Ja alle zenders zoeken duurt lang héquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:40 schreef dndiek het volgende:
Een 4 toegevoegd aan de TT omdat er inmiddels heel wat RTL's zijn
Dat dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Melchiot ook, dit is gewoon de totale selectie.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Oog-door-het-naald wedstrijd. Beste spel voor de Roemenen, NL hoopt op sneaky winst. Maar na de hosanna van de vorige 2 uitslagen maandje geleden, zou dit typisch een wedstrijd zijn om het weer te laten liggen door slapte en te verliezen, zodat het als vanouds aankomt op de allerlaatste kwali-fase of zelfs playoffs.
Alvast een paar aftermatchquotes:
"Het zat er niet echt in vandaag, moeilijk te zeggen waar het aan lag."
"Ik wil het slechte veld niet als excuus aandragen, maar het speelde wel mee, onze balcirculatie was erg laag."
"Je weet gewoon dat er geen makkelijke tegenstanders meer zijn, en hier in die heksenketel spelen tegen ons is voor hun de wedstrijd van de eeuw. Dan krijg je het altijd moeilijk met zulke verdedigende tegenstanders."
Tot slot de bondscoach:
"Ik ben redelijk tevreden over het spel, niet over het resultaat. Je ziet toch dat er progressie in zit en de jongens het goed invullen zoals we het willen zien. "
Je bent één vergeten..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Alvast een paar aftermatchquotes:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je bent één vergeten..
''We speelden tegen een tegenstander die echt wou winnen''![]()
Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in Seedorf vandaag, hopelijk bewijst hij het een keer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren, Seedorf krijgt een basisplaats, zal niet zo goed spelen en wordt dan definitief door Bassie geslachtofferd, mark my words.
van der vaart weer rechtsbuitenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Bouma; Seedorf, De Zeeuw, Van Bronckhorst; Van der Vaart, Van Nistelrooij en Babel.
4-3-3
Ik hoop het ook, maar door Bassie zijn handelen staat er op voorhand al zoveel druk op die jongen, hij weet dat het hakblok al klaar ligt voor 'mquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in Seedorf vandaag, hopelijk bewijst hij het een keer!
Blessure.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:49 schreef Dos37 het volgende:
Ik blijf er niet voor op.
ahaha tuulk waquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:49 schreef Dos37 het volgende:
ik wel hoor....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:49 schreef Dos37 het volgende:
Zie liever die Babel eens oprotten. Geen rendement, werkt nooit en egoistisch.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:23 schreef LudoSanders het volgende:
Kan die van Brockhorst niet eens snel wieberen, komt veel te kort als middenvelder.
Kwart over 7 aftrap. Angezien half 7 de voorbeschouwing is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:27 schreef rene29 het volgende:
oeps....
gebasseerd op de openingspost is dat dus nederlandse tijd.....
hier dus 1.15 's nachts.....
Nee, je bent niet voorspelbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zie liever die Babel eens oprotten. Geen rendement, werkt nooit en egoistisch.
en bedankt!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kwart over 7 aftrap. Angezien half 7 de voorbeschouwing is.
quote:Bijgeloof bij Roemenie-Nederland
Op 13 oktober staat de EK-voorrondewedstrijd tussen Roemenië en Nederland op de agenda. Dit belangrijke duel wordt niet in het nationale stadion in Boekarest afgewerkt. Bondscoach Victor Piturca kiest voor het Farul Stadion in Constanta uit bijgeloof.
Constanta ligt aan de Zwarte Zee. De spelers zijn niet gelukkig met de keuze van de bondstrainer. Roemenië gaf er vorig jaar een 2-0 voorsprong uit handen tegen Bulgarije. "Dit stadion is behekst," klonk het in de kleedkamer.
Bondscoach Piturca heeft twee argumenten voor zijn keuze: onder zijn leiding verloor Roemenië er nog geen wedstrijd en hij wil de Nederlandse vedetten een Spartaanse ontvangst geven. Er is nog een derde argument: de voetbalbond vermijdt de luxueuze thuishaven van Dinamo Boekarest vanwege de recente incidenten in dit stadion.
Het Farul Stadion telt 14.500 plaatsen. De naam werd onlangs omgedoopt tot Gheorghe Hagi Stadion.
Je zult het met tweedekeus spelers als Seedorf, Huntelaar en Van Nistelrooij moeten zien te stellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:24 schreef monco76 het volgende:
wie zijn er eigenlijk nog over na de schorsingen?
Maar v d Sar is speciaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:54 schreef WeebI het volgende:
Stel je voor dat Van der Sar te laat zou komen ofzo en dat je dan het EK mist door zon kutregeltje
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:58 schreef Zorro het volgende:
Iedere reden om Babel eruit te laten is een goeie, dus ik ben het voor deze ene keer met v Basten eens![]()
19.15.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:06 schreef SCH het volgende:
Hoe laat begint die ellende eigenlijk?
19:15 zag ik netquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:06 schreef SCH het volgende:
Hoe laat begint die ellende eigenlijk?
Ik riep precies 'tzelfde hier, vraagt m'n vriendin: "Hoezo?" Dus ik uitgelegd hoe en wat en dat ie 'n jaar schorsing of zo heeft gehad. Zegt ze: "Hmm, en bij mij op 't werk zitten ze daar maar 2 weken voor vast" (ze werkt in 'n TBS-kliniek)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ah, daar hebben we de snuiver.
Echt nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
En het begint.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een takkenweer daar zeg.
Gaan ze de spelers van hun filmen tijdens ons volksliedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:13 schreef Schimpie het volgende:
Jeetje die regie belooft wat!
nu lopen ze langs de spelers pasquote:
En de NL-se bank tijdens het Roemeensequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaan ze de spelers van hun filmen tijdens ons volkslied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |