Niets mis mee hoor prima tv's en redelijk betaalbaar en kwaliteit is prima.quote:
kwaliteit van fijn gemalen poppestront qua prestaties dan hehquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor prima tv's en redelijk betaalbaar en kwaliteit is prima.
Maar hier gaat mijn topic niet over.
Iemand anders ook van dat kleine kutbeeld???
Tief even lekker op met je gebash tegen Samsung tv's hier gaat mijn topic niet overquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
kwaliteit van fijn gemalen poppestront qua prestaties dan heh
paupers die zo graag een plat scherm willen en dan naar zo'n goedkoop kutscherm gaan kijken_!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Tief even lekker op met je gebash tegen Samsung tv's hier gaat mijn topic niet over![]()
Ik ben er tevreden mee en het beeld is normaal gesproken perfect.
Maar mijn vraag is : hebben meerdere mensen last van dit probleem?
Nee, niemand heeft hier last van. Het ligt duidelijk aan je Samsung tvquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Tief even lekker op met je gebash tegen Samsung tv's hier gaat mijn topic niet over![]()
Ik ben er tevreden mee en het beeld is normaal gesproken perfect.
Maar mijn vraag is : hebben meerdere mensen last van dit probleem?
Anders kijk je ook even hier en zie je dat ik niet de enige ben : [13/10/07][18.30 RTL4] Roemenie - Nederland #1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft hier last van. Het ligt duidelijk aan je Samsung tv![]()
Welk merk heb jij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb het dus ook op 2 tv's trouwens hier
Daewoo en eeeeeh die andere weet ik ff niet die andere heeft trouwens digitaal signaalquote:
ja en glas hoort in de glasbakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef hugecooll het volgende:
4:3 op 16:9 behoort alleen balken rechts te geven
Tuurlijk niet links en rechts johquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef hugecooll het volgende:
4:3 op 16:9 behoort alleen balken rechts te geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |