lolquote:Op maandag 15 oktober 2007 04:23 schreef santax het volgende:
lol laat maar: geregistreerd op: zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:39
en: SEX Gluurder gezocht» Lahtoh 45 1978 15/10 04:19 - santax
FB Aanmeldtopic KPD
pagina: 1 2 ondeugend 87 1334 14/10 16:19 - murp
zijn de 2 topics waarop je iets gestart hebt
Wiens zijn kloon ben jij
Ow, maakte niet uit!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:05 schreef thislife het volgende:
aan wie is je bericht gericht ?
mij???? of de toppicstarter???
Leuk geprobeerd...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:07 schreef thislife het volgende:
Leuke toppic.
Ik ben samen met mijn vriendien opzoek naar ongevier het zelfde... Er is bij ons maar een verschill.
Wij zouden graag iemand van het vrouwelijke geslacht bij ons willen hebben.
Het is gewoon beetje vreemd om zomaar naar iemand toe te stappen en te vragen of zij onswil zien terwijl wij bezig zijn. Het kan zijn dat het voor veel mensen niet te begrijpen is maar het is gewoon een soort van een kick om bekeken te worden terwijl je bezig bent. (en dat niet via de webcam maar in levende lijfe)
Please let us know hoe je zoektocht is afgelopen en hoe je het hebt aangepakt..
ga jij liever naar een live optreden of naar een videoclip?? Ik ben voor life performancequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:22 schreef Nick-Name- het volgende:
Wie krijg je nou zo gek om alleen maar te kijken?
gosh - beter dan Lahtoh kan je het niet aanpakken hoor. Misschien heb je meer succes door met een bordje op de meir of groenplaats te gaan staan, maar ofdat dat het gewenste publiek is - om nog maar te zwijgen van de gewenste reactie....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:16 schreef basszeist het volgende:
Sorry hoor, maar als jij communicatie als opleiding volgt????
Misschien is het handig om een andere opleiding te zoeken?
Als je sex gaat vergelijken met een soort van cabaret dan is er iets mis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:04 schreef henkway het volgende:
[..]
ga jij liever naar een live optreden of naar een videoclip?? Ik ben voor life performanceSoort cabaret maar dan in het klein
Tegen betaling en mits het er geil uit ziet, waarom nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:26 schreef Nick-Name- het volgende:
[..]
Als je sex gaat vergelijken met een soort van cabaret dan is er iets mis.
Ik zie het zo: 2 mensen liggen enorm van elkaar te genieten. De vrouw wordt de zevende hemel in geneukt en de man ontlaad zich uiteindelijk na de lange en goede neukpartij.
Nou daar sta je dan met een harde. Sjorren, afkolven en wegwezen. Wat een lol.
O in amsterdam komen er hele hordes opaf, als het mooi en strak gebeurd dan is het zeker sexcabaret, met applaus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:26 schreef Nick-Name- het volgende:
[..]
Als je sex gaat vergelijken met een soort van cabaret dan is er iets mis.
Ik zie het zo: 2 mensen liggen enorm van elkaar te genieten. De vrouw wordt de zevende hemel in geneukt en de man ontlaad zich uiteindelijk na de lange en goede neukpartij.
Nou daar sta je dan met een harde. Sjorren, afkolven en wegwezen. Wat een lol.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:38 schreef LasTeR het volgende:
Voor 50 euro wil ik best komen kijken haha. Zet dan maar wel ff de TV aan ofzo voor als het saai word.
Ik moest lachen om die zin (TV aanzetten als het saai wordt)quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:52 schreef LasTeR het volgende:
Wat is er mijn beste Yanze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |