quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:18 schreef TubewayDigital het volgende:
he Lahtoh zet die PM eens aan
Ik voldoe toch aan alle eisenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:48 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Ik voldoe toch aan alle eisenKan ze bovendien meteen haar huidige sexpartener voor mij inruilen.
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:43 schreef Lahtoh het volgende:
Ik ben al op zoek gegaan in enkele chatboxen, maar - zoals ik al wel had verwacht - vind je daar amper iemand die aan onze eisen voldoet. Enkel van die 'zielige types' die dag en nacht voor hun pc hangen om toch maar hun portie seks te vinden ;p
1. Jep, voor mij alleszins welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:52 schreef Rasmussen het volgende:
[..]
1. eh wat maakt dat eigenlijk uit als ie alleen kijkt?
[..]
2. wat dacht je van een goede vriend of vriendin vragen.. of is dat weer te spannend? dus moet het toch een onbekend iemand zijn? maar ja dan is het toch eigenlijk hoe dan ook zomaar iemand.. ik bedoel knap zijn ofzo lijkt me eigenlijk ook al niet relevant.
(en mag diegene ondertussen zichzelf bevredigen? zul je ook over na moeten denken) (of ik heb er overheen gelezen)
moest het eigenlijk een man of een vrouw zijn, of is dat om het even?
lolquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:18 schreef TubewayDigital het volgende:
he Lahtoh zet die PM eens aan
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:46 schreef Lahtoh het volgende:
[..]
lol
moet je dat ook al ergens activeren dan?
kdacht dat zoiets vanzelf ging
![]()
ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind ben benieuwd of je voor deze fantasie niet uiteindelijk toch bij de viezerikken (1 k?) terechtkomt. de meeste mannen zullen toch zeggen, ja zeg een triootje of anders niet!quote:En de persoon in kwestie moét zichzelf terwijl zelfs bevredigen =p
Ja niet dat je naar een wipje van vijf minuten staat te kijken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:47 schreef Rasmussen het volgende:
[..]
ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind ben benieuwd of je voor deze fantasie niet uiteindelijk toch bij de viezerikken (1 k?) terechtkomt. de meeste mannen zullen toch zeggen, ja zeg een triootje of anders niet!
ha gelukt ^^quote:
Maakt dat uit?quote:Op maandag 15 oktober 2007 04:23 schreef santax het volgende:
lol laat maar: geregistreerd op: zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:39
en: SEX Gluurder gezocht» Lahtoh 45 1978 15/10 04:19 - santax
FB Aanmeldtopic KPD
pagina: 1 2 ondeugend 87 1334 14/10 16:19 - murp
zijn de 2 topics waarop je iets gestart hebt
Wiens zijn kloon ben jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |