derde argument: de voetbalbond vermijdt de luxueuze thuishaven van Dinamo Boekarest vanwege de recente incidenten in dit stadion.
Het Farul Stadion telt 14.500 plaatsen. De naam werd onlangs omgedoopt tot Gheorghe Hagi Stadion.
Je zult het met tweedekeus spelers als Seedorf, Huntelaar en Van Nistelrooij moeten zien te stellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:24 schreef monco76 het volgende:
wie zijn er eigenlijk nog over na de schorsingen?
Maar v d Sar is speciaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:54 schreef WeebI het volgende:
Stel je voor dat Van der Sar te laat zou komen ofzo en dat je dan het EK mist door zon kutregeltje
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:58 schreef Zorro het volgende:
Iedere reden om Babel eruit te laten is een goeie, dus ik ben het voor deze ene keer met v Basten eens![]()
19.15.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:06 schreef SCH het volgende:
Hoe laat begint die ellende eigenlijk?
19:15 zag ik netquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:06 schreef SCH het volgende:
Hoe laat begint die ellende eigenlijk?
Ik riep precies 'tzelfde hier, vraagt m'n vriendin: "Hoezo?" Dus ik uitgelegd hoe en wat en dat ie 'n jaar schorsing of zo heeft gehad. Zegt ze: "Hmm, en bij mij op 't werk zitten ze daar maar 2 weken voor vast" (ze werkt in 'n TBS-kliniek)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ah, daar hebben we de snuiver.
Echt nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
En het begint.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een takkenweer daar zeg.
Gaan ze de spelers van hun filmen tijdens ons volksliedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:13 schreef Schimpie het volgende:
Jeetje die regie belooft wat!
nu lopen ze langs de spelers pasquote:
En de NL-se bank tijdens het Roemeensequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaan ze de spelers van hun filmen tijdens ons volkslied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |